לא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חיחי טוב בואו נחזור לפחות לנושא מה הייתם עושות עם היו מודיעים לכן שמחר באותה שעה אתן תמותו?
QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006)
לדעתי תתחילי מעכשיו לחיות את הרגע ולעשות את הדברים הכי כיפיים שאת מעלה על דעתך תתביישי לך אם לא 😉
האמת זה מה שאני כבר עושה.
אצלי הכל ספונטני..
יום אחד אני יכולה לארוז תיק ולסוע לטיול לצפון
גם בלי תיכנון איפה אני אשן איפה אני אטייל
יש לי סריטה בספונטניות שלי
חחחח
לא מחר לא מתאים
אפשר לדחות את המוות לשבת או לפחות לשבת?=)
ואני הייתי מעביר את היום הזה עם מישהיא שאני אוהב
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006)
לדעתי תתחילי מעכשיו לחיות את הרגע ולעשות את הדברים הכי כיפיים שאת מעלה על דעתך תתביישי לך אם לא 😉
האמת זה מה שאני כבר עושה.
אצלי הכל ספונטני..
יום אחד אני יכולה לארוז תיק ולסוע לטיול לצפון
גם בלי תיכנון איפה אני אשן איפה אני אטייל
יש לי סריטה בספונטניות שלי
חחחח
well done 😁
QUOTE (son_of_rain @ 18/01/2006) לא מחר לא מתאים
אפשר לדחות את המוות לשבת או לפחות לשבת?=)
נראה מה אפשר לעשות 😂 😛
QUOTE לא מחר לא מתאים
אפשר לדחות את המוות לשבת או לפחות לשבת?=)
ואני הייתי מעביר את היום הזה עם מישהיא שאני אוהב
חחחחחח
מה שאני הייתי עושה זה חסוי חחחח
חחיחחחיחיח בואי נתערב שאת היית עושה סקס?
כמוני 😛
למה לפתוח שתי אשכולות...ננעל!!!!