אני הייתי:
לוקחת לאמא שלי את הכרטיס אשראי
טסה לצרפת במחלקה ראשונה עם עומרי המושלם שלי
בארבע שעות הטיסה הייתי מחייגת לחברות להיפרד
וכותבת מכתבי פרידה מזילה דמעות קצת... מסתכלת בתמונות ילדות
וגוזרת את המכוערות
מעשנת הרבה (אני לא מעשנת כרגע חיחי)
שותה קצת מרטיני (הלואו מחלקה ראשונה =] )
עושה את זה עם עומרי בשירותים של המטוס
ואתחיל לצרוח "אני גורילה עצבנית אוהואואואוהוהואוו" ומכה על החזה
באצע המטוס
ואז אתרגם את זה לצרפתית :
"je suis un unformidable gorille ohouohuohouohou"
חח למרות שזה לא הפירוש אבל בקטנה
כשנרד מהמטוס נלך לאכול מלא ג'אנק פוד צ'יפס פיצות ספגטי
נקניקיות עוגות וממתקים כי אני לא מרשה את זה לעצמי חח אני אף פעם לא אוכלת את זה
קונה לעומרי בדיוטי פרי 3 בשמים וכל מיני דברים שיהייה מאושר שישמח קצת
נלך ליורודיסני נשכיר את אחד החדרים של היורודיסני ונעשה את זה הרבה חח
אחרי זה נלך לכל המתקנים ביורודיסני עד שנקיא אחד לשני על הנעליים
נקנה ארטיקים וממתקים ונאכל
אני אלך עם הציצים בחוץ שכל היורודיסני יראה כמה כיף זה להיות עם רגל אחת בקבר
הולכת עם עומרי לבריכה נשחה בעירום ונעשה את זה במיים =]]]]]]]
ואז נלך לחדר במלון של היורודיסני ונעשה את זה שוב
ואז נחזור הבייתה כדי למות בבית...
נחלק לכולם את המכתבים
נשמע מוזיקה בפול ווליום
נשתכר
ונמות 😊
מה אתם????????????????????????????????.
שלא יגיע הרגע הזה לאף אחד הלוואי=[[
עצוב בכלל לחשוב על זה
מה אני יעשה? אממ
אני אהיה עם אבא שלי (שהוא הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם)
אני אהיה עם הכלבה והסוסים שלי שאני מתה עליהם
אני אפרד מאמא ומאח שלי כפרוני עליהם
אני אפרד מהחברות ומהידידים שלי
אני אדבר עם מי שאני אוהבת
אממ אני אלך לים
ויבקש ממישהו שישמור על כל האנשים שקרובים אלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/01/2006) שלא יגיע הרגע הזה לאף אחד הלוואי=[[
עצוב בכלל לחשוב על זה
מה אני יעשה? אממ
אני אהיה עם אבא שלי (שהוא הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם)
אני אהיה עם הכלבה והסוסים שלי שאני מתה עליהם
אני אפרד מאמא ומאח שלי כפרוני עליהם
אני אפרד מהחברות ומהידידים שלי
אני אדבר עם מי שאני אוהבת
אממ אני אלך לים
ויבקש ממישהו שישמור על כל האנשים שקרובים אלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בטוח?
קצת בזבוז הייתי אומרת חחח
לא היית עושה דברים משוגעים שתמיד רצית לעשות?
לא היית הולכת להחליק על הקרח או להתפרץ לאולפני צילום של איזה תכנית אירוח
כדי לפגוש את הכוכב הישראלי האהוב עלייך?
לא היית עושה עבירה?
נוהגת אולי באוטו בלי רישיון
או עושה בנג'י?
אל תהייו פראיירים =]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
היום הזה יגיע לכולם נאפי =\ צריך להיות אופטימיים ולצחוק על היום הזה כדי שלא יגיע
כולנו יכולים למות מחר =] אז מה?
-טלוש-
טוב שאלה קצת מוזרה..
אבל התשובה שלי-
עושה סקס חחחחחחחחחח
ומבלה עם האדם הזה שאני עושה איתו סקס 🙄
חחחח^^^^
אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
טלו'ש לא הייתי עושה דברים
משוגעים כי תאמת אני כמעט
ולא חולמת לעשות דברים כאלה
אני בנאדם של יותר ספונטני
אני לא מתכננת דברים כאלה
זה בא אצלי פתאום...=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.
קצת אופטימיות 😁 חחח
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.
קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
QUOTE (נאפי @ 18/01/2006) טלו'ש לא הייתי עושה דברים
משוגעים כי תאמת אני כמעט
ולא חולמת לעשות דברים כאלה
אני בנאדם של יותר ספונטני
אני לא מתכננת דברים כאלה
זה בא אצלי פתאום...=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את אומרת שלא היית רוצה לנסות רק כדי לדעת איך זה מרגיש? 😯
QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.
קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
😁 😂 😁 חחחחח
ואלללללללה
פשוט הנושא הזה ממש לא אופטימי
אבל אם היום אומרים לי שיש לי עוד 24 שעות
הייתי נפרדת מכולם ועושה דברים בספונטני
כי אני לא בן אדם מתוכנן
😊
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים
ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.
קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
😁 😂 😁 חחחחח
ואלללללללה
פשוט הנושא הזה ממש לא אופטימי
אבל אם היום אומרים לי שיש לי עוד 24 שעות
הייתי נפרדת מכולם ועושה דברים בספונטני
כי אני לא בן אדם מתוכנן
😊
לדעתי תתחילי מעכשיו לחיות את הרגע ולעשות את הדברים הכי כיפיים שאת מעלה על דעתך תתביישי לך אם לא 😉
הייתי אורזת מזוודות ונוסעת לאוואי עם אהובי .....מבלה שם עד השעות הקטנות של הלילה .....ים שמש שיזוףף אחלה חיים...אוכלת רק פירות מבלה לי כל היום ....לא שוכחת להתקשר לאנשים לשגע אותם בפאלפון.....רצה בים בלי כלום....נוסעת אחרי זה עם אהובי לארץ אחרת לברזיל רוקדת שם בלי הפסקה ובקיצור נהנת מכל רגעע..........