פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי מה הייתם עושים ב24 שעות האחרונות שלכם?...

מה הייתם עושים ב24 שעות האחרונות שלכם?

✍️ -מיס-ליידי- 📅 17/01/2006 23:51 👁️ 474 צפיות 💬 24 הודעות 🔒 נעול
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני הייתי:
לוקחת לאמא שלי את הכרטיס אשראי
טסה לצרפת במחלקה ראשונה עם עומרי המושלם שלי
בארבע שעות הטיסה הייתי מחייגת לחברות להיפרד
וכותבת מכתבי פרידה מזילה דמעות קצת... מסתכלת בתמונות ילדות
וגוזרת את המכוערות
מעשנת הרבה (אני לא מעשנת כרגע חיחי)
שותה קצת מרטיני (הלואו מחלקה ראשונה =] )
עושה את זה עם עומרי בשירותים של המטוס
ואתחיל לצרוח "אני גורילה עצבנית אוהואואואוהוהואוו" ומכה על החזה
באצע המטוס
ואז אתרגם את זה לצרפתית :
"je suis un unformidable gorille ohouohuohouohou"
חח למרות שזה לא הפירוש אבל בקטנה
כשנרד מהמטוס נלך לאכול מלא ג'אנק פוד צ'יפס פיצות ספגטי
נקניקיות עוגות וממתקים כי אני לא מרשה את זה לעצמי חח אני אף פעם לא אוכלת את זה
קונה לעומרי בדיוטי פרי 3 בשמים וכל מיני דברים שיהייה מאושר שישמח קצת
נלך ליורודיסני נשכיר את אחד החדרים של היורודיסני ונעשה את זה הרבה חח
אחרי זה נלך לכל המתקנים ביורודיסני עד שנקיא אחד לשני על הנעליים
נקנה ארטיקים וממתקים ונאכל
אני אלך עם הציצים בחוץ שכל היורודיסני יראה כמה כיף זה להיות עם רגל אחת בקבר
הולכת עם עומרי לבריכה נשחה בעירום ונעשה את זה במיים =]]]]]]]
ואז נלך לחדר במלון של היורודיסני ונעשה את זה שוב
ואז נחזור הבייתה כדי למות בבית...
נחלק לכולם את המכתבים
נשמע מוזיקה בפול ווליום
נשתכר
ונמות 😊

מה אתם????????????????????????????????.
שלא יגיע הרגע הזה לאף אחד הלוואי=[[
עצוב בכלל לחשוב על זה
מה אני יעשה? אממ
אני אהיה עם אבא שלי (שהוא הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם)
אני אהיה עם הכלבה והסוסים שלי שאני מתה עליהם
אני אפרד מאמא ומאח שלי כפרוני עליהם
אני אפרד מהחברות ומהידידים שלי
אני אדבר עם מי שאני אוהבת
אממ אני אלך לים
ויבקש ממישהו שישמור על כל האנשים שקרובים אלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/01/2006) שלא יגיע הרגע הזה לאף אחד הלוואי=[[
עצוב בכלל לחשוב על זה
מה אני יעשה? אממ
אני אהיה עם אבא שלי (שהוא הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם)
אני אהיה עם הכלבה והסוסים שלי שאני מתה עליהם
אני אפרד מאמא ומאח שלי כפרוני עליהם
אני אפרד מהחברות ומהידידים שלי
אני אדבר עם מי שאני אוהבת
אממ אני אלך לים
ויבקש ממישהו שישמור על כל האנשים שקרובים אלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בטוח?
קצת בזבוז הייתי אומרת חחח
לא היית עושה דברים משוגעים שתמיד רצית לעשות?
לא היית הולכת להחליק על הקרח או להתפרץ לאולפני צילום של איזה תכנית אירוח
כדי לפגוש את הכוכב הישראלי האהוב עלייך?
לא היית עושה עבירה?
נוהגת אולי באוטו בלי רישיון
או עושה בנג'י?


אל תהייו פראיירים =]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

היום הזה יגיע לכולם נאפי =\ צריך להיות אופטימיים ולצחוק על היום הזה כדי שלא יגיע
כולנו יכולים למות מחר =] אז מה?

-טלוש-
טוב שאלה קצת מוזרה..

אבל התשובה שלי-
עושה סקס חחחחחחחחחח
ומבלה עם האדם הזה שאני עושה איתו סקס 🙄
כל הכבוד!! חיחיחיח
חחחח^^^^

אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
טלו'ש לא הייתי עושה דברים
משוגעים כי תאמת אני כמעט
ולא חולמת לעשות דברים כאלה
אני בנאדם של יותר ספונטני
אני לא מתכננת דברים כאלה
זה בא אצלי פתאום...=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.

קצת אופטימיות 😁 חחח
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.

קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
QUOTE (נאפי @ 18/01/2006) טלו'ש לא הייתי עושה דברים
משוגעים כי תאמת אני כמעט
ולא חולמת לעשות דברים כאלה
אני בנאדם של יותר ספונטני
אני לא מתכננת דברים כאלה
זה בא אצלי פתאום...=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את אומרת שלא היית רוצה לנסות רק כדי לדעת איך זה מרגיש? 😯
QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.

קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
😁 😂 😁 חחחחח
ואלללללללה
פשוט הנושא הזה ממש לא אופטימי
אבל אם היום אומרים לי שיש לי עוד 24 שעות
הייתי נפרדת מכולם ועושה דברים בספונטני
כי אני לא בן אדם מתוכנן

😊
QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (-מיס-ליידי- @ 18/01/2006) QUOTE (PriNcsSA @ 18/01/2006) QUOTE (אנטנה @ 18/01/2006) אני לא יודעת
אני אחשוב על זה
גם אני לא יודעת
אבל אני לא חושבת שצריך לחשוב על זה
חחחח
הרי לגמרי אנחנו לא מתכננים מתי זה יקרה
ככה שחבל להתבאס שלא נוכל לעשות את
הדברים שאנחנו רוצים

ובקיצור עדיף להיות אופטימיים חחחח 😊
להיפך אני אומרת שצריך לחשוב על מה שהיית רוצה להספיק ולהספיק אותו
כי ההזדמנות היחידה שלך זה החיים ואם תפספסי אותה איך תספיקי את כל מה שרצית לעשות?? 😊
בישביל זה תחיי את הרגע ואל תחשבי על המוות!!!!
ותעשי כל מה שאת רוצה עכשיו ואל תדחי למחר מה שאת יכולה לעשות היום.

קצת אופטימיות 😁 חחח
חח כל הרעיון של הפוסט היה לעות רשימה של דברים שצריך להספיק לא ככה? 😉 😂 😁 😊 😊
😁 😂 😁 חחחחח
ואלללללללה
פשוט הנושא הזה ממש לא אופטימי
אבל אם היום אומרים לי שיש לי עוד 24 שעות
הייתי נפרדת מכולם ועושה דברים בספונטני
כי אני לא בן אדם מתוכנן

😊
לדעתי תתחילי מעכשיו לחיות את הרגע ולעשות את הדברים הכי כיפיים שאת מעלה על דעתך תתביישי לך אם לא 😉
הייתי אורזת מזוודות ונוסעת לאוואי עם אהובי .....מבלה שם עד השעות הקטנות של הלילה .....ים שמש שיזוףף אחלה חיים...אוכלת רק פירות מבלה לי כל היום ....לא שוכחת להתקשר לאנשים לשגע אותם בפאלפון.....רצה בים בלי כלום....נוסעת אחרי זה עם אהובי לארץ אחרת לברזיל רוקדת שם בלי הפסקה ובקיצור נהנת מכל רגעע..........
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך