פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי 10 דברים שאתם אוהבים בעצמכם...

10 דברים שאתם אוהבים בעצמכם

✍️ אנטנה 📅 05/01/2006 20:01 👁️ 515 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
קדימהההה..תשרשרו את ה-10 הדברים שאתם אוהבים בעצמכם 😊



1.אני יודעת לבקש סליחה כשצריך.
2.אני אוהבת לעזור ולתת הרגשה טובה לאחרים כשצריכים את זה. לא איכפת לי לתת ולהשקיע באחרים, אם זה עושה להם טוב - אז למה לא?
3.אני יודעת מי אני,לטוב ולרע.
כלומר,אני יודעת שיש בי דברים חיוביים וגם שליליים..(אף אחד לא מושלם)
4.אני מאוד חברותית,אני לא אתעלם מאנשים,אני אנסה להתחבר איתם..
5.אני לא ביישנית
6.אני יודעת להעריך דברים שעושים בשבילי
7.לעולם לא יכריחו אותי לעשות משהו כנגד רצוני.
8.יודעת להקשיב כשצריך.
9.אם מישהו ממש מבואס או רוצה לצאת להשתחרר, הוא יודע שתמיד אפשר למצוא אותי...
10.אני בטוחה שאני יודעת לקבל ביקורת, אמנם לא תמיד הכי כיף לקבל את זה או לשמוע את זה ואני לא מחייכת כשאני שומעת את זה, אבל גם את זה צריך בחיים.



קדימה גם אתם 😊
אממ ...לא בטוחה שאני אמצא אבל ננסה
1) אני חברה טובה...
2) כשמישהו צריך עזרה (לא משנה מי) אני תמיד אהיה שם...
3) אני יודעת את החסרונות שבי ומנסה לשפר אותם..
4) אני יצירתית
5) אני יודעת לעמוד על שלי..
6) אני לא יכולה לפגוע באנשים...קשה לי
7) אני יודעת מתי לסגת ומתי ללחוץ..
8) יש לי אינטרסים טובים..
9) אני יצירתית
10)אני יודעת מתי אני טועה ומתי צודקת...
אמ... אין בי הרבה טובים אבל אני יוציא קצת.. חחח

1) אני עקשנית.. מאוד!!!
2) אם מישהו צריך עזרה כל עוד אני יכולה לעזור אני תמיד יהיה שם בשבילו...
3) אני לא יכולה לראות אנשים מדכאים אני תמיד יעשה הכל כדי שהם יחייכו
4) אני תמיד יעזור לאנשים גם בלי שהם יבקשו עזרה...
5) אני ידידותית חחח זאת אומרת חברותית למי שככה אלי...

ואמ... לא מוצאת עוד חחח אם אני ימצא אני יוסיף
1-אני יודעת להקשיב.
2-אני יודעת לתת עצה כשצריך.
3- אני יעזור כמה שאני יכולה לחברה/ידיד טוב/ה.
4-אני יודעת לבקש סליחה כשצריך.
5-אני תומכת בחברות או בידידים.
6-אני מכירה את החיסרונות שלי ומנסה לתקן אותם.
7- בעיקרון אין לי פוזות רק לעיתים רחוקות.
8-אני מתחברת כמעט לכולם.
9-אני עומדת על שלי כשצריך.
10- מנסה לא לרדת לרמה של אנשים נמוכים
רעיון חמודדדד

1.לא ביישנית
2.צוחקת הרבה ואוהבת את החיוך שלי חח וגם צינית קצת
3.יודעת לקחת דברים בפרופורציות
4.חברותית
5.חוכמת חיים
6.אוהבת לעזור לאנשים ולנסות לפתור להם את הבעיות
.ולחלופין-אוהבת לפנות לאנשים קרובים עם הבעיות שלי
7.אוהבת לצאת ולהשתחרר מבאסה
8.אין בי צד של נקמה או משו..כשפוגעים בי אני לא יורדת לרמה..תלמדו הנקמה הכי מתוקה זה ההתעלמות.
9.אמיתית
10.מודעת חסרונות שלי
ואיי אשכול מעניין קראתי את של כולכם
ולפי ההכרות שלי איתכן מפה באתר יש בכן
הרבה יותר ממה שכתבתם לדעתי שאתן יכולות לאהוב בעצמכן
אני גם אכתוב מה שאני ימצא:

1)אני אתן הכל בשביל החברות והידידים שלי ויעזור להם בהכל
2)אני יודעת לסלוח למישהו שפוגע בי
3)אני יודעת להיות עצמאית ולהסתדר לבד
4)אני בוגרת ויודעת לקבל ולהבין דברים
5)אני אומרת הכל לטוב ולרע בפנים (בצורה יפה) אני לא יכולה לשמור בפנים ולסבול
6)אני עומדת על הדעות שלי שום דבר ואף אחד לא יכול לשנות לי אותם
7)אני אוהבת את איך שאני כותבת ומוציאה את הרגשות שלי אם זה בכתיבה ואם זה בדיבור עצמו
8)כולם בשבילי שווים אין שוני בין אנשים עניים עשירים יפים מכוערים וכל זה
9)אני ידאג לאנשים אחרים אם זה למשפחה או לחברים או אפילו לאנשים שאני לא מכירה
לפני שאני ידאג לעצמי בכלל או יחשוב על עצמי
10)אני אוהבת להצליח ולהשיג את מה שאני רוצה

מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1. אני ביישנית(נכון שתכונה זאת לא טובה לפעמים...ואפילו הורסת...אבל דרך סיפור שכתבתי כאן באתר עלי הבנתי שביישנות זאת גם תכונה טובה לפעמים ועדיפה על פני שחצנות וכאלה שדורשות תשומת לב!)
2. שאנשים עצובים או צריכים עזרה הם יודעים שאני שם בשבילם...
3.אני אוהבת לעזור לאנשים ולגרום להם להרגיש טוב בלי תמורה...העיקר לקבל חיוך של אושר 😊 זה הרבה בשבילי!
4.אני אוהבת להחמיא לאנשים.
5.אני אוהבת להקשיב לאנשים,לשמוע לבעיות ולנסות לייעץ ולפתור
6.אני חייכנית ודיי חברותית
7.אני אוהבת לצחוק מכל דבר! גם אם יספרו תדבר הכי לא מצחיק אותי זה יצחיק! אני תמיד צוחקת!
8.אני מודעת לחסרונות שבי ומנסה לתקן את עצמי כל הזמן
9.אני יודעת לקבל מחמאות(כמו כולם כמובן) אבל יודעת יותר ואוהבת יותר לקבל את האמת שהיא לפעמים כואבת ולפעמים יש הרבה ביקורות!
10.שאני עוברת דברים מרגשים,עצובים,כואבים,משמחים אני מקבלת השראה ורושמת מה שעובר עלי או ביומן, או כאן באתר או סתם שירים כאלה.



חחח מה שמצחיק שביקשת 10 תכונות טובות! ופתאום יש הרבה התלבטויות!
אם היית מבקשת 10 חסרונות היו מוצאים לך 10000 לא 10! תמיד מודעים לחסרונות לצערי! ולא לדברים הטובים שבנו!!!! 😊
אהבתיית'אשכווללל=)

אממ..ננסה..

1. אני מאודד חברותית
2. חברה טובה, אני יעשה הכוווווווול בשביל החברות שלייי!.. ה=כ=ו=ל
3. רגישהה רצחחחח
4. כן כן גמני מאוד יצירתית😛
5. מצחיקההה=)
6. תמיד מקשיבה.
7. ממממ..תכונה רעהה=\\ אני לפעמיםם חושבת שאני הכי טובהה 😁
8. מרדנית...עושה מה בראש ת-מ-י-ד!
9. חוצפנייייייתת 😯 לפעמים זה פוגע בי
10. אממ אממ...אני רגשנית..יעני אוהבת להפתיע וכאלו..

תכל'ס..אני לא יכולה הלגיד על עצמי...
מי שמכיר אותי אולי יכול להגיד יותר דבריםם

חיחיחי אהבתי ת'אשכוולל😊😊
כל הכבוד על הרעיון 😉

-מילי-
אחלה רעיון=]
אממ...אני אנסה חח

1. אני אוהבת לעזור לאנשים ואפילו לכאלה שאני לא מכירה..
2. אני קודם כל חושבת על אחרים ואז על עצמי...
3. אני די חברותית...
4. מודעת לחסרונות שלי ומנסה לשפר אותן...
5. אני אחת שמנסה כמה שפחות לפגוע באנשים..
6. אני תמיד מוצאת את היתרונות באנשים..
7. אני מתחברת לכל סוגי האנשים...
8. אני נאמנה- אנשים יכולים לספר לי דברים וזה לא יצא ממני לעולם..
9. אני יודעת להסתיר את הרגשות שלי ומה שעובר עליי-- אני לאדעת עם זה טוב או רע חח
10. בדרך כלל אני יכולה לדעת אם עובר על הבנאדם משהו... יענו עם הוא עצוב עצבני וכאלה אפילו אם
הוא לא מראה את זה...

זה היה קשה....חח
1. אני אומרת את האמת תמיד בפרצוף גם אם היא הכי כואבת שאפשר.
2. חברים שלי תמיד יודעים שבכל שעה בכל מצב לא משנה מה יש להם אותי והם יכולים לדבר איתי או לבוא אלי תמיד!
3. אומרים לי שאני יודעת להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון וכשצריך אז פשוט לשתוק ולהיות עם הבן אדם.
4. אני יודעת לקבל ביקורת למרות שזה ממש לא מוצא חן בעיני
5. יש לי יכולת ניתוח של אנשים, כלומר אני לא תמיד צריכה להכיר את הבן אדם כדי לדעת מה האופי שלו, כאילו אני יש לי חוש כזה לדעת על הבן אדם דברים שהוא גם לא אומר בקול ומסתיר!
6. אני מאוד נאמנה לחברים שלי, אני אף פעם לא אתקע סכין בגב חס וחלילה או יגלה סוד, אני מוכנה לעשות הכל בשביל החברים שלי.
7. אני מעיזה דברים, כלומר לא פוחדת מכלום כמעט, אני מסוגלת להעיז לעשות דברים שאנשים אחרים אפילו בחלום שלהם לא יעשו.
8. מודעת לדברים הרעים שיש בי.
9. לא משתנה בשביל אף אחד, אם אני אשתנה זה יהיה רק בשבילי.
10. יודעת לעמוד על שלי ודעות של אחרים לא משפיעות עלי. לא יודעת אם זה ממש טוב אבל ניחא!
חחח רעיוןן חמודד ביותרררר.. 😂
טוב אז ככה...אני לא בדיוק יודעת לדבר על עצמי ולהגיד על עצמי דברים..
יותר נוח שאחרים אומרים את מה שהם רואים..אבל ננסה..

1-פגיעה מ--א--ו--ד...
2-נקשרתת לאנשים--לרוב זה פוגע בי!
3-הייתה לי שמחתת חיים...אוליי היא תחזור!...
4-אממ..על מי שאני אוהבת אני אפ פעם לא מוותרת!
5-יש לי פה גדול...חח אבל אני בשלבי למידה איך לסתום אותו!
6-לא סומכת כבר על העולם!--רק על כמה יחידים=/ועלייכםםם!
7- 😯 ל'ידעת למה..תמיד אני אומרת לאנשים שאסור לאבד את התקווה...
ואני בעצמי איבדתי אותה!
8-פוגעת[?!]אממ..אוליי בלי כוונה...או מתוך כאב!
9-כל מה שיש להגיד---->בפנים!
10-לא מתפדחת מאפחד..
=) אהבתיי נחמדד...


1. אני יכולה לשבת שעות עם מישהו ולהוכיח לו שמה שאני אומרת צודק!
2. מנסה כמה שפחות לפגוע באנשים..
3. אני הכי אוהבת לשמוע מאנשים שגרמתי להם לחייך
4. נמשכת לבנים שיש להם חברה חעחעחע..
5. יודעת לסלוח
6. לא עושה חשבון לאפחד
7. אני הכי נפגעת מאנשים צבועים
8. אוהבת להשקיע בימי הולדת
9. מנסה להיות אופטימית
10. רומנטית מ-א-ו-ד חח..



אוהבת אותכם כ=כ=ה
שירנייי
חחח לא קראתיי ת'כותרתת של האשכולל...כתבתיי עליי..לא מ שאני אוהבת בעצמיי!!...
סליחי 🙄
QUOTE (SHiRA_MoR @ 08/01/2006) חחח לא קראתיי ת'כותרתת של האשכולל...כתבתיי עליי..לא מ שאני אוהבת בעצמיי!!...
סליחי 🙄
😁 חחח גם אניי..
שירו'שש מאמי זה לא טוב שאת לא סומכת עלל חברים שלך!
כי עם לא תסמכי עליהם תסמכי עלינו? 😯 לא נראה ליי..חיחי

שירניי ושיר חחח לא נורא זה גם מעניין 😊

-מילי-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך