אממ לא יודעת..
1. יודעת להקשיב.
2. אומרים לי שאני תמיד מצליחה לעודד כשאנשים נמצאים בדיכאון.
3. יודעת לבקש סליחה כשצריך.
4. מתשדלת להגיד לאנשים מה שמפריע לי (אם זה אנשים שקרובים אליי).
5. פגיעה..גם אם אני לא מראה.
6. אני יכולה לתת ת'לב שלי למישו\מישי.
7. יודעת מה החסרונות שלי.
לא'דעת מה עוד
אני לא אוהבת לגיד דברים טובים עליי..כי יכול להיות שזה משאני חושבת ושזה לא נכון.. 😁
אממממ...
1. יודעת להקשיב
2. יודעת לבקש סליחה אם טעיתי
3. מתחברת לאנשים מהר
4. כשאני רוצה משהו אני עושה הכל בשביל להשיג אותו
5. תמיד פתוחה לרעיונות חדשים
6. לא מתחנפת לא'פחד
7. יש לי אמון באנשים
8. אני יודעת לעלות לאנשים ת'סעיףף.. חחעחע 😛
טוב אני לא יודעת מה עוד... חחחח
אז מספיק.. 😊
1. רגישה ..
לפעמים זה רע. כי אני יותר מדי.
אני בוכה מכל דבר
אני לא אוהבת להחמיא לעצמי...=] אבל :
1) הגוף שלי-אני שלמה איתו עם היתרונות והחסרונות
2)אני דבקה במטרה ועקשנית ולעולם לא אוותר עד שאשיג את מה שאני רוצה...
3)אני כנה.. תמיד אומר את האמת ולעולם לא אתחנף אני אומרת כל מה שאני חושבת בלי לדפוק חשבון
4)אני מבינה עניין... אני לא אסתכל על מישהו עקום אם הוא סיפר לי משו שלא לטעמי.. אני אנסה להבין
5)אני לא צבועה
6)אני לא שקרנית
7)אני מלאת מרץ =]
8)אני יודעת להודות בטעויות שלי ולרדת מהאגו שלי ולבקש סליחה כמו גדולה
9)אני אוהבת את הכריזמה שבי אני סוחפת אנשים אחריי
10) ודבר אחרון חביב... אני אוהבת את החלק שהוא החצי השני שלי ...
חלק ממני ... אני אוהבת הכי בעולם את עומרי =]]]]
אממ רעיון נחמדדדדד
1. צנוע
2.נאמן-יודע לשמור דברים אם לא צריך לספר אותם
3. יודע להקשיב
4.יודע לתת כשצריך
5. לא נקמן
6.אני כנה תמיד
7.רגיש, חח אבל לא יותר מדי חחח
8.יודע לסלוח שצריך
9.עקשן כשצריך
10.אופטימי,תמיד!