QUOTE איתם... והיי זה קצת יראה להם מוזר אני חושבת..
לא היי מראה התעייננות 😊
אם הוא לא טיפש הוא יבין מה את רוצה ממנו =)
וכן הכי טוב להתחיל שיחה כשהוא לבד ומשעמם לו, אז הוא בשמחה ידבר איתך
אפילו אם תדברי שטויות 😊
אז זהו.. שאני לא מתכוונת להתחיל מלשון להתחיל חחח
אני לא רוצה להכיר מישהו בגלל שאני אוהבת אותו כי אין שם אף אחד שאני אוהבת...
אני פשוט רוצה להכיר ידידים חדשים...
וסתם ככה לבוא למישהו ולהגיד לו היי וזה... לא יודעת חחח
אז תגידי שלום 😊
וזה לא נקרא להתחיל
אם היית אומרת משהוא בסיגנון
"היי אתה רוצה להזמין אותי לאנשהוא הערב?"
זאת הייתה התחלה 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואם אני מתביישת? =]]]
QUOTE (LooVee @ 22/10/2005) חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואם אני מתביישת? =]]]
אז תפסיקי להתבייש
אין לך בגלל מה 😊
אפשר להתאמן קודם לפני המראה 😊
QUOTE (LooVee @ 22/10/2005) אז זהו.. שאני לא מתכוונת להתחיל מלשון להתחיל חחח
אני לא רוצה להכיר מישהו בגלל שאני אוהבת אותו כי אין שם אף אחד שאני אוהבת...
אני פשוט רוצה להכיר ידידים חדשים...
וסתם ככה לבוא למישהו ולהגיד לו היי וזה... לא יודעת חחח
תשאלי מה השעה???? חחחחחחחחחחח=]
סתם לעעעעעעעע..
😊
שמעי מתוקה .. חצי שנה היה לחברות שלי חבר ורק לי לא 😢
כל הזמן חשבתי עלזה ולא היה כלום
או שהיה וזה לא היה רציני ..
ואז היה איזה שבועיים שלא חשבתי עלזה והיה לי כל הזמן אפשרויות
ועכשיו בלי עיין הרע ישלי חבר (:
פשוט אם לא תחשבי עלזה אני מבטיחה לך שזה יבוא לבד
פשוט אל תהיי אנטי :]
אוהבתתתתת ~ דנדו'ש מסורי
QUOTE (love_U_s @ 21/10/2005) אם את באה בגישה שלילית את בחיים לא תמצאי מישו
יאללללללה את כולה בת כמה?15?16?14?
לא משנה בכל מקרה את צעירה יש לך את כל החיים למצוא מישו
לאחותי היה חבר ראשון רק בגיל 18..
אז מה?!
יש חיים אחרי זה..תנצלי אותם ותחיי אותם בלי שום קשר לזה..
את תראי שכשאת לא תתעסקי בזה זה יגיע מהר 😊
איך אפשר לא להתעסק בזה?
אני כל כך רוצה חברר שאני לא יכולה לא להתעסק בזה אני כל הזמן חושבת על זה!
רק מכוערים רוצים אותי.. אוףףףףףף
QUOTE (עדידיייייייי @ 24/10/2005) QUOTE (love_U_s @ 21/10/2005) אם את באה בגישה שלילית את בחיים לא תמצאי מישו
יאללללללה את כולה בת כמה?15?16?14?
לא משנה בכל מקרה את צעירה יש לך את כל החיים למצוא מישו
לאחותי היה חבר ראשון רק בגיל 18..
אז מה?!
יש חיים אחרי זה..תנצלי אותם ותחיי אותם בלי שום קשר לזה..
את תראי שכשאת לא תתעסקי בזה זה יגיע מהר 😊
איך אפשר לא להתעסק בזה?
אני כל כך רוצה חברר שאני לא יכולה לא להתעסק בזה אני כל הזמן חושבת על זה!
רק מכוערים רוצים אותי.. אוףףףףףף
חחחח נכון... גם אותי 😂 אבל לא נורא תתחשבי בזה שלפחות מישהו רוצה אותך זה גם משהו 😁
QUOTE (LooVee @ 24/10/2005) QUOTE (עדידיייייייי @ 24/10/2005) QUOTE (love_U_s @ 21/10/2005) אם את באה בגישה שלילית את בחיים לא תמצאי מישו
יאללללללה את כולה בת כמה?15?16?14?
לא משנה בכל מקרה את צעירה יש לך את כל החיים למצוא מישו
לאחותי היה חבר ראשון רק בגיל 18..
אז מה?!
יש חיים אחרי זה..תנצלי אותם ותחיי אותם בלי שום קשר לזה..
את תראי שכשאת לא תתעסקי בזה זה יגיע מהר 😊
איך אפשר לא להתעסק בזה?
אני כל כך רוצה חברר שאני לא יכולה לא להתעסק בזה אני כל הזמן חושבת על זה!
רק מכוערים רוצים אותי.. אוףףףףףף
חחחח נכון... גם אותי 😂 אבל לא נורא תתחשבי בזה שלפחות מישהו רוצה אותך זה גם משהו 😁
חחחחח
כ"כ נכון...
אבל גם אצלי זה ככה חח..