וואיי ...
בכל זאת מאמייי
כל דבר שהורסים אפשר לתקןן לדעתי לפחותת 😊
תנסיי
אם הוא אוהב אותךך תצליחייי
גם אני רוצה מישו... אבל אני מאמינה שאם אני אתחיל לחפש באינטנסיביות, אני לא אמצא... זה צריך לבוא לבד...
QUOTE (MCDobi @ 19/10/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 19/10/2005)
רק שלפעמים כל הפירפורים והיציאות זה כבר לא זה...
זה כיף והכל..
אבל חיבוק של מישהו שאוהב אותך הרבה יותר שווה...
לכל בחורה יש את הידיד נפש שלה שתמיד יוכל להביא לה את החיבוק ואת היחס האוהב שאת מצפה ממישהו שאוהב אותך!!!
כך שאת לא חייבת חבר בשביל לקבל את החיבוק הזה....
חח ננכוןן
אבל מה קורה שאוהבים
את הילד הזה
שהוא בעצם גם הידיד נפש שלך~?!@
זה כבר בעיה לאא?~!@
קשה לקבל חיבוק ידידותי בלבד
ממישהו שאוהבים
חח מניסיוןן😛
שיריאלהה...
מצב קשה לדעתייי
שהתמודדתי ונראה לי אני מתמודדת איתו גם עכשיוו
עדיין בתסביכים עם עצמיי 😢
QUOTE (ligosh @ 20/10/2005) וואיי ...
בכל זאת מאמייי
כל דבר שהורסים אפשר לתקןן לדעתי לפחותת 😊
תנסיי
אם הוא אוהב אותךך תצליחייי
שנתיים חיכיתי שהוא יתאהב בי!!! חחח
ובסוף זה קרה.. אבל כמו שאמרתי ניפצתי את זה בלי כוונה בגלל שכולם נדחפו לקשר... (יעני חברות&ידידים)
אמ... עכשיו אנחנו בתור ידידים אבל אף פעם לא היינו בקשר של פתוחים אחד עם השני... כאילו אנחנו לא מדברים אנחנו רק רבים או צוחקים אחד על השני חחח...
אין זה משהו לא יאומן... 😂
אבל אני מנסה להתקרב אליו טיפונת למרות שזה לא הולך... בסוף זה יסתדר איכשהו חח אני מקווה 😊
QUOTE מאמי תאמת אני יגיד לך אני גם רוצה
אבל זה לא עוזר שאני רוצה
או שאת רוצה בובה
חייבים לחכות בסבלנות
ואת תיראי שברגע שהכי לא תצפי לזה
האהבה תגיע לך רק תחכי
בסבלנות ואל תהיי עצובה
אני יודעת ומבינה שלפעמים את רוצה
וצריכה חיבוק של חבר וכתף
והכל אבל אין מה לעשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת בכל מילה!!!! 😊
בנות תהנו תצאו תבלו תחיו תחיים!!!!!!
ואז אתן תראו שזה יגיע לבד..
הדברים הכי טובים קורים כשלא מצפים להם! 😊
חח איזה חמודות אתן.. אני בטוח שיש עוד מלא אנשים בנים ובנות כאחד שמעוניינים בזה, אז פשוט צאו תנסו להכיר עוד אנשים חדשים ואז זה כבר יבוא לבד.., אי אפשר לחייב דברים כאלה ,
הם קורים לבד מעצמם..
הנה אני הייתי עם כמה חברים ביום כיפור והכרתי פול אנשים חדשים..
צריך פשוט לצאת למקומות חדשים להכיר אנשים חדשים ואז עם הזמן והסבלנות הכל יקרה
לפעמים זה אפילו קורה עם האנשים שהכי לא מצפים שזה יהיה..
QUOTE (love_U_s @ 21/10/2005) QUOTE מאמי תאמת אני יגיד לך אני גם רוצה
אבל זה לא עוזר שאני רוצה
או שאת רוצה בובה
חייבים לחכות בסבלנות
ואת תיראי שברגע שהכי לא תצפי לזה
האהבה תגיע לך רק תחכי
בסבלנות ואל תהיי עצובה
אני יודעת ומבינה שלפעמים את רוצה
וצריכה חיבוק של חבר וכתף
והכל אבל אין מה לעשות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת בכל מילה!!!! 😊
בנות תהנו תצאו תבלו תחיו תחיים!!!!!!
ואז אתן תראו שזה יגיע לבד..
הדברים הכי טובים קורים כשלא מצפים להם! 😊
יש מה לעשות חוץ מלצאת.. בטוח יש לכן ידידים טובים אז דברו תנסו להכיר אותן יותר טוב ואז אולי יתפתחו דברים שאתם לא חשבתם שבאמת קיימים ואז יהיו לכן ידידים טובים להיות לצידכם ברגעים כאלה, ואולי זה יתפתח גם לחברות
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/10/2005) חח איזה חמודות אתן.. אני בטוח שיש עוד מלא אנשים בנים ובנות כאחד שמעוניינים בזה, אז פשוט צאו תנסו להכיר עוד אנשים חדשים ואז זה כבר יבוא לבד.., אי אפשר לחייב דברים כאלה ,
הם קורים לבד מעצמם..
הנה אני הייתי עם כמה חברים ביום כיפור והכרתי פול אנשים חדשים..
צריך פשוט לצאת למקומות חדשים להכיר אנשים חדשים ואז עם הזמן והסבלנות הכל יקרה
לפעמים זה אפילו קורה עם האנשים שהכי לא מצפים שזה יהיה..
אני לא יודעת איך להתחיל לדבר עם אחרים... כאלה שאני לא מכירה...
יש לך עצות??
לא נראלי זה יגיע מתישהו 😢
ואם כבר משהו יאהב אותי..
אני לא יאהב אותו..
QUOTE (G-A-L @ 21/10/2005) לא נראלי זה יגיע מתישהו 😢
ואם כבר משהו יאהב אותי..
אני לא יאהב אותו..
אם את תגידי שזה לא יגיע באמת זה לא יגיע...
ואל תגידי סתם !חבל =\בסופו של דבר בשלב כלשהו הוא יגיע..
אם את באה בגישה שלילית את בחיים לא תמצאי מישו
יאללללללה את כולה בת כמה?15?16?14?
לא משנה בכל מקרה את צעירה יש לך את כל החיים למצוא מישו
לאחותי היה חבר ראשון רק בגיל 18..
אז מה?!
יש חיים אחרי זה..תנצלי אותם ותחיי אותם בלי שום קשר לזה..
את תראי שכשאת לא תתעסקי בזה זה יגיע מהר 😊
גמני גמני אבל מה לעשות לא כל מה שרוצים מקבלים=[
יאללה אבל מה להתלונן? צאו תעשו חיייםםםם תפגשו בנים חח תשתכרו תעשנו תעשו פירסינגים וחרא כזה תתפרפרו..אל תבזבזו זמן להתבכיין בבית...(טוב אולי סיגריות ואלכוהול לא צריך אבל הבנתן תכוונה)
הכי מעודד תאמינו לי חח
QUOTE (LooVee @ 21/10/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/10/2005) חח איזה חמודות אתן.. אני בטוח שיש עוד מלא אנשים בנים ובנות כאחד שמעוניינים בזה, אז פשוט צאו תנסו להכיר עוד אנשים חדשים ואז זה כבר יבוא לבד.., אי אפשר לחייב דברים כאלה ,
הם קורים לבד מעצמם..
הנה אני הייתי עם כמה חברים ביום כיפור והכרתי פול אנשים חדשים..
צריך פשוט לצאת למקומות חדשים להכיר אנשים חדשים ואז עם הזמן והסבלנות הכל יקרה
לפעמים זה אפילו קורה עם האנשים שהכי לא מצפים שזה יהיה..
אני לא יודעת איך להתחיל לדבר עם אחרים... כאלה שאני לא מכירה...
יש לך עצות??
אממ יש לי כמה עצות..
דבר ראשון תעלי תביטחון העצמי שלך, ואז תתחילי לדבר עם אנשים לשאול ממצב? , מה חדש? הייתי מתחיל בהיי ומחפש נושאים משותפים ואז משם אני מאמין שזה כבר יזרום..
ואל תפחדי מדחייה, יש הרבה אנשים מגעילים, ויש הרבה שלא מתאימים.., אם אחד דוחה סימן שהוא לא שווה את זה ..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 22/10/2005) QUOTE (LooVee @ 21/10/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 21/10/2005) חח איזה חמודות אתן.. אני בטוח שיש עוד מלא אנשים בנים ובנות כאחד שמעוניינים בזה, אז פשוט צאו תנסו להכיר עוד אנשים חדשים ואז זה כבר יבוא לבד.., אי אפשר לחייב דברים כאלה ,
הם קורים לבד מעצמם..
הנה אני הייתי עם כמה חברים ביום כיפור והכרתי פול אנשים חדשים..
צריך פשוט לצאת למקומות חדשים להכיר אנשים חדשים ואז עם הזמן והסבלנות הכל יקרה
לפעמים זה אפילו קורה עם האנשים שהכי לא מצפים שזה יהיה..
אני לא יודעת איך להתחיל לדבר עם אחרים... כאלה שאני לא מכירה...
יש לך עצות??
אממ יש לי כמה עצות..
דבר ראשון תעלי תביטחון העצמי שלך, ואז תתחילי לדבר עם אנשים לשאול ממצב? , מה חדש? הייתי מתחיל בהיי ומחפש נושאים משותפים ואז משם אני מאמין שזה כבר יזרום..
ואל תפחדי מדחייה, יש הרבה אנשים מגעילים, ויש הרבה שלא מתאימים.., אם אחד דוחה סימן שהוא לא שווה את זה ..
אבל כאילו מה זאת אומרת היי? חחח
נגיד אני אחת שלא הולכת למועדונים בגלל ההורים... =/
ואם מסתובבים עם חברות שלי אז אני אומרת היי וזה...
אבל אני לא יודעת איך להתחיל לדבר עם אנשים בלי שום קשר.. נגיד יש כמה בשיכבה מעלי שבא לי להכיר בתור ידידים ואני לא יודעת איך להתחיל לדבר איתם... והיי זה קצת יראה להם מוזר אני חושבת..