פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

התרחקתי מכולם =[

✍️ Lid0ri 📅 16/10/2005 10:25 👁️ 447 צפיות 💬 24 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
תיראו, יש לי חבר כבר 4 חודשים...עכשיו הוא יותר גדול ממני בשנתיים...
ולפניי שהיינו חברים גם היה ביננו משהו אבל זה אף פעם לא הפריע לאף אחד, אולי כי לא היינו קרובים כמו עכשיו!
בקיצור, יש לי ידיד טוב טוב שהוא כמו אח שלי ולפניי שהיה לי חבר הוא כל הזמן היה אצלי ואני אצלו אני ועוד חברה שלי(החברה הכי טובה שלי) היינו כמו שלישייה כזאת , בישבלו אנחנו היינו כמו החברים הכי טובים שלו, ובישבלנו הוא היה כמו חברה, היינו מספרות לו הכל!
בזמן האחרון , התרחקנו מלאאאאא...
בקיצור גם כל הידידים הקרובים שלי אומרים לי שהתרחקתי מהם וזה, ושהם כבר לא מתאמצים לקרוא לי כי הם כבר יודעים שאני יגיד להם שקבעתי עם חבר שלי...ושמאז שאני איתו כבר אין לי חיים...אבל באמת שטוב לי ואני מאושרת! אני לא רוצה שהמצב יישתנה!
הם אמרו שפעם הייתי כזה תמיד באמצע וזה ושעכשיו אני כבר ממש רחוקה וזה..
וחברות שלי אומרות לי לא להקשיב להם ושאם הם אוהבים אותי באמת הם צריכים להבין את זה שאני איתו יותר עכשיו כי בכל זאת זה חבר, ושהם צריכים להיות מאושרים בישבילי כי אני מאושרת ולא להטיף לי מוסר...
גם דיברתי על זה עם חבר שלי והוא אמר ככה:"אבל זה ברור שאת תצטרכי לוותר על דברים בישביל שנהייה ביחד, מה את חושבת שאני נמצא עם ידידות שלי כמו שהייתי איתם פעם? גמאני לא, גמאני התרחקתי, מה לעשות אנחנו לא באותה שכבה זה לא שאנחנו יכולים לצאת ביחד , זה רק שנינו לבד , או עם עוד זוג."
ובדוגרי הוא צודק! אני מבינה שאני הייתי צריכה לוותר על דברים בישביל להיות איתו!
אבל קשה לי עם זה שהם אומרים לי דברים כאלה, ואני מנסה להשתנות , ולהתקרב אליהם יותר!
וזה פוגע בשני הצדדים, לא יודעת מה לעשות!

סליחה שזה מגילה, אבל באמת שאני צריכה עזרה,
למישהו יש עצות?!
אין לי כי זה קורה ככה בדיוק גם אצלי =\
רק שה"חברות" שלי גם לא מנסות לשמור איתי על קשר =\
ואחת החברות שלי נדבקת כל הזמן לעידן וזה מוציא אותי מדדעתי ררררר
QUOTE (מזי__ @ 16/10/2005) אין לי כי זה קורה ככה בדיוק גם אצלי =\
רק שה"חברות" שלי גם לא מנסות לשמור איתי על קשר =\
ואחת החברות שלי נדבקת כל הזמן לעידן וזה מוציא אותי מדדעתי ררררר
אני יקרא לעידן לקרוא את זה 😛 .. חיחיח איזה חמודה אתת.. ואיזה חמודים אתם!!
תקשיבי חבר זה לא אלוהים. יש לך חבר ואני בטוחה שכולם שמחים בשבילך, אבל את צריכה לדעת לעשות את ההפרדה בין חבר לחברות וידידים. את צריכה לחלק את הזמן שלך בצורה שווה ולא להיות כל הזמן רק עם החבר!
ברור שהם מרגישים שאת מרחקת מהם...
עכשיו תיראי מה יקרה שאת והחבר תיפרדו? (מקווה שזה לא יקרה בקרוב אבל מתי שהוא זה יקרה). פתאום תצטרכי להיות רק עם החברות והידידים ומה הם יחשבו? שאת באה אליהם רק שאת צריכה אותם, ואז היחס שלהם אלייך יהיה מאוד שונה (ולא דווקא לטובה).
זה שיש לך חבר זה יפה מאוד אבל את צריכה לזכור שיש לך גם חברות וידידים ולא להזניח אותם ולחלק את הזמן שווה בשווה. אני חושבת שלא צריך להיות כל הזמן עם החבר וצריך לתת קצת ספייס אחד לשנייה, זה לא ממש בריא לקשר וגורם לשיגרה.

מקווה שהצלחתי לעזור,
אור😊
תשמעי את נמצאת בסיטואציה שהרבה אנשים מגיעים אליה בסופו של דבר
הסיבה העיקרית לזה היא סדר עדיפיויות וניצול של זמן
זה שיש לך חבר אמור להוסיף לחיים שלך לא לגרוע מהם
את לא אמורה לוותר על חברויות אחרות שיש לך
את וחבר שלך גם לא צריכים להיות כל היום אחת בתוך התחת של השני
תעשי לך זמן שאת עם החברים
כמו שאת צריכה לוותר על הידידים שלך לטובת החבר לפעמים צריך לוותר קצת על החבר לטובת הידידים
זה אף פעם לא טוב להתרחק מאנשים כי את לא יודעת מה יהיה מחר
דווקא החברים הם אלה שיהיו איתך בכל מצב

החבר שלך צודק חלקית במה שהוא אמר... אבל יש גם משהו אנוכי בדבריו
הוא גם לא צריך לוותר על הידידות שלו.. ואין לו זכות לדרוש ממך לוותר על החברים שלך


מזי במקרה שלך אם לחברות שלך לא אכפת חפשי חברות אחרות
או שתדברי איתן ותראי מה הסיבה לזה
וזאתי שנדבקת לעידן דברי איתה גם ותבהירי לה כמה דברים 😉
אגב לא ידעתי שאתם חברים.. מזל טוב 😊
אור לדעתי את טועה כי אני מנסה כמה שיותר להיות עם כולםםםם ולצאת עם כולם והכל..ולא ממש אכפת להם =\

_NOANGEL_...שכחתי איך קוראים לך =| סליחה..
אממ דיברתי איתה אבל היא דיי דפוקה..לומשנה עידן כבר יודע מזה..
והיא אמרה משפט שעיצבן אותי "אם הייתי כ"כ רוצה את עידן הייתי משיגה אותו מזמן בזמן שאתם נפרדתם" כמעט מלקתי לה את הלשון!! והקטע שהיא קוראת לעצמה חברה שלי ררר


תודה בכל אופן נשמות =]]
אני מנסה מאוד לחלק את הזמן שלי , אני מבינה שאתם צודקות אבל זה קשה...
והוא לא אמר משהו אנוכי הוא לא ביקש שאני אתרחק מידידים שלי בישבילו הוא רק אמר שגם לו אומרים את אותם הדברים...
ותיראי גם כשאני איתם ומנסה הלתקרב אליהם יותר, אז הם יענו לא שמים לב לזה ורק שאני לא איתם הם באים בטענות...
אבל אין מה להגיד מזה עזרתן לי, אתן צודקות בזה שאתן אומרות שמתישהו זה ייגמר(ואני יודעת שזה ייגמר גם אם זה יהיה בעוד שנה שנתיים)..אז באמת הם יחשבו שאני ייתם רק שאני צריכה אותם ואני לא רוצה שיחשבו ככה.. אני יתחיל לוותר לפעמים גם על החבר כדי להיות איתם...

אה .. ואנחנו ממש לא כל היום אחד בתחת של השנייה, ראינו זוגות אחרים שהיו ככה ובגלל זה הקשר שלהם לאא הצליח אז החלטנו שאנחנו נותנים אחד לשניה כמה ספייס שצריך, בישביל שלפעמים גם נרגיש את התחושה הזאת של ה-להתגעגע..

ומזי אני שמחה שמישהי מזדהה איתי, מאחלת לך בהצלחה..

תודה לכןןןןןןןןן.. אוהבת לידור..
כמו שאמרו פה את צריכה לעשות לך סדר עדיפיותת להקדיש גם זמן לחבר וגם זמן לחברות ולידידים שלךך את צריכה לחלק את הזמן שלך את לא יכולה להקדיש את כולו לבחר שלך כי זה יפגע בחברות ובידידים שלךךך...
אולי המשפט לא כול כך נכון אבל "חבר זה לא לכול החיים חברות כן" אולי יש כאלה שאצלהם זה לא נכוןןן אבל מה אני יגיד לך כמו שאמרו לך כאשר את תיפרדי מהחבר שלך(זה יקרה בשלב כלשהו) החברות והידידים שלך ישנו את יחסיהם אלייך כמו שאמרו לאו דווקא לטובה!!!
את צריכה לחלק את הזמן גם לחבר וגם לחברות ולידידים!!!
=/
אז תראי אם גם חבר שלך יש לו אותן בעיות
אז תעשו לכם זמנים שבהם גם את וגם הוא הולכים עם החברים
ושזה יהיה הרבה זמן ובכמה ימים בשבוע
ככה תוכלו לשמור על כל החברויות

מזי קוראים לי ענבל
עזבי אותה סתם סכסכנית וחבל שיש אנשים כאלה
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 16/10/2005) אז תראי אם גם חבר שלך יש לו אותן בעיות
אז תעשו לכם זמנים שבהם גם את וגם הוא הולכים עם החברים
ושזה יהיה הרבה זמן ובכמה ימים בשבוע
ככה תוכלו לשמור על כל החברויות

מזי קוראים לי ענבל
עזבי אותה סתם סכסכנית וחבל שיש אנשים כאלה
אהבתי את הרעיוןןןן... תודה יפה שלי.. באמת שעזרת ליייי..!
ענבלו'ששש...עכשיו אני לא אשכח =]]]
QUOTE אור לדעתי את טועה כי אני מנסה כמה שיותר להיות עם כולםםםם ולצאת עם כולם והכל..ולא ממש אכפת להם =\
שכתבתי את התגובה התייחסתי לילדה שכתבה את ההודעה לא אלייך😊

ואם גם לחבר שלך מעירים על זה, אז באמת תקבעו לכם מתי אתם נפגשים בשבוע. למשל פעמים בשבוע בימים מסויימים + יום שישי, ונגיד שישי בשבוע הבא תיהי עם חברות שלך ושישי אחריו איתו אני חושבת שהבנת...


תשמעי, לדעתי הידידים והחברות הטובות זה מעל לחבר ומעל הכל. בגלל שכתיפרדי מהחבר למי
תבואי?! לחברות ולידידים..ובגלל זה את תמיד צריכה לשמור איתם על קשרר! וזה לא רק פגישות
אם זה לדבר באייסי בטלפון..ולדעתי את צריכה להסביר להם שאת לא ממש מתרחקת מהם,
ושכשאת מנסה להתקרב אז הם אלה שלא שמים לב..ולדעתי, את יכולה להביא ת'חבר שלך
לפגישות גם עם הידידים שלך..אז מה אם הוא גדול מהם..גם אצלנו יש מצב כזה (בעצם זה תמיד)
שאנחנו עם חברה שלנו וחבר שלה שהוא גדול בשנה וחצי בערך..

טוב מקווה שעזרתי..
חחח כמה "לדעתי"..
QUOTE QUOTE 
אור לדעתי את טועה כי אני מנסה כמה שיותר להיות עם כולםםםם ולצאת עם כולם והכל..ולא ממש אכפת להם =\


שכתבתי את התגובה התייחסתי לילדה שכתבה את ההודעה לא אלייך

ואם גם לחבר שלך מעירים על זה, אז באמת תקבעו לכם מתי אתם נפגשים בשבוע. למשל פעמים בשבוע בימים מסויימים + יום שישי, ונגיד שישי בשבוע הבא תיהי עם חברות שלך ושישי אחריו איתו אני חושבת שהבנת...

חח כן הבנתי שהתכוונת אלייה, ודוגרי אני יגיד לך.. אני לא ממש אוהבת להיות איתם ביום שישי, כי אצלנו יום שישי זה יום קבוע שאנחנו ביחד, ככה זה היה תמיד עוד לפניי שהיינו ביחד, וביום שישי זה יום שכל החבר'ה תמיד נפגשים ביחד זה מה שבאסה.

QUOTE
תשמעי, לדעתי הידידים והחברות הטובות זה מעל לחבר ומעל הכל. בגלל שכתיפרדי מהחבר למי
תבואי?! לחברות ולידידים..ובגלל זה את תמיד צריכה לשמור איתם על קשרר! וזה לא רק פגישות
אם זה לדבר באייסי בטלפון..ולדעתי את צריכה להסביר להם שאת לא ממש מתרחקת מהם,
ושכשאת מנסה להתקרב אז הם אלה שלא שמים לב..ולדעתי, את יכולה להביא ת'חבר שלך
לפגישות גם עם הידידים שלך..אז מה אם הוא גדול מהם..גם אצלנו יש מצב כזה (בעצם זה תמיד)
שאנחנו עם חברה שלנו וחבר שלה שהוא גדול בשנה וחצי בערך..

טוב מקווה שעזרתי..

אני מסכימה איתך שהם אמורים להיות מעל הכל, והם באמת ככה, ניראה לי שאני יילך ויידבר עם כולם, עם כל החברים הקרובים שלי, כי הם באמת באמת חשובים לי.
וברור שזה לא רק פגישות, ועם חברות שלי זה בכלל לא הבעיה , איתם אני קרובה כמו תמיד כאילו הן לא מרגישות שהתרחקתי או משהו!
ואת חבר שלי אני לא יכולה להביא לפגישות איתם כי הוא שונא להיות איתם, וגם אני לא הייתי אוהבת להיות עם שתי שכבות מתחתיי , לא יודעת לא היה לי כיף, אבל לעומת זאת להיות עם שתיי שכבות מעליי זה כיף , אני תמיד יוצאת איתו ועם חברים שלו, אבל לא יודעת הוא מרגיש לי בנוח שהוא בא איתי ועם השכבה שלי , כי הם ילדים קטנים כאלה לדעתו, והם באמת מתנהגים ככה לפעמים, את יודעת הם כאלה עושים שטויות מכירה את זה, יש עדיין תילדים האלה שעוד לא התבגרו, קיצררר.. תודה על התגובה שלך מאמי שלי..!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך