אני רואה שזה בטיפול פה ונתנו עצות ..
תגידי את מהצפון?
לפי דעתי...עם את רוצה להיות עם כולם תיהיי פחות עם חבר שלך או שתזמיני אותו לצאת עם ידידים שלך ואת עם שלו....ככה תיהיו ביחד וגם עם חברים שלכםם...מקווה שעזרתי!!!!
QUOTE (שמפניה @ 17/10/2005) לפי דעתי...עם את רוצה להיות עם כולם תיהיי פחות עם חבר שלך או שתזמיני אותו לצאת עם ידידים שלך ואת עם שלו....ככה תיהיו ביחד וגם עם חברים שלכםם...מקווה שעזרתי!!!!
נכון!
וכך הוא גם יוכל להכיר את חברים שלך ואת את שלו..
וזה יכול לגרום יציאות משותפות בין החבריםםםם זה נחמד!
מאמי אני עם התגובה מעלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (rrrr @ 17/10/2005) אני רואה שזה בטיפול פה ונתנו עצות ..
תגידי את מהצפון?
כן מאמי .. למה?
וכל מי שהגיבה תודה יפות שלי, עזרתם לי..
לידור אני אגיד לך ת'אמת.. אני במצב דומה (רק הרבה יותר גרוע)
אבל חבר שלך גם לא בסדר בקטע הזה.. כי.. אם הוא אוהב אותך והוא רואה שמפריע לך שאת מתרחקת מהידידים והחברות שלך
וקשה לך לוותר על להיות איתם או לוותר על להיות איתו אז הוא צריך להקריב קצת בשבילך
ולנסות להכיר את החברים שלך.. וגם אם לא.. כשיוצאים כולם זה לא משנה אם הם שתי שכבות מתחתיו
העיקר זה שהוא איתך והוא יכול להנות ממך ואת יכולה להנות מכולם..
חבר שלי למשל גדול ממני בחמש שנים.. (זו אחת הסיבות למה אצלי זה בעייתי יותר)
והוא כל הזמן היה יוצא איתי ועם חברות שלי..
למרות שהן יותר קטנות ממנו (וככה גם אני..) הוא למד להכיר אותן והוא דווקא אוהב להיות איתנו
וגם די נראה שהן אוהבות את זה שהוא בא
אז נכון שזה קצת מציק לו שהם יותר קטנים ממנו אבל אין מה לעשות.. את חברה שלו ומדי פעם צריך לדעת לוותר..
הרי אי אפשר להיות כל הזמן רק שניכם יחד.. זה יהרוס אתכם.. (מניסיון..) מבחניה זוגית ומבחינה אישית..
בקיצור או שתחלקי את הזמן ביניהם (שלדעתי את לא צריכה להיות הכי פחות עם החבר..)
או שהוא קצת יתחיל להקריב בשבילך.. כי הוא לא יוכל לשנוא את חברות/ידידים שלך לנצח.. צריך מתי שהוא להכיר אותם.. ולהיות איתם..
בהצלחהההה
אני לא חושבת שהחבר צריך לבוא ליציאות שלה עם החברות!
היא צריכה להיות עם החברות והידידים לבד! הרי אם החבר יבוא עדיין היא תצטרך להיות רוב הזמן איתו (אפילו שהם לא לבד ויהיו עם עוד אנשים). מה הבעיה לצאת בנפרד עם חברות ובנפרד עם החבר? צריך קצת חופש אחד מהשניה.
לא אמרתי שאת לא צודקת..
פשוט אם קשה לה לעשות את ההפרדה אז זה פתרון נחמד
וחוץ מזה שלפעמים כן נחמד לצאת גם עם החבר וגם עם החברות ולא חייב להדבק לחבר כל הזמן
זה שהוא שנתיים גדול ממנה זה לא אומר שהוא יכול לגדל אותה.. היא והחברות/ידידים שלה עדיין איכשהו בגיל שלו..
כי אולי צריך חופש אחד מהשניה לפעמים אבל זה לא אומר שצריכה להיות הפרדה מוחלטת בין שני הדברים
QUOTE לידור אני אגיד לך ת'אמת.. אני במצב דומה (רק הרבה יותר גרוע)
אבל חבר שלך גם לא בסדר בקטע הזה.. כי.. אם הוא אוהב אותך והוא רואה שמפריע לך שאת מתרחקת מהידידים והחברות שלך
וקשה לך לוותר על להיות איתם או לוותר על להיות איתו אז הוא צריך להקריב קצת בשבילך
ולנסות להכיר את החברים שלך.. וגם אם לא.. כשיוצאים כולם זה לא משנה אם הם שתי שכבות מתחתיו
העיקר זה שהוא איתך והוא יכול להנות ממך ואת יכולה להנות מכולם..
חבר שלי למשל גדול ממני בחמש שנים.. (זו אחת הסיבות למה אצלי זה בעייתי יותר)
והוא כל הזמן היה יוצא איתי ועם חברות שלי..
למרות שהן יותר קטנות ממנו (וככה גם אני..) הוא למד להכיר אותן והוא דווקא אוהב להיות איתנו
וגם די נראה שהן אוהבות את זה שהוא בא
אז נכון שזה קצת מציק לו שהם יותר קטנים ממנו אבל אין מה לעשות.. את חברה שלו ומדי פעם צריך לדעת לוותר..
הרי אי אפשר להיות כל הזמן רק שניכם יחד.. זה יהרוס אתכם.. (מניסיון..) מבחניה זוגית ומבחינה אישית..
בקיצור או שתחלקי את הזמן ביניהם (שלדעתי את לא צריכה להיות הכי פחות עם החבר..)
או שהוא קצת יתחיל להקריב בשבילך.. כי הוא לא יוכל לשנוא את חברות/ידידים שלך לנצח.. צריך מתי שהוא להכיר אותם.. ולהיות איתם..
בהצלחהההה
תיראי זה לא שאני לא מסכימה איתך בכלל, אם חלק מהדברים אני כן.
אבל, זה לא שהוא לא יצא איתנו בחיים, זה פשוט שלא כיף לו איתנו, וגם לי אני מרגישה לא בנוח שאני ככה איתו, וזה לא שאני וחברים שלי יוצאים למקומות מוגדרים כשיוצאים אז זה סתם ככה, אנחנו גרים במקום שאין בו הרבה לאן לצאת, אז אם יוצאים לאיזה מקום אז רק כדיי לשבת איפשהו באיזה שכונה או משהו כזה מבינה? אז כשזה ככה אני כן קוראת לו...
אה וד"א זה לא שהוא לא מכיר אותם, הוא מכיר את כולם וגם הם אותו.
זה קצת קטע שקשה להסביר. תודה בכל אופן מוווואה...
QUOTE אני לא חושבת שהחבר צריך לבוא ליציאות שלה עם החברות!
היא צריכה להיות עם החברות והידידים לבד! הרי אם החבר יבוא עדיין היא תצטרך להיות רוב הזמן איתו (אפילו שהם לא לבד ויהיו עם עוד אנשים). מה הבעיה לצאת בנפרד עם חברות ובנפרד עם החבר? צריך קצת חופש אחד מהשניה.
אני מסכימה איתך, כי הריי הם מרגישים שאני חסרה להם, אז גם כשאני באה איתם אני יבוא איתו?
לי אין בעיה עם זה, אבל הבעיה זה הם.
ואתם כל הזמן אומרים שצריך חופש אחד מהשנייה, זה ממש לא כמו שזה נשמע, אנחנו ממש לא כל היום ביחד, אנחנו נפגשים בערב וגם לא בכל ערב ובבית ספר, אבל זה לא שאנחנו בתחת אחד של השני כל היום.
תודה סקסי ברבי