אווףףףף ענבל תעריכי לי את זה
התפקשש לך הסקר.....
אבל בעיקרון 2
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 14/10/2005) התפקשש לך הסקר.....
אבל בעיקרון 2
כנ"ל 😊
כן..כאילו לא אני בונה חח אני רק מקשטת.
חחחחחחחחח מתי כבר תלמדי להכין סקרים
מה קרה ל"כן" אונלי?!
חחח...
אצלנו בונים סוכה בחצר האחורית כזה לכל המשפחה.. מקשטים והכל.. 😊
מסורת שכזו(:
*~ענבל~*
בטח שבונים..כמו כל שנה..😊
אין לי בית פרטי :\
אז לא..
עידן זה לא קשור...שנה שעברה הייתה לי רק מרפסת ובנינו בה..השנה או על הגג או באחת המרפסות..
גם מרפסת אין לי ! חחחחחחח
אולי אני אבנה מעל האסלה =]