בונים גם בבית במרפסת וגם אצל סבתא בגינה =)
אני לא בונה אבל אני מקשטת עם בנות דודות הקטנות שלי אצלהם...חח מסורת
אני לא גרה בבית פרטי..
אז לא.
QUOTE (True_Star @ 15/10/2005) אני לא גרה בבית פרטי..
אז לא.
כנ"ל 😯
בונים בטח שבוניםםםםםםםםם 😊
בדרך כלל אני בונה עם אח שלי
ואבא שלי אבל השנה לא בנינו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי פרגולה כזאת (אני חושבת שככה קוראים לזה חח) אז פעם אבא שלי היה עוטף את זה בניילון ירוק כזה יעני "סוכה" חחח אבל כבר הרבה זמן אנחנו לא עושים
אנחנו לא בונים.. חחחח אף פעם לא ממש בנינו..
אני זוכרת איזה פעם אחת ניסינו לבנות משו חחחחחחחח אבל שחזרנו מסבתא שלי.. זה נפל..
זה החג שאני הכי אוהבת
זה כזה כיף לשבת בסוכהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבא שלי בונה עם אחי ואחותי אני לא עושה כלום.
עם אני ייגע זה בטוח יקרוסססס =/
אני כתבתי אחר כי כל שנה הייתי עושה!!
אבל השנה לא הספקתי ..!
שכחתי בכלל שיש כזה דבר סוכות!!!! 🙄 😁
בטח שבונה, אבל השנה עם חברות=]
אני בגיל 16 בניתי בפעם האחרונה,
השנה אחותי הקטנה בונה עם החברות והידידים שלה והזמינה אותי לבוא עליהם לסוכה,
אין לי ראש לזה