לדעתכם לאיזה דברים אי אפשר לסלוח לעולם?!?
אני חושבת שלכל דבר יש ת'סליחה שלו..
יש דברים שלא שוכחים..אבל סולחים!
לאנשים...תמיד אפשר איכשהו לבסוף לסלוח..אבל לאלוהים אני אישית...בחיים לא סולחת..
לא שאני ממש מאמינה בו כן?..\=
galush123- למה את לא סולחת לו מה הוא עשה לך?
ולדעתי---->א-ו-נ-ס ור-צ-ח
כל הדברים האחרים אפשר להבליג עליהם
יש דברים באמת חמורים..אבל דוגרי? מי מסתכל על העבר?
צריך להמשיך קדימה להביט לעתיד ולחיות את ההווה!
אני אישית לא שומרת טינה..מעבירה את זה הלאה..
לא שבאותו רגע אני סולחת חחחח...
אבל אחרי כמה זמן...=]
אמ.. אונס .. ורצח.. והתעללות נפשית ופיזית..
אויי עצוב לי לחשוב על דברים כאלה
אה נכון שכחתי את ההתעללות..חחח
למה אני לא סולחת זה לא משנה..אבל שתדעו שזה מספיק שאני באמת לא אסלח..
ורצח התעללות ואונס זה באמת הדברים שאי אפשר לסלוח עליהם..
בדוגרי..אני לא מאמינה באלוהים
לא הבנתי חחח
למה את בחיים לא תסלחי לו אם את בכלל לא מאמינה בו?!
לא משנה אל תעני על זה :]
דוגרי על כל דבר אפשר לישלוח אבל על בגידה אי אפשר ליסלוח בחייםםםםםםםםםםםם
רצח, אונס, בגידה (תלוי בנסיבות ובסיטואציה), השפלה בפומבי.
בגידה
ויש כל מיני סוגים של בגידות...
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/10/2005) רצח, אונס, בגידה (תלוי בנסיבות ובסיטואציה), השפלה בפומבי.
ומעילה באמון.
QUOTE (אילניתושקה @ 09/10/2005) אני חושבת שלכל דבר יש ת'סליחה שלו..
יש דברים שלא שוכחים..אבל סולחים!
לדעתי גם ניתן לסלוח לכל דבר פשוט יש דברים שיותר קשה לסלוח עליהם.. והם לוקחים יותר זמן..
אבל תכלס ניתן לסלוח על הכל..