השאלה אם עצם העובדה שאתה לא שוכח אומרת שבעצם במקום מסוים לא סלחת
כי אתה תמיד תזכור את זה... תמיד כשתראה ת'בנאדם זה הדבר הראשון שיעלה לך לראש...
זה באמת סליחה?
בגידה לבסוף תמיד אכשהו אפשר לסלוח. אולי זה יכאב וזה אבל סולחים לא שוכחים!
אבל אונס אי אפשר, ועוד דברים כאלה.
ואני אישית מעולם לא סלחתי אל התעללות פיזית ש"חברים" שלי עשו לי.
זה הרס לי תכול העבר
ואני חיה אם זה בהווה קשה מאוד
אבל מה ממשיכים חלעתיד ושוכחים בסופו של דבר.
אבל לא סלחתי מעולם כי זה הורס לי את הביטחון העצמי לפעמים.
למרות שהוא אצלי למעלה בשמיים
QUOTE (אנטנה @ 09/10/2005) לדעתכם לאיזה דברים אי אפשר לסלוח לעולם?!?
לדתי לכל דבר אפשר לסלוח...רק לא לישכוח!!
לא נראה לי שהייתי סולחת אי פעם אל אונס...
אונס,רצח,בגידה,שקרים,התעללות פיזית ונפשית.
QUOTE (galush123 @ 09/10/2005) למה אני לא סולחת זה לא משנה..אבל שתדעו שזה מספיק שאני באמת לא אסלח..
ורצח התעללות ואונס זה באמת הדברים שאי אפשר לסלוח עליהם..
בדוגרי..אני לא מאמינה באלוהים
נחמד לדעת שיש פה עוד אתאיסטים (נטולי דת) 😊
רק אני לא מבין איך יש רגש כלפי משהו שאתה לא מאמין בו...
שהייתי קטן אמרתי "אני שונא את אלוהים ולא מאמין בו" ושגדלתי הבנתי שהשנאה שלי היא כלפי הדת ומה שאני לא מאמין בו זה אלוהים, ככה שבעצם מיקדתי את מה שאמרתי שהייתי קטן
בקשר לשאלה:
אני אף פעם לא רואה דברים כמושלמים, כלומר אתה לא סולח באופן מלא זה לא נראה לי אפשרי יש פשוט דברים שסולחים אליהם יותר ויש כאלה שפחות, אבל למשל אונס, רצח והתעללות בכל צורה שהיא זה דברים שממש אי אפשר לסלוח אליהם.
חמ!דה- על בגידה אפשר לסלוח..
אני אומרת לך מניסיון, בגדו בי אבל לא סתם בגידה זה היה במשך תקופה
בזמן שהיה לו חברה במקביל!! אבל העברתי את זה הלאה..בהתחלה לא סלחתי..
אבל אחר כך כן..מה שבטוח לא שכחתי
אני מסכימה ומצטרפת לתגובה הראשונה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא מדברת רק על בגידות רומנטיות
יש כל מיני סוגים של בגידות
QUOTE (אופירוששש @ 10/10/2005) חמ!דה- על בגידה אפשר לסלוח..
אני אומרת לך מניסיון, בגדו בי אבל לא סתם בגידה זה היה במשך תקופה
בזמן שהיה לו חברה במקביל!! אבל העברתי את זה הלאה..בהתחלה לא סלחתי..
אבל אחר כך כן..מה שבטוח לא שכחתי
בגידה זה לא רק שאת תופסת את חבר שלך עושה מסז' לילדה שגדולה ממך בשנתיים.
בגידה זה עוד 1001 דברים
בגידה בכללית זה שנותנים אמון בעיניים עצומות במישהו ואז הוא עושה את הדבר הבלתי צפוי שזה הדבר שהוא ידע שזה יפגע בנו כל-כך, אבל בכל זאת עשה אותו.
וגם זה דבר שקשה מאוד למחול עליו
אממ..
על נקמה אי אפשר לסלוח!
ועל רצח, אונס, התעללות וכול מה שאמרו פה!
אבל אני לא חושבת שזה ממש תלוי במקרה.. זה תלוי באנשים ובאיך שהדבר השפיעה על האיש או המשפחה.. יש דווקא אנשים שמתו מאידס בגלל אונס וסלחו לזה שאנס אותם..
יש כאלה שלא יכולים לסלוח לעצמם.. על מעשה שעשו...
זה ממש תלוי באנשים ובמקרה!