•הדובי שלי הלך לאיבוד אפשר לישון איתך בלילה? •
•70 שנה אני ערפד ולא הייתה לי מציצה כזאת! • (חחחחח)
•אין כרכרה בלי סוס כמו שאין גבר שלא מחפש כוס •
How Do I Stop Craing? •
When The Onle Person
That Can Make Me Stop,
•Made me Start
•אל תגידו מן הסתם כי מין זה לא סתם•
•לא נזכרת בעבר, כי מה שהיה, היה וניגמר!•
•אם רק היית יודע,
כמה חלומות מתבזבזים לי
עליך כול לילה...
כמה מחשבות מתזבזות
לי עליך כול יום..
כמה שאני רוצה אותך
ככה אתה מתרחק, והולך..•
•לוקח דקה להדלק על מישהו,
שעה להתאהב בו,
וכול החיים לישכוח•
•ממשיכה קדימה לא מביטה לאחור,
כי מה שהיה לעולם לא יחזור•
•תגיד לי למות,
תגיד לי לרצוח,
אבל אל תגיד ,
לי אותך לישכוח!•
•אני לא יפה אין בי שום דבר מיוחד,
אבל אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי אף אחד!•
•כול הבנים זבל רק צריך לחפש בפח הנכון•
•הדמעות משקות את הנפש כדי שיפרח חיוך גדול•
•אפשר לחשוב על בריחה אבל לא לברוח ממחשבה•
•מנסה לשכוח ולא להזכר אך טעם הנשיקה תמיד ישאר•
•היא רואה את האהבה שלה בורחת לה מהידיים,
היא לא רוצה לבכות, היא נושכת שפתיים,
היא רוצה להרגיש אותו שוב, לנגוע ולנשק,
אבל לא נותר לה דבר מלבד לראות אותו מתרחק...•
•אם כול הכבוד והגאווה לא משחקים באהבה•
•יש אהבת אמת ויש אהבת עולם
אך אהבתי אליך החזקה מכולן•
•בלי אוכל רעבים, בלי מים צמאים, אבל בלעידך אין לי ח=י=י=ם•
•כול צעד שלך הוא פעימת לב שלי, אז אל תרוץ בבקשה! שאני לא ימות..•
•חשבתי שאהבתי-> אהבתי שחשבת•
•ניסתי לשתול בליבך פרחים, אך פרחים אל אבן לא פורחים!•
•קטנה, קטנה...אך יכולה לגדל אותךך•
•אני אוהבת את השמש, הכוכבים ואותך, השמש שוקעת, הכוכבים נעלמים, ואני אוהבת אותך לעולמים•
זהו לבינתיים תגיבו איך ותוסיפ עוד משפטים כפרה עליכם מואהה=]
צום קל=]! 🙄
אהבתי , אהבתי :] אווקי ישלי מלא זה ייקח זמן :0
- תחיו את החיים כאילו אלו הרגעים האחרונים שלכם בהם
- אין בית ספר טוב יותר מאשר החיים עצמם
- החינוך הוא מה שזוכרים אחרי ששוכחים את מה שלומדים
- האושר הוא הדבר היחיד שמכפיל את עצמו כשמחלקים אותו עם האחרים
- אנו יכולים לקוות לטוב אבל עלינו ליהיות מוכנים לגרוע ביותר
- המינימום שהאדם צריך לדרוש מעצמו זה המקסימום שהוא יכול
- להצלחה יש הרבה הורים, אך הכישלון הוא יתום...
- כשאני צודק - אף אחד לא זוכר, כשאני טועה, אף אחד לא שוכח
- לעיתים השתיקה, היא התשובה הטובה ביותר .
- כולם רוצים להגיע לגן עדן אבל אף אחד לא רוצה למות
- אני מכירים היטב רק את אלה שבגללם אנו סובלים
- האדם חוזר תמיד לאהבתו הראשונה
- עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר להפסיד את החיים ברגע
- אהבה היא כמו חלום נקטעת ברגעים הטובים ביותר
- בדקה אחת של עצב - מאבדים 60 שניות של שמחה ..
- כשאדם נמצא בעמק הוא רואה את כל הדברים הגדולים . אך כשהוא עומד בפסגה כל הדברים נראים לו קטנים
- לפעמים כשמסתכלים טוב טוב,
ובוחנים קרוב קרוב,
אפשר לראות,לדעת,להפנים,
שבכל בן אדם יש משהו מיוחד,
לפחות דבר אחד !!!
- יש דבר אחד שיותר כיף מלאהוב ~ להרגיש נאהב .
- החיוך על הפנים אבל הכאב תמיד נשאר בפנים
- לפעמים צדק זה רק כוכב .
- It must have been love but it’s over noW
- פעימות הלב כמוהן האהבה - ההבדל בין החיים למוות
- טיפש עושה מה שהוא יודע , חכם יודע מה הוא עושה
- עליכם להיות ערים כדי להגשים את חלומותיכם
- הצרות שלנו כמו ברק - אתה לא יודע מאיפה הם נחתו עליך, אבל כולם רואים
- כל מי שאוהב מאמין בבלתי אפשרי
- לוקח שנים לבנות אמון, ושניות ספורות להרוס אותו
- כל אחד עשוי להצליח אם רק יאמין שהוא מסוגל בכך ..
- מי ששוה את הדמעות שלך בחיים לא ייגרום לך לבכות
- אהבה היא לנצח ! אבל גם לנצח יש סוף =/
- רק אנשים שאוהבים אותך יודעים לפגוע בך ..
- אהבה היא כמו מחשב . בהתחלה הכל נראה מסובך
- היום מצאתי את עצמי מחייכת ללא סיבה , ואז הבנתי שפשוט חשבתי עליך !! :]
- זה שאני מחייכת - לא אומר שטוב לי .
- ליום הזכרון לחללי צה"ל ז"ל >>
רציתי לקטוף פרח קטן , אמא אמרה אסור זה מוגן
יש בעולם חוקים וכללים שאסור לקטוף פרחים מוגנים
אולי אני סתם ילדה קטנה , שלא יודעת ולא מבינה
אבל זה נראה לי מוזר .. שפרחים אסור וחיילים מוזר
- תפוצצו בתמונות , מדבקות , שירים , המווווון צבעים !!
זה מה שהיה לי עד האמצע של היומןן .. אינלי כוח לכתוב עוד :\ אניוואי תהנו :]
אה וו .. פה טיפה טעית ..
זה ::
How Do I Stop Craing? •
When The Onle Person
That Can Make Me Stop,
•Made me Start
וזה טיפה טעות באנגלית 😕
ובאיות ..
זה אמור להיות אם כבר
How can I Stop Crying? •
When The Only Person
That Can Make Me Stop,
•Make me to Start
😊
מהמםם של כולםם
אהבתי וכל הכבוד על ההשקעה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה משפטים ופתגמים י-פ-י-ם!!!
הכי הכי הכי אהבתייייייי =)
•הדובי שלי הלך לאיבוד אפשר לישון איתך בלילה? •
ו..
ליום הזכרון לחללי צה"ל ז"ל >>
רציתי לקטוף פרח קטן , אמא אמרה אסור זה מוגן
יש בעולם חוקים וכללים שאסור לקטוף פרחים מוגנים
אולי אני סתם ילדה קטנה , שלא יודעת ולא מבינה
אבל זה נראה לי מוזר .. שפרחים אסור וחיילים מוזר
תמשיכו לרשוםם עודדד.. אני אישית אין ליייי 😕
וווווווווואוווווו איזה יפים הם איך אהבתי!!
כל הכבוד על ההשקעה!!!!!
אני אחפש וישיםםם
ממש ממש יפיםםםם
תודה רבה רבה..
תמשיכו לכתובבב..
ח"ח על ההשקעההה...
וואי הכול מדהיםם=)
אין לי בכלל כי פירמטו לי תמחשב תודה לכול מי שישים!
QUOTE •70 שנה אני ערפד ולא הייתה לי מציצה כזאת! • (חחחחח)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סחטן על ההשקעה בנות 😊
"ליום הזכרון לחללי צה"ל ז"ל >>
רציתי לקטוף פרח קטן , אמא אמרה אסור זה מוגן
יש בעולם חוקים וכללים שאסור לקטוף פרחים מוגנים
אולי אני סתם ילדה קטנה , שלא יודעת ולא מבינה
אבל זה נראה לי מוזר .. שפרחים אסור וחיילים מוזר "
זה לא אמור להיות בסוף וחיילים מותר?!
זה פרחים אסור וחילים מותר
זה עצוובבבבב 😢
יואווווו מזההה אהבתייי.. באמתתת..!!!!!!!!!
אווו תודה הוספתי מלא ליומן=]
ותכתבו נווו אנחנו השקענו תעתיקו קצת...
וזאת שכתבה את המשפטים תודה וכתביי עודדדד יאא איזה יפים ישלך=]
אין לי יומן!!
אני יתן לחברות שלי... =]
כל יום עם היומן!! =\
-איימס