פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

•משפטים ליומן •

✍️ gilimoran 📅 08/10/2005 12:06 👁️ 1,194 צפיות 💬 27 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
אוף אפחד לא מוסיףף=]
וואי איזה מהמםםםם..

כל המשפטים שיש לי זה בידיוק כמו שאתם כתבתם..חח אפילו חידשתם לי!
יש כמה ממש יפים אני יוסיף גם יותר מאוחר
יש אחד מהמם ששמעתי אתמול:

הייתי בטוח שהירח השמש והכוכבים מאירים את חיינו..
ואז את הופעת וגיליתי שאת מאירה אותם..

😊 😊 😁 נכון מדהההים?
*שנים אני יושבת בשירותים ועוד לא ראיתי חרא כמוך!

*ילד יפה עם עיניים כחולות מגלגל כדורי עשן
חושב ת'עצמו גבר לעניין! אז דע לך, יא נרקומן!
סיגריה לא עושה אותך גבר!! היא רק מוכיחה שאתה
עוד ילד!!

*סיגריה לא עושה אותך גבר, היא בונה לך את הקבר!! :/

*מותק תלמד מההורים שלך ותשתמש באמצעי הגנה!

*מותק תחרבני בשקט תחרבני בנחת...ותחשבי שהאקס שלך מתחת :]

*מאוהבת בך ולאדעת מה לעשות חושבת עלך ורוצה מאושר לבכות
אתה בן אדם כל כך נדיר ומיוחד אתה בישבילי--> ה-אחד!! המבט שלך
אותי הטריף! החיוך המתוק שלך אותילעננים מעיף! יום בילעדיך
הוא בזבוז של זמן רוצה להגשים את כל חלומותי, איתך כמובן!
איתך השמיים לא נראים לי כגבול מרוב אהבה כולי בבלבול שמך תמיד מהדהד
באוזני רואה את פניך גם שעיניי עצומות...

*רדפתי אחריך כמו משוגעת
ידעתי שאני זאת שתמיד נפגעת
אבל הלב שלי רצה אך ורק אותך
הייתי מוכנה לתת הכול בישבילך...
מה לעשות אתה טיפוס שמשחק קצת בבנות
אתה מחפש ריגושים לא אהבות
אך יום יבוא ומישי תשבור לך ת'לב
ואז אולי תתחיל לקלוט ולהפנים
עד כמה זה כואב!! :/

*ניסיתי להטביע את הדמועת...אבל הבן זונה למד לשחות!!

*בלילה בחושך...שיש כוכבים אני שוכבת וחושבת על דברים
טובים...אך לא על אושר,ארמונות ונסיכים... חושבת עליך!
ועל כמה שאתה מדהים, על כמה שהכול יפה ואמיתי, הכול יכול להיות מושלם
שאתה איתי! חולמת עליך מתחת לפוך, חושבת עליך ועולה חיוך...:\

*ליטלוש...אני ואת, את ואני, שנינו יחד...שילוב ק-ט-ל-נ-י!! =]

*זה שאני בובה לא אומר שאתה יכול לשחק בי!

*בעולם אני שונאת שני אנשים:
-אותך: שהלכת איתהה...
-אתה: שלקחה לי אותך... 😢

*יש לנו אהבה "מקסימה"-אני אוהבת אותך ואתה אוהב אותה 😊

*אהבה יכולה להיות קסם... אבל קסם לפעמים רק אשליה 😕

*+בבקשה אל תתנו לי עצות..אני רוצה ללמוד לבד+

*מישי פעם אמרה לי שאהבה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבנאדם...
אני עדיין מחפשת ת'סתומה הזאת!! בע!! 😊

*גם לבנים יש רגשות....אבל בעצם למי אכפת?!...חח...

*הדרך הכי קשה להתגעגע למישו זה להיות אתו ולדעת שהוא לעולם לא יהיה שלך!! 😢

*המספר 10 מאוד מיוחד...
ה-1 מראה שאני האחת והיחידה!
וה-0...ממ...זה אתה :]

*אני ואתה...אתה ואני...יחד?! טחח זה לא הגיוני.... 😁

*זה שיש לי גוף גיטרה לא אומר שאתה יכול לנגן בו 😊

*אפעם אל תתווכח עם אידיוט...
הוא יגרור אותך לרמה שלו...וינצח בזכות הניסיון 😂

*יש לי לב--->התלהב---->התאהב--->התאכזב! 😕

*מלאך שלי, ישלי משו לספר לך:
אתה מואשם בביצוע מספר מעשי פשע וביניהם:
-גניבה
-פריצה
-שדידה
-חדירה בלתי חוקית...
אני יהיה יותר ספציפית...
גנבת שינה מעיניי!
פרצת לליבי!
שדדת לי את השלווה!
וחדרת לי למחשבות..!
לאחר שהעלנו את מעשי הפשע שביצעת
נדון בעונש... אני מטילה עליך מאסר עולם
שקוראים לו "הלב שלי" אתה לא הולך לצאת משם מותקק...
לא בזמן הרחוק...
אתה לא במחשבות שלי לפעמים!
אתה פשוט לא יוצא משם בחיים!
מאמי שלי זה בישבילך...אני פשוט אוהבת אותך!! 😁

*החיים שייכים לחיים, לכן אלו שחיים את החיים חייבים להיות מוכנים לשינויים...

*אם אתה חושב שאתה יכול- אתה יכול!
אם אתה חושב שאתה לא יכול...אתה צודק 😉

*אני מצלמה?! לא!! אז תפסיק לעשות עלי פוזות... 😊

*יש הרבה צדפים בים והרבה בנים בעולם
אך לא כל צדף יביא לך פנינה...
ולא כל בן יביא לך אהבה!! 😕

*רומי
IS MY NAME AND
סקס
IS MY GAME!! 😁

*אל תסתכל בקנקן...אלא במלצרית שמגישה אותו!! 😊

*סוכרייה היא כמו נשיקה צרפתית..
מלקקים מלקקים ובסוף
זה נגמר ויש טעם מתוק בפה :]

*בנאדם ששוה את דמעותייך לא יגרום לך לבכות...:/

*ככל שלמדתי להכיר בני אדם...כך גדלה אהבתי לכלבים!! 😊

*אל תיקח את החיים ברצינות ממילא לא תיצא מהם בחיים 😯

*לפעמים אתה השמשה הקידמית ולפעמים החרק שעל השמשה 😊

*לפני שאתה מותח ביקורת על מישו לך בנעליו קילומטר...
ואז שתמתח ביקורת תיהיה במרחק קילומטר ממנו ונעליו יהיה ברשותך 😁

*כשאונסים בחורה היא צועקת אונס!!שאונסים זקנה היא צועקת או-נס!! 😂

*לא לומדים להעריך משו עד שמאבדים אותו..

*היום זה המחר שאתמול כל כך דאגת בגללו

*אהבה מתחילה בעיניים
ממשיכה לשפתיים
ונגמרת בין הרגלים 😎

*אין דבר העומד בפני הרצון...אבל מה קורה שיש רצון והדבר לא עומד..?! 😁 😂

*לגדול זה להבין שיש חלומות שלא מתגשמים

*B COOL FUCK SCHOOL

*האהבה היא כמו סבון...עם לוחצים יותר מדיי היא מחליקה מבין האצבעות :/

*האדם חיי במציאות אך רוצה להגשים חלומותיו

*לימדת אותי ששעה זה 60 דקות לימדת אותי שדקה זה 60 שניות...
אבל לא לימדת אותי ששניה בילעדיך זה נ-צ-ח!!

*אני לא גמגמן!! אני אומר "נחמן מאומן!!" 😊

*רומי--->טבעי שלא תשלוט בעצמך! (פאנטה =] חח)

*לטעות זה אנושי...
לסלוח זה אלוהי!! 😁

*אני עם פוזה עד השמיים רומי לא רואה בעיניים!!

*אהבה היא כמו אש...לפעמים מחממת את הלב...ולפעמים שורפת
את הנשמה!! :/

*אם אירה אל השמש אני עלול לפגוע בכוכב...

*לא משנה עיניים כחולות עיניים חומות או ירוקות...כי שמתנשקים העיניים עצומות!! 😍

*זמן לא מרפה...הוא רק מרגיל למציאות...:/

*האהבה היא הפרח...ואני הפרפר!! 😊

*לאהוב אותי זה לא בעיה...להשיג אותי זה אשליה!!

*נשים: אנחנו לא המין החלש...אנחנו המין הנחש!! 😊

*אל תפתח ת'פה לשטן...הוא לא רופא שיניים!! 😂

*ברגליים תגיע רחוקק...אבל במילה אחת תגיע לסוף העולם!!

*אתה אתה נידפק...ולעמים NEED FUCK

יאווווו סופסוף גמרתי!! :] מקווה שאהבתם!! אוהבת'כם!! 😊
וואוו איזה משפטים יפים....אהבתי 😁
הייוש אנשים!!
אני לא ממש חדשה ..אבל לא הייתי פה הרבה זמן......
הנה המשפטים שלייי מהיומן..

~ הקסם של האהבה הראשונה הוא חוסר היכולת שלנו להבין שהיא מסוגלת פעם...להיגמר!~

-יש הרבה צדפים בעולם,
יש הרבה בנים בעולם.
לא כל צדף מביא פנינה
ולא כל בן מביא אהבה!-

...מבט אחד שלך..משאיר אצלי את התיקוות...

=>כשאתה רוצה לצוד אהבה-צוד בעזרת ליבך-ולא עם ראשך!
ואייי נשמות ממש אהבתי פה את כל המשפטייים...
ותמשיכו להוסיףף אני רוצה לפוצץ תיומן שלי..
חיחי תודה לכולם אוהבתתת אותכםםם
אהבתי פה את כל המשפטיםםםםםם, מאודדד...!!!

הנה שלי , כולם פה הם משפטים מתוך שירים:

-רק ביחד כולנו ילדי אלוהים, רוצים נחת לצאת מקשיי החיים, בלי מיתוןף מצוקה, רק חיבוק, אהבה, בישבילך, כי אני זה אתה!

-יש כאלה שחולמים הרבה חלומות בשנתם, יש כאלה שנשארים ערים, ומגשימים אותם!

- ההוא שם למעלה יודע דברים ובנו כל הזמן משחק בחוטים.

-אני רצתי נפלתי קמתי המשכתי לא התייאשתי את החלום אני הגשמתי!

-נמאס לי לצעוק לאוזניים אטומות.

-תלמד לוותר, אך אל תוותר על החיים.

-בחיים, יותר ממה שיכולים, עלינו לא לקחנו, אבל מי יישנה את העולם אם לא אנחנו?!

-----
קצת , אני יודעת, אבל את כל השאר לקחתי מהאשכול הזה, אז מה אני יכתוב פעמים?!
חחח אוהבת אותכם, צום קל לכולכן וגמר חתימה טובה, מוואה לידור..! 😊
עם היה לי הייתי מוסיפה אבל אין מצטערת!

-איימס-
יום אחד יבוא מי שחיכת לו.מי שאת רוצה יבוא עם מה שאת אוהבת בו.אל תוותרי תמשיכי לחפש הוא עוד יבוא.תדעי שהוא יתקרב והכול יקרה מעצמו

הכאב הכי גדול הוא שחלומות לא מתגשמים

לא תמיד דברי מסתדרים.לא תמיד מתאהבים באנשים נכונים

תמיד תלחמו על הדברים החשובים לכם אם אתם לא תלחמו אף אחד לא ילחם אם קצת כוח וההשקעה תצליחו

נצלו כול רגע בחיים כי הזמן שעובר לא חוזר

עלייך להיות ער כדי להגשים את חלומותייך

עימות עם הפחד מביא לעילמותו

הקסם של אהבה ראשונה הוא חוסר היכולת להבין שהיא מסוגלת להיגמר

אהבה היא אש אבל אתה אף פעם לא יודע אם היא הולכת לחמם את הלב/לשרוף אותו

ברגע של משבר אין לוותר ואין להצטער בסוף הכול עוברמה שהיה לעולם לא יחזור.
מה שהיה ישאר מאחור.
מה שהיה לא נחווה לעולם.
מה שהיה לא יחזור לעולם.
כן זה היה וזה היה כול כך טוב אהבתי אותם כמו שאף פעם לא אוכל לאוהב היית המושלם מכולם וכך תישאר בשבילי לעולם

אני בריאה אבל חולה עלייך.
אני שפויה אבל מטורפת עלייך
אני נושמת אבל אין לי אוויר בלדיך
אני חייה אבל מתה עלייך
הנה כמה שלי ואני יודעת שהם נדושים אבל הם כל כך יפים -

* all you need is love ( חח נדוש אבל עדיין יפה)
*עם היית דמעה בעייני לא הייתי בוכה אף פעם כדי לא לאבד אותך
*לפני שהכרתי אותך חשבתי ששוקולד זה הדבר הכי מתוק בעולם
*בלי אוכל רעבים בלי מים צמאים אבל בלעדייך אין לי חיים( זה כזה יפההה)
*יש הרבה דגים בים אבל רק איתך אני רוצה לשחות 😊
*כל צעד אחד שלך הוא פעימת לב שלי אז אל תרוץ כדי שאני לא אמות
*יש דבר אחד מושלם בעולם וכשאני ימות(חס וחלילה ) זה יעלם!
*אני אוהבת את השמש הכוכבים ואותך
השמש שוקעת הכוכבים נעלמים אך אותך אני יאהב לעולמים
*noting in the world can make me change the way i feel for you
i looove you (חח ככה כתבתי את זה ביומן שלי)
*אם בכל פעם שהייתי חושבת עליך היה נופל כוכב אז ממזמן השמיים היו ריקים
*אהבה היא כמו חמצן בלעדיו אי אפשר לחיות
*אהבה זה הקללה הכי קשה אך גם הברכה הכי יפה.
*אהבה היא מילה פשוטה וקטנה המכילה רגשות עצומים.
*אהבה זה לרקוד עם העינים הידיים והשפתיים להרגיש מלאכים ולהיתעופף לשמייים.
*יש חברות שבשבילן אני מוכנה למות ויש חברות שאני בשמחה ירצה להרוג..(חהחהחה)
*אף אחד פה לא מבין איך נגעת במקום מדהים רק אותך ר-ו-צה
והרגש שוב עמוק מתפרקת מנסה לצעוק רק אותך ר-ו-צה (שיר של מאיה בוסקילה-רק אותך רוצה)
*אהבה זה לאהוב מישהו בגלל ההיתרונות שלו ולהמשיך לאהוב למרות החיסרונות(משפט ענק)
*אהבה היא לנצח אבל גם לנצח יש סוף
והסוף שלנו הוא רק שהמוות יפריד בינינו
*only god knows what i'd be without you
*עצוב הים בלי הגלים עצובים השמיים לי הכוכבים עצוב הפרדס בלי העצים
אבל הכי עצוב היום כשאנחנו נפרדים ..(מזל שמחר שוב נתראה חח)
*the love is like the wind you cant see it but you feel it
*א-ה-ב-ה אי אפשר בלעדייה ואי אפשר איתה
*אהבה =אושר
*הדמעות משקות את הנפש כדי שיפרח חיוך גדול =)
*כדי לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון צריך לשתוק רוב הזמן
*בדקה אחת של עצב מאבדים 60 שניות של שמחה
*אילו כל העצים בעולם היו עטים וכל הים היה דף
זה עדיין לא היה מספיק בשביל לכותב לך עד כמה אני אוהבת אותך
*אהבה זה לא להיות עם מי שאתה יכול לחיות איתו אלא זה להיות עם מישהו שאתה לא יכול לחיות בלעדיו
*לא האמנתי שמישהו כמוך קיים מושלם כמוך יש רק אחד בעולם
אני בלעדייך לא יכולה לחיות נסיך כמו יש רק באגדות
אוהבת אותך יותר ויותר חיים שלי עלייך בחיים לא אוותר
*כולם רוצים להגיע לגן עדן אבל אף אחד לא רוצה למות
*עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר חיים ברגע!!!
*מי ששווה את הדמעות שלך בחיים לא יגרום לך לבכות
*בלילה כשיש כוכבים שוכבת אני וחושבת על דברים טובים
אך לא על עושר ארמונות ונסיכים חושבת עליך ועל כמה שאתה מדהים
על כמה שהכל יפה ואמיתי ואיך שהכל מושלם כשאתה איתי
חולמת עליך מתחת לפוך מסתכלת עלייך ועולה לי חיווווך ....
*לא לומדים להעריך משהו עד שמאבדים אותו
*לימדת אותי ששעה זה 60 דקות ושדקה זה 60 שניות אך לא לימדת אותי ששניה בלעדיך זה ננצח
*לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהי
*it's too hard to be an angel
i dont even wanna try
i know i'm not an angel
because angels never cry


זהוו מקווה שאהבתם 😊 אוהבתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך