חחחחח אייזה חמודה חח כן נראה לי שבסוף אני יקח איטליה .. אבל אני עדיין מתלבטת .. 😊
אם יש לעוד מישהוו שיצייע :]
הייתי בברצלונה
4 שעות טיסה בערך
המקום הכי הכי שווה שיש..
ואם את אחת שלא סובלת קור אז לכי על זה...
תהניייייייייייייי
יאייי איזה כיף לךך
תהני מאמי
יא וואלק צרות של עשירים...\
ואם היית במדינה את יכולה לחזור אליה אבל לא לאותה עיר.. למשל אם אהבת את מדריד את יכולה לחזור לספרד אבל לברצלונה או ולנסיה או לעיירת נופש על הים יש ים מקומות אין רק עיר בירה במדינה.. יש ים מקומות
וגם אירופה הבלקנית מקסימה... (קרואטיה, סרביה, סלובניה)