אווקי אז ככה .. אתמול ב6-10 היייתה לי יום הולדת וההורים שלי קונים לי משהו שרציתי מלא זמן ואמא שלי אמרה לי שגם בסוכות אם אני רוצה נסע לחו"ל אז אמרתי לה שאני רוצה שאני והיא רק נסע והיא אמרה לי לבחור ארץ בהתחלה רציתי קנדה או ברזיל והיא אמרה שאין מספיק זמן וצריכים משהו של איזה 4 שעוות ..
כיאלו דיי קרוב .. חשבתי על איטליה , מדריד , לונדון למרות שכבר הייתי ולא יודעת אם באלי שוב, הולנד היתי וממש נהנתי .. !! .. אם יש לכם איזה ארץ יפה וכייפית תמליצו לי בבקשה 😉
תודה מראש ,
קורלי 😛
איטליה יפה שם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
משו קרוב..
טורקיה... או יוון.. איה נאפה.. איטליה באמת מהממת !!!.. צרפת
QUOTE איה נאפה.. בדיווווווק!!!!!!!
אבל תלויי אם את טסה עם המשפחה שלך יהיה לך חרא
ואם את טסה עם חברים אז יהיה לך הכי סבבה בעולם..
בכל מקרה הכי שווה זה ברזיל ומקסיקו.. 😊 😊 😊
קחי אותי איתך למדרידדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
טוב קיצר חח הכי יפות באירופה ספרד ואיטליה.
ואם את הולכת תלכי למשחק כדורגל שם!
אמ... תאמת הכי כיף טיול כזה
הולנד-בלגיה-צרפת-גרמניה חח תנסי ..
QUOTE (love_U_s @ 08/10/2005) בכל מקרה הכי שווה זה ברזיל ומקסיקו.. 😊 😊 😊 [/b]
זה הטיול שלי לאחרי הצבא..
כל דרום אמריקה ..!!!!!!!!
שולטט 😁
QUOTE (love-to-love @ 08/10/2005) משו קרוב..
טורקיה... או יוון.. איה נאפה.. איטליה באמת מהממת !!!.. צרפת
אממ טורקיה כבר היייתי איזה 3 פעמיים ומתחיל להיות קריר .. יוון האמתי עדיף בקיץ. לא ? . חח
ואיטליה ת'אמתי באלי כי לא הייתי וצרפת הייתי .. בגלל זה נראה לי איטליה ..
QUOTE (מזי__ @ 08/10/2005) טורקיהההההה!
מה שאמרתי לlove-to-love הייתי שם כבר 3 פעמים ועדיף בקיץ טורקייה 😊
QUOTE (love_U_s @ 09/10/2005) QUOTE איה נאפה.. בדיווווווק!!!!!!!
אבל תלויי אם את טסה עם המשפחה שלך יהיה לך חרא
ואם את טסה עם חברים אז יהיה לך הכי סבבה בעולם..
בכל מקרה הכי שווה זה ברזיל ומקסיקו.. 😊 😊 😊
זהו שאני טסה עם אמא שלי רק אייתהה טיווול שנינו אייזה כיף 😊
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/10/2005) קחי אותי איתך למדרידדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
טוב קיצר חח הכי יפות באירופה ספרד ואיטליה.
ואם את הולכת תלכי למשחק כדורגל שם!
זהו שאני מתלבטת בין איטליה לספרדד 😊)))
QUOTE (galush123 @ 09/10/2005) אמ... תאמת הכי כיף טיול כזה
הולנד-בלגיה-צרפת-גרמניה חח תנסי ..
חח הייתי כבר בטיול דומה צרפת - בלגיה - הולנד - לונדון אבל באלי לחרוש על ארץ אחת יפה שלא הייתי בה .. 😉
QUOTE (love-to-love @ 09/10/2005) QUOTE (love_U_s @ 08/10/2005) בכל מקרה הכי שווה זה ברזיל ומקסיקו.. 😊 😊 😊 [/b]
זה הטיול שלי לאחרי הצבא..
כל דרום אמריקה ..!!!!!!!!
שולטט 😁
הלוואי ברזיל אמרתי לאמא שלי או ברזיל או קנדה באלי היא אמרה שצריך משהו קצר כי זה קצר סווכוווווווות אניי מתה לברזיל ..
איטליהההההההההה!!!!!!
פיצהההההה..חחחחחחחח