אוווו..... קראתי עכשיו את כל התגובות...
ולפי דעתי יש פה כאלה (לא כולם חלק) שצריכים להבין שההורים שלהם מנסים להתחבר איתם ולא יודעים איך.
בקשר אלי:
כשהייתי קטן חשבתי שיש לי משפחה מושלמת אבל ככל שאני גדל אני מופתע כל פעם מחדש שהם ממש ממש ממש... לא מושלמים.
ממש לא מזמן אמרתי לאימא שלי שאני ארצח אותה 😊 (לא התכוונתי לזה באמת רק שתבין שאני ממש ממש ממש עצבני אליה)
אני לא אגיד למה כי אני לא מספר על זה, אבל אני מניח שהבנתם שההורים שלי מעצבנים אותי.
אולי אחר כך אני אפרט, אבל עכשיו אין לי זמן😊
QUOTE ואבא שלי...בכלל הוא לא מדבר אלי יפה..ולא בקטע של לפגוע בכוונה
פשוט זה האופי שלו
ישר צועק ישר מתעצבן
וזה פוגע בי..חבל על הזמן
אני אוכלת את עצמי מבפנים..
שישי אחד בקידוש ישבנו אכלנו והכל
באתי לשאול את אבא שלי משהו ישר צעק עלי
הדמעות חנקו אותי בגרון עליתי לחדר שלי ולא אכלתי
ושלא תחשבו שאני ילדה קטנה
אני לא בוכה משטויות כאלה..אבל בגלל שזה אבא..
והאבא הזה חסר..
מותק תקשיבי..אני מבינה אותך ומזדהה איתך מאוד..
כי גם לי יש בול אבל ממש בול אותו אבא.
גם אם הוא לא מתכוון אז הוא פוגע מאודדד...
לפני שנה הייתי רבה איתו פווולללל יעני ממש ממש מלא..במיוחד על חבר שלי..אז זו הייתה התקופה שבדיוק התחלנו לצאת..
הוא היה מגביל אותי בזמן היציאה,מגביל אותי בכמות היציאות יעני אשכרה חנק אותי..
אבל תשמעי עכשיו זה השתנה..
אני לא יכולה להגיד שמרדתי כי אם הייתי מורדת אז הייתי מוצאת את עצמ מחוץ לבית חוצמזה שאני יודעת שלא הייתי מסוגלת לעשות את זה..
אבל עמדתי על שלי..רציתי מאוד מאוד להיות עם חבר שלי והתאהבתי בו בטירוף..אז עמדתי על שלי..ואחותי ובעלה היו לצידי גם וזהו הוא שחרר טיפה!!
אני לא יכולה לומר לך שהוא בכלל לא מגביל אותי עכשיו..הנה אתמול יצאתי חזרתי ב12 ומשו והוא התעצבן..אבל מה אפשר לעשות מאמי זה הטבע אלו ההורים..והם עושים את זה מדאגה..
לחברה הכי טובה שלי יש אבא מקסים..באמת אחד האבות הכי מדהימים שיש..הוא מצד אחד מעניק לה המון אהבה ומצד שני נותן לה גם את העצמאות שלה..ואני יושבת בצד ומסתכלת אבל מה אפשר לעשות?!
לאכול ת'לב על זה שאין לי אבא כזה?!
לא..להסתפק במה שיש להגיד תודה שיש לי אבא ברוך השם.
מאמי ועוד תארי לך שאני עובדת עם אבא שלי לפעמים ככה שאני עוד יותר צריכה לספוג צעקות וכעס..פעם הייתי מתייחסת ובוכה עכשיו כבר לא..
גם לי אף פעם אבא שלי לא אמר לי "אני אוהב אותך" לא לי ולא לאחותי..אחותי בת 28 במשך כל החיים שלה פעם אחת הוא לא אמר לה..
אבל זה לא אומר שהוא לא מרגיש את זה..!!
עצם העובדה שהוא מגביל אותך ודואג לך כבר מראה שהוא אוהב אותך..
ואל תבכי בגלל זה..למרות שהוא אבא שלך ואת אוהבת אותו הוא עדיין לא שווה את הדמעות שלך..!!
את תראי מותק זה ישתנה..ככל שתתגברי היחס ישתנה..הוא יראה אותך כבוגרת ויעניק לך יחס שונה..
ואני מדברת מנסיון..
המון בהצלחה ואל תדאגי..הכל יהיה טוב!
nameRAZ- חחחחחח אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש.!!
love_U_s- תודהההההה מותק! עזרת לי המוןן!=]]