פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

משפחה?

✍️ אופירוששש 📅 07/10/2005 05:18 👁️ 557 צפיות 💬 32 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אז ככה..
אני מרגישה מאוכזבת מצד ההורים שלי..
אבא שלי בכלל..הוא איש קשה..סגור..עצבני..
ואמא שלי? חשדנית בטירוף חיה בסרטים שאנחנו נמצאים בזמן שלה..(הכוונה לילדים של פעם כאילו אנחנו חייבים להיות כמוהם)..וקשה לי לדבר איתה כי שתינו בראש אחר לגמריי...

בקיצור..
אני נפגעת מהיחס של ההורים שלי..
אם אבא שלי אני בקושי מדברת עוד מאז שאני קטנה..
ואמא שלי מנסה להתחבר אלי אבל הכל יוצא לה הפוך
במקום לשמח אותי היא מעצבנת אותי...
ודוגרי יש לי חלק גדול מזה..
אבל הכל בגלל זה שהיא חושבת שאני כאילו כיתה ו'..וזה דופק אותי!!!
ומשגע אותי!
אבל זה לא עד כדי כך..כי יש לי אופי חזק יחסית
חבר שלי אומר שזה בגלל שהיא עדיין לא מבינה שאני מתבגרת..
שזה הגיל..
תראו..היא לא עד כדי כך חונקת אותי
אבל הם לא נותנים לי את המרווח שלי..

אני לא מבקשת מימכם לרחם עלי כי אני לא רוצה..
אני מבקשת מימכם לייעץ לי מה לעשות

לדבר דיברתי לא עוזר..תמיד מוציאים אותי לא בסדר
ואח שלי...הגדול הוא בן 17 הוא לא שואל את ההורים שלי הוא מתפרץ עליהם צועק ומתעצבן
בקיצור עומד על שלו..
אבל אני למרות הכל מכבדת אותם..ואני כן עומדת על שלי
ואני לא יכולה לעשות מה שבא לי
אבל אני לא יכולה שישתלטו לי החיים ויגידו לי מה לעשות


תודההההה לכל מי שיעזור חחח

😊
מחקתי
את יכולה לתת דוגמאות לדברים שהם מגבילים אותך בהם? או איך הם לא נותנים לך מרווח? שאני אבין יותר למה את מתכוונת ואוכל לעזור יותר 😊
את לא היחידה שזה ככה אצלךךך
זה גם ככה אצלייי
..ויש מצב כמו שחבר שלך אמר ..שהם עדיין לא מבינים שאחנו מתבגרים..
אבלל אני בטוחה שמתישהו זה יעבור להם..
בינתיים אין מה לעשותת..גמאני סובלת אתזה כל יום אני רבה איתם..
אבללל חפיףףף מתישהו זה יעבוררר...
תנסי לדבר עם אמא שלך או משהו תגידי לה מה את מרגישה..אולי זה יעזורר..
אין מה לעשות כאלה ההורים..תמיד חושבים שאנחנו בתקופה של פעם..
כמו שאמא שלי אומרת ליי.."כשאנחנו היינו בגיל שלכם בשעה 9 היינו בבית.. " וכל ההרצאות של מה שהיה להם פעם..כאילו זה מענייין חחח
לדבר לא עוזר הרגע נסיתי לדבר איתה היא ישר כועסת מתעצבנת
אני לא יכולה לסבול את זה אני מתה לעבורררררר מהבית הזה בעעעע
הכל טוב אצלי בחיים החבר החברות הלימודים פשוט הכל בלי עין הרע!!!
תמיד חייב להיות משהו לא טוב =\
הלוואי וסבתא שלי הייתה אמא שלי..היא היחידה שאפשר לדבר איתה במשפחה הזאת!
הסבתא הכי הכי!!

חחחח



ודוגמאות...אממ..וואי קצת מביך..
פיטרו אצלנו את המנקה אז כל יום חמישי קבוע אנחנו מנקים..
עכשיו היום אבא שלי צבע את החדרים ולא הייתה אפשרות לנקות..
אז הלכתי למדצ"ים וקבעתי עם חבר שלי יותר מאוחר שאני אבוא אליו
וגם יש לי מבחן להתכונן אליו ליום ראשון מבחן חשוב..
אז יש לי לוח זמנים כבר מוכן והכל מסודר..
פתאום היא באה אלי ביציאה את צריכה לנקות פחחחח..
מה לנקות עכשיו למי יש זמן?
אז אמרתי לה אני אנקה מחר.. היא אומרת לי לא את לא הולכת לשום מקום בלה בלה בלה
יעני עושה בכוונה שאני לא אפגש איתו כאילו היא שונאת אותו
ואחר כך שהיא באה אלי מבקשת נשיקה חיבוק והיא לא מקבלת אז היא עוד נפגעת
למהההה היא לא מניחה לי ונותנת לי לנהל ת'חיים שלי בעצמי
QUOTE (אופירוששש @ 07/10/2005) לדבר לא עוזר הרגע נסיתי לדבר איתה היא ישר כועסת מתעצבנת
אני לא יכולה לסבול את זה אני מתה לעבורררררר מהבית הזה בעעעע
הכל טוב אצלי בחיים החבר החברות הלימודים פשוט הכל בלי עין הרע!!!
תמיד חייב להיות משהו לא טוב =\
הלוואי וסבתא שלי הייתה אמא שלי..היא היחידה שאפשר לדבר איתה במשפחה הזאת!
הסבתא הכי הכי!!
ככה זה בדיוק אצליייי

אבלל כשרציתי לברוח מהביתתת..
סבתאא שלי עושה ליי... לאאא את לא תבואי לכאן אני לא נותנת לך לישון כאן..אין ברוגזים במשפחה ואין זה..חחח


ותמיד תמיד תמידדדד שכל החיים מסתדריםם..חייב להיות לי איזה ריב עם ההוריםם..
כמו עכשיווו שזה מוריד תמצברוחחח רצחחח ..
נכון..וזה כל כך מעצבן אותייי יאוו אני יכולה להתשגע מזה..!!
חחחח
וזה מעצבן שהיא לא מבינה אותי

ואבא שלי...בכלל הוא לא מדבר אלי יפה..ולא בקטע של לפגוע בכוונה
פשוט זה האופי שלו
ישר צועק ישר מתעצבן
וזה פוגע בי..חבל על הזמן
אני אוכלת את עצמי מבפנים..

שישי אחד בקידוש ישבנו אכלנו והכל
באתי לשאול את אבא שלי משהו ישר צעק עלי
הדמעות חנקו אותי בגרון עליתי לחדר שלי ולא אכלתי
ושלא תחשבו שאני ילדה קטנה
אני לא בוכה משטויות כאלה..אבל בגלל שזה אבא..
והאבא הזה חסר..
=\\
QUOTE (אופירוששש @ 07/10/2005) נכון..וזה כל כך מעצבן אותייי יאוו אני יכולה להתשגע מזה..!!
חחחח
וזה מעצבן שהיא לא מבינה אותי

ואבא שלי...בכלל הוא לא מדבר אלי יפה..ולא בקטע של לפגוע בכוונה
פשוט זה האופי שלו
ישר צועק ישר מתעצבן
וזה פוגע בי..חבל על הזמן
אני אוכלת את עצמי מבפנים..

שישי אחד בקידוש ישבנו אכלנו והכל
באתי לשאול את אבא שלי משהו ישר צעק עלי
הדמעות חנקו אותי בגרון עליתי לחדר שלי ולא אכלתי
ושלא תחשבו שאני ילדה קטנה
אני לא בוכה משטויות כאלה..אבל בגלל שזה אבא..
והאבא הזה חסר..
=\\
יואוווווווו זה ככה ממש בדיוק אצלייי
איזה אופי מעצבןןןן
מזל טלה?! חחח אופי קשה...

ואמא שלי היא אדישה כזאת
שהיא הייתה ילדה..היא הייתה זאת שרודפים אחריה וזאת שכל החיים שלה זה רק לימודים
יושבת כל היום וחורשת
ובנים היו מסתכלים עליה והיא בכלל לא ידעה מזה המושג הזה "בנים"
ובגלל זה היא לא מבינה אותי ת'קטע של החבר..."את לא צריכה לראות אותו כל יום"
למה?! זה יהרוג אותי? הוא רעל?! הוא יחדיר לי קרינה סגולית?! חחחחחחחחחח
חחחח נכוןן בפעם הראשונה שהיה לי חבר..
שזאת הייתה פעם אחת חחחחח
אז כזהה שהם שמעו על הילד הזה ..אז הם יותר לא נתנו לי ללכת למושב שלו וכאלה וזה מעצבןןןןןן
והםםםםםם הם ההורים שלייי היו חברים מגיל 13
למרות שאבא שלי פעם סיפר לי שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה רק בגיל 18 לא שאני מאמינה אבל נגיד חח
זה מעצבן עם כל העברר..
כאילוו שיבינווו אין יותר עברררר נימחקקקק לפחות בשבילנו זה לא היהההה
שיתנו לנו לחיות ת'חיים שלהנות מהם להיות חופשיים
אנחנו בטוח נעשה מה שטוב לעצמנו ולא ניפגע בעצמנו.....
אני עם ההורים שלי לא מדברת על כלום ובחיים לא דיברתי..
לא יודעת אני סגורה עם עצמי וממש לא פתוחה עם ההורים שליי..
אזז כזה אמא שלי באה אליי לפעמים ועושה לי..
אם תספרי לי על דברים שמפריעים לך וזה אני יוכל לעזור...
וזה כזה מה היא רוצה ממני..
אני לא בגיל שלהה
כאילו לא יודעת לא מתחברת אלייה בכלללל!!! שתילך תשמע תבעיות של חבורת שלה שבגיל שלה
ולא שליי
חחחחחחחח ראסמיייייייייייייייייייייייייי
הייתי רוצה שאמא של חבר שלי תהיה אמא שלי
היא קרועה היא הולכת כמו בת 15 מתאפרת יפהה בנפש היא בת 15
חחח יש לי אבא כזה דבעעעעע
כל הזמן שאנחנו רבים ולא מדברים יום אחד- יומיים הוא מתחיל להתחנףףף
הנה עכשיו הוא התחיללל חחח מתקשר לפלא מנתק כול שנייההה
מעצבןןןןןןןןןןןןןןן
והכי מצחיק בזה שהוא אחר כך בא וקורא לי חנפנית חחחחח חצוףףף
מאמי סתכלי אני יכולה להגיד לך
על אמא שלך שאני מבינה מה את מרגישה
אבל אולי כדי להתקרב את גם
צריכה לעשות משהו תתני מעצמך
קצת יותר ומנסיון זה עוזר לקרבה
גם אם היא חשדנית וחושבת שהילדים
עוד כאילו בתקופה שלה אז זה רק
מאהבה ולא מכוונה טובה
תשבי איתה בלי עצבים וכעסים
תדברי איתה בצורה בוגרת ותסבירי לה מה
מפריע לך ופוגע בך
לגבי אמא שלך את צריכה "ללמוד" איך
"לברוח" או להתעלם מהעצבים שלו
כי דברים כאלה לא תמיד קל לשנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך