אני נמצאת פה עם כמה מהתגובות אבל אני רוצה להגיד לך משהו משלי..
אפעם בעד שומדבר שבעולם אל תוותרי על אהבה שלך בגלל שטויות כאלה..
כמו שאמרו פה העיקר שאתם אוהבים וזה לא משנה מה העדה כולנו בני אדם,
ולא בגלל שהוא מרוקאיי והיא רוסיה אז הם לא יכולו להיות ביחד זהה ממש לא קשור!
וברור שזה מעצבן כשאומרים לך את זה אבל תחזרי להם באותה מטבע..ואיזה מטבע?
אל תתיחסיי אלייהם ותאמיני ליי שזה הכי מעצבן שאומרים לך משהו ואת מתעלמת שמעי לי..
וחוץ מיזה עם יש לך חבר ואת אוהבת אותוו..
אז לא לפני שתיהיי חברה שלו או משו כזה תלכי לברר איזה הדעה הוא..
ואם הוא אשכנזיי פרסיי טורקיי מה שזה לא יהיה אז לא תיהיי איתו!
אהבה זה אהבה וכשאוהבים פשוט אוהבים! 😊
אמ....מה לומר לך?....
אני רוסיה...
וכשהייתי ביסודי היינו הרוב...
ועכשיו כשאני בתיכון הרוב זה מרוקאים וגרוזינים...
ורק כמה רוסיים 😊
וירידות תמיד יהיו אם לא על זה שאני רוסיה אז על זה שיש לי מיבטא למרות שאני מלא שנים בארץ
כמעט 13 שנים בארץ...
וזה מעצבן ברור שכן...
אבל תמיד יש סטיגמות... 😨
תאמיני לי שזה מאוד מעצבן...
כי אין לי ממש איך להיתגונן אני לא מאלה שממש רבים...
למרות שאני יכולה גם להגיד גם כמה מילים אם מעצבנים אותי..
אבל דוגרי אני לא ממש מתיחסת...
כי כשיצטרכו את עזרתי אני לא יעזור כי אני לא יעשה להם טובה והם יחזירו לי רעה
רוצים שאני יעזור?
אז תנו ת'כבוד ות'יחס שמגיע 😕
טוב חפרתי פה
אז הלכתי....
לאה
ועוד משהו בקשר לזה:
"סורי שפתחתי על זה נושא.. אבל פשוט חשבתי על זה שיש כאלה שמוותרים על האהבה שלהם בגלל כל העניין הזה עם העדות...רציתי לראות דעות שונות בנושא...
אשמח אם תענו ליי..."
סתכלי לכל עדה יש את המנהגים שלה...
אז לפעמים קשה ליהיות יחד ולהיסתגל למינהגים...
אבל בעיקרון מי שמוותר על האהבה שלו
בגלל העדה זה כבר סימן
שזה לא אהבת אמת...
כי על אהבת אמת לא מוותרים...
😊
אני אשכנזייה גאה!
וכל אחד צריך להיות גאה בעדה שלו..
וכל הסטיגמות האלו שטויות לאללה
מה אין רומניות זונות? פרסים גנבים? ערבים קמצנים?!
בטח שיש! הכל מעורבב פה, אין דבר כזה "כל הרוסיות זונות, כל הפרסים קמצנים.." וכו'..
ולא הייתי מוותרת על אהבה רק בגלל עדה!,
אהבה זאת אהבה וצריך לקבל ת'בן זוג איך שהוא, אם אתה באמת אוהב אותו.
תתגאו בעדה שלכם! 😊
חח.. בדיוק התחלנו ללמוד בבית ספר על הסרט "קזבלן" (שמרוקאי מתאהב באשכנזיה ואז לא היה מקובל שעדות יצאו עם עדות אחרות..)
אממ.. אני אשכנזיה.. והרבה יורדים בבית ספר על האשכנזים (לא עלי אישית.. אבל כללי)
לי לא אכפת!! אני אשכנזיה ואני גאה!!
חוץ מזה שזה סטיגמות שמדביקים לאנשים.. לא נראה לי שלפרסים אכפת שחושבים שהם קמצנים או למרוקאים שהם עצבניים.. כי אם יש כמה כאלה.. זה לא הופך את כולם לכאלה!!!
זה שטויות!.. אל תשימי עליהם!!
זהו..
הגעתיי למסקנה שמיזמןן הגעתיי אליייההה שאנחנו פשוט צריכים לשים ז=י=ו(סליחה על הביטוי)
כל כל מי שיור עלינו נקודה.!!
QUOTE (galush123 @ 07/10/2005) אוקי..דבר ראשון ברוך הבא לאתר [= אני גל
אמ..לפי דעתי זה היה מציק אבל מתרגלים או שמחזירים..
ואם זאת היית אהבה אמיתית בחיים לא הייתי מוותרת
וכל מילה מיותרת 😉