היי לכולם...!
חשבתי על הנושא הזה של העדותת...
יש כאלה שאומרים ש:
רומנים גנבים
רוסיות זונות
ועוד ועוד....
שמעו.. אני רומניה... ת'אמת.. אני גאה בזה.. לא איכפת לי מה כולם אומרים... אבל יש לי ילד בכיתה... שכל הזמן "מזהיר" את חברות שליי... שיזהרו שלא יעלמו להם דברים...
ת'אמת.. כבר למדתי להתעלם מז.. אבל זה מציקק וממש ממש מעצבןן..!!
שאלה...:
האם מציק לכם אם אומרים משו על העדה..
והאם הייתם מוכנים על האהבה שלכם רק בגלל שיש כאלה שאומרים שהעדה של אותו/ה אחת כזאת וכזאת..
סורי שפתחתי על זה נושא.. אבל פשוט חשבתי על זה שיש כאלה שמוותרים על האהבה שלהם בגלל כל העניין הזה עם העדות...רציתי לראות דעות שונות בנושא...
אשמח אם תענו ליי...
ואם לא שייכתי לפורום הנכון...סליחה מראש...
סנדרוש 😛
אוקי..דבר ראשון ברוך הבא לאתר [= אני גל
אמ..לפי דעתי זה היה מציק אבל מתרגלים או שמחזירים..
ואם זאת היית אהבה אמיתית בחיים לא הייתי מוותרת
אממ...
אני בתת...
ואני לא כ"כ חדשה פה מותק...
תודה על התגובה מותק...
לאדעת אם זה כ"כ מציק לי כי אני יודעת שזה בצחוק חחח
ובעיקרון אני לא חושבת שהייתי מוותרת על אהבה בגלל עדה,
בתכלס מה זה חשוב? פרסים או פולנים העיקר שאתם אוהבים =]]
גם אני לא הייתי מוותרת אל האהבה בשום דבר!
קודם כל ברוכה הבאה מאמי אני אפרת..התמכרות נעימה 😉
דבר שני אני ממש ממש לא הייתי מוותרת על האהבה שלי בגלל דבר שכזה...יעני..כולה עדה
וגם אם אומרים עליו שהוא רומני וגנב או אנערף מה אז כל עוד אני יודעת שהוא לא כזה אז שומדבר לא ימנע ממני להיות איתו ושמה פס על כל מי שאומר..
דבר שלישי אני חצי כורדיה וחצי מרוקאית ווואלה יש לפעמים מצבים שאני ממש עצבנית אז עושים יא מרוקאית וזה אבל זה לא מציק כ"כ..אם היו אומרים אז זה שוב ושוב אז ברור שזה היה נמאס אבל כל עוד יש גבול אז סבבה
מאמי אל תעלבי ושימי פס כל עוד את יודעת שאת לא כזו(ואת לא כזו) אז מה איכפת לך מה אומרים?! 😉
אין ספק שיש הרבה סטיגמות על כל מיני עדות
זה כמו למשל שאומרים כל הרוסיות שרמוטות
עכשיו לדעתי זה לא בא משומקום
כי באמת יש הרבה רוסיות שרמוטות וגם לי לפעמים יוצא להיות במצבים שאני אומרת דברים כאלה
עם זאת יש לי הרבה חברות רוסיות והן ממש לא שרמוטות
בנאדם הוא בנאדם וכל אחד לעצמו בעיקרון אבל הסטיגמות החברתיות האלה בסופו של דבר טבועות בכולם
לוותר על אהבה? לא יודעת... אני בעיקרון לא הייתי רוצה להיות עם רוסי..
אבל זה יותר בגלל שאני לא מתחברת לכל המנטליות והתרבות הרוסית ואני גם לא אוהבת את השפה
יש עדות שאני בכלל לא מכירה
מה שבטוח אבא שלי רוצה בשבילי אשכנזי חחחח
לא הייתי מוותרת על אהבה בגלל שום דבררר!.. ובמיוחד בגלל עדות..
ואני אישית כורדיתתת.וגם על הכורדית יש תסטיגמה שהם דפוקים..
האמת שבקשר לזה שהם דפוקים.יש בזה משהו..אבלל בקטנהההה..
אני כורדית גאה ולא שמה על אפ'חד...
וממש לא משנה לי עניין של עדותת..😊
תודה רבה לכולם על התגובות...
לא קרה לי שהייתי צריכה לוותר על אהבה בגלל כל מיני קשיים של עדות.. אבל קרה לחברה שלי..
ורק רציתי לראות מה הדעות של עוד אנשים בעניין...
אני באותה דעה של כולן כאן... לא מוותרת על אהבה בעד שום הון שבעולם וכל העולם יכול ללכת לאן שבאלוו!!
אצלי כרגע העניין עוד יותר מסובךך... אהבה מרחוק... ולא סתם מרחק... 945 ק"מ
אבל ני מקווה שאני אצליח להתגבר על זה...
נשיקות לכולן/ם ואני מודה לכם שוב על התגובות...
אם למישו בא לתת עוד דעות בעניין שייתן...
מואההההההההה
מתה עליכםם.... סנדרושש😛
אממ אני חצי רומניה וחצי רוסיה אז מה זה אומר שאני חצי גנבת חצי שרמוטה????
חחח זה סתם שטויות...הכל בהומור אם זה מפריע לך אומרים להפסיק ונגמר הסיפור...
וחבר שלי תימני וואלה לא מזיז לי העדה שלו הוא מי שהוא לא בגלל איזה מוצא הוא בא...
אז בקיצור העדה לא חשובה לי ולא הייתי מוותרת בגללה על אהבה.בחיים לא!
😊 😊
"רומנים גנבים" "פרסים קמצנים" וכל זה זה סטריאוטיפים והם לא נכונים, לפחות לא לכולם. תמיד יהיו בכל מגזר אנשים קמצנים, גנבים, מסריחים, וזונות אבל אסור לשייך תכונה מסויימת לאוכלוסייה מסויימת כי זה פשוט לא נכון.
בהומור זה יכול להיות נחמד, אבל יש גבול.
לי באופן אישי אין בעיה אם אף עדה ואני לא אוותר על מישהו שאני אוהבת בגלל עדה. היה לי כבר חבר עיראקי וחבר רוסי (שני ניגודים) וזה הכי לא מפריע בעולם.
זה היה מציק אבל הכל שטויות
אם טוב לי עם מי שאני
אז לא אכפת לי מה אומרים או חושבים
כי מה שחשוב זה ההרגשה האישית שלי
ולא מה אחרים חושבים או אומרים עלי
ולדעתי את לא צריכה להתייחס
זאת סתם דעה קדומה וגזענות מגעילה
בלשון נאה...
כולם בסך הכל בני אדם
ויש יהודים גנבים וערבים גנבים והודים גנבים
ויש יהודים חמודים וערבים חמודים והודים חמודים
מזה משנה בכלל העדה?! לדעתי זה כלום!
האופי של הבנאדם קובע הכללל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 07/10/2005) אין ספק שיש הרבה סטיגמות על כל מיני עדות
זה כמו למשל שאומרים כל הרוסיות שרמוטות
עכשיו לדעתי זה לא בא משומקום
כי באמת יש הרבה רוסיות שרמוטות וגם לי לפעמים יוצא להיות במצבים שאני אומרת דברים כאלה
עם זאת יש לי הרבה חברות רוסיות והן ממש לא שרמוטות
בנאדם הוא בנאדם וכל אחד לעצמו בעיקרון אבל הסטיגמות החברתיות האלה בסופו של דבר טבועות בכולם
צודקת !!!..
אבל אנחנו לא חיים לפני 50 שנה בקום המדינה שכל אחד בא עם התרבות והמאכלים שלו... ההבדלים כ"כ מטושטשים כבר..
היום מי לא אכול אוכל תמני או אורז פרסי ?..
זה שטויות..
יש אנשים שמאוד שומרים על העדה שלהם ולא מוכנים לעירבוב (לא כולם כן..) גרוזינים ובוכרים וכו'..
QUOTE
מה שבטוח אבא שלי רוצה בשבילי אשכנזי חחחח
חחחחחחחחחחחחח אבא שלי אומר- "רק אל תביאי תמני הביתה.." הוא לא סובל אותם חחח
QUOTE "רומנים גנבים" "פרסים קמצנים" וכל זה זה סטריאוטיפים והם לא נכונים, לפחות לא לכולם. תמיד יהיו בכל מגזר אנשים קמצנים, גנבים, מסריחים, וזונות אבל אסור לשייך תכונה מסויימת לאוכלוסייה מסויימת כי זה פשוט לא נכון.
בהומור זה יכול להיות נחמד, אבל יש גבול.
לי באופן אישי אין בעיה אם אף עדה ואני לא אוותר על מישהו שאני אוהבת בגלל עדה. היה לי כבר חבר עיראקי וחבר רוסי (שני ניגודים) וזה הכי לא מפריע בעולם.
!!!!!
זה כמו שיגידול ירוסיה מסריחה?!
אבל לא אומרים לי אומרים לבנות אחרות..כי הןן מסריחות באמת!!!
וכמו שרוסיה זונה ואני לאאאאאאאא!!
ואז אני מדביקה להם מישפטים חכימים כאילו המ זה עיניינךך ביכלל?!
מה אני עושה?!?
וגם מרוקאים יש מרוקאים שמיתגעים בזה שהם מרוקאים יש מרוקאים מגעילים מסריחים..
חמודיםם טוביםם יפיםםםם כל מיני סוגריים ככה גם רוסיתת..
זה סטיגמות פשוטט..!!!!
צריך רק להיתעלם..!!
רונוש=]..