QUOTE אני ממש משתתפת בצערך... זה אובדן נורא.
מקווה שאלוהים יתן לכך ולמשפחה את הכוחות להתמודד עם זה. תיהיה חזק.
😢
מורנוששש יפה שליייי מת עלייךךך
אני תמיד שמח לעזור.
ועוד למקרים כאלה, הלוואי ומקרים כאלה לא יהיו יותר ולא נצטרך לעזור.
לעזור אני תמיד מוכן.
וכן זה דיי מצמרר, מה אני יעשה, הלוואי ולא יהיו עוד מקרים כאלה.
אממ אני ינסה אחי, זה ייקח טיפה זמן, אני מקווה שאני יצליח בשבילך, וגם בשבילו...
הם מוכרים, זה יכול להיות טוב עם המנגינה שלהם...
טוב אני ינסה ואז נראה.
QUOTE אני ממש משתתפת בצערך... זה אובדן נורא.
מקווה שאלוהים יתן לכך ולמשפחה את הכוחות להתמודד עם זה. תיהיה חזק.
וווואי איזה נורא יוווווווווווו 😢 😢 😢
תהייה חזק יהי זכרו ברוך..
אגב אני זוכרת את המקרה הזהההה 😢
אני אפילו יודע מה להגיב אז אני אומר תודה
יאאאא מאמייי מצטערת ומשתתפת בצערךך..
שלא תדע עוד צער!
תהיה חזק נשמה.
יהי זכרו ברוך, אמן.
יאווווו מאמי משתתפת בצערךך
תהיה חזק!!!
יהיה זכרו ברוך..אמן!
יהיה זכרו ברוך....
משתתפת בצערך...
לאה=[