במות חבר הכי טוב שלי ששיחק בעירוני חדרה..
😢 😢 משה אחי החברים אוהבים ולא שוכחים 😢 😢
שחקן של עירוני חדרה התמוטט ונפטר
שוב מוות במגרש: במהלך משחק אימון של חדרה נגד אסי גלבוע התמוטט השחקן וחבריו החלו לבצע בו החייאה.
צוות מד"א פינה אותו והוא נפטר בדרך לביה"ח.
כבר בדרך לביה"ח נפטר השחקן
מאת מערכת ONE 23/09/2005 20:50
שוב מוות על המגרש בליגות הנמוכות בישראל - שחקן של עירוני חדרה נפטר היום (שישי) לאחר שאיבד
את הכרתו במהלך משחק ידידות נגד אסי גלבוע.
המשחק נערך במגרש של "מאיר שפיה" ובמהלכו נפל לפתע השחקן אל הקרקע ואיבד את ההכרה.
השחקנים ההמומים ניסו להתחיל לטפל בשחקן שכן רופא לא היה במקום. צוות של מד"א שהועזק למגרש
המשיך את הטיפול וניסה לפנותו לביה"ח.
אלא שהשחקן לא הצליח להגיע אל בית-החולים ומותו נקבע כבר באמבולנס.
במשטרה אמרו כי הנושא ייבדק אם כי לא נראה שיש חשש למעשה פלילי - אלא שרק לאחר נתיחה שלאחר
המוות יהיה ניתן לקבוע זאת בצורה סופית.
בהתאחדות לכדורגל יבדקו גם כן את המקרה הטרגי - אלא שיש לציין כי מדובר במשחק לא רשמי אלא מפגש
אימון וידידות.
מנהל עירוני חדרה, טל אליהו, מסר בשם האגודה: "במהלך משחק אימון התמוטט שחקן הקבוצה לאחר
מספר דקות. השחקן התמוטט למרות שבסביבתו לא היה אף שחקן".
"אנשי העזרה הראשונה ניגשו לטפל בו וניידת טיפול נמרץ הוזעקה למגרש. שחקני הקבוצה ערכו בדיקות
רפואיות ביום רביעי האחרון וכל הבדיקות נמצאו תקינות, ובהן גם של הנפטר. השחקן שיחק באגודה החל
מקבוצת הילדים. האגודה משתתפת בצער המשפחה".





