איך אתם מסכמים לכם את השנה שלכם????
יאללה שרשרווווו דברים שאתם מסכמיםםםם השנה שהיה הכי הכי 😊 😊
איך מסכמים תשנה?
ממממ שנה אם מלא מלא מלא אהבה, דמעות, כאב, שמחה, אושרר..
בכללי - שנה פשוט אחל ה 😊
שנה מהנה מאוד...=]
שנה פורייה
שנה מוצלחת סך-הכל =]
ושנה מאושרת כי אני עם עידנו'שששש
תודה לאללללל
השנה הייתה בסדר
כמעט התאהבתי עוד פעם
וזהוא כעיקרון
השנה שהייתה לא הייתה משהו..
לפחות זה מה שאני זוכרת ממה שהיה בא..
מקווה שהשנה החדשה תהיה יותר טובה לכולםםםם 😊
שתהיה לכם שנה הכי מדהימה שיששש..
גם השנה שלי לא היתה משהו.....
מקווה שהשנה הזאת תיהיה יותר טובה ומדהימה שיכולה להיות
ממ.. היו דברים יותר..
היו דברים פחות...
בסך הכל שנה לא משעממת...
שנה לא משהו..מקווה שהשנה הזאת תהיה יותר טובה =]
הייתה לי שנה מעולה..
הייתי מאוהבת.. והיה לי חבר מושלם חצי שנה (מה שהרס זה שניפרדנו 😢 )
הגשתי חלום ילדות כלשהו
טסתי לפולין
קנו לי מחשב משלי חחחח
הלך לי טוב בבגרויות
נקווה שהשנה הזו תיהיה יותר טובה 😁
בעיקרון שנה מגעילה
אבל היו המון התנסויות חדשות הרבה בילבולציה וקצת התבגרנו בדרך
למרות שהשנה הבאה הולכת להיות הרבה יותר מגוונת
עם הצבא והכל
אחת השנים הכי מושלמות בחיים שלי!
וווואיייי........
אממ..... זאת השנה הכי משמעותית (נפשית) בחיים שלייי.....
גיליתי כול כך הרבה דברים על המשפחה שלי.. על עצמי... על חברות שלי...
אבל העיקר שאני הפסקתי ליפול ודברים כמו שקרו לי כבר לא מציקים לי..
אני יותר מידי אופטימית בזמן האחרון חח.. (הם לא יצליחו להפיל אותי חהחהחה.. נראה אותכם מנסים!!!)
אביטל חחחח המשפט דומה לשיר של שירי מיימון "אני למעלה עכשיו הפסקתי ליפול..."
ולי זו הייתה שנה מדהימה..באמת..
קרו לי כ"כ הרבה דברים חלק טובים וחלק פחות
*השבוע אני חוגגת את השנה עם חבר שלי שזהו אחד הדברים המושלמים והמאושרים שיש
*עשיתי עם חבר שלי באנג'י בסופרלנד שזה היה קרוב לדבר האמיתי..
*אממ בשנה הזו אני חושבת שכ"כ עמדתי על שלי ומרדתי נגד ההורים שלי כשהם לא רצו שיהיה לי חבר והלכתי מולם ואשכרה עד הסוף עד שהם קיבלו את זה..
הדבר הזה כ"כ ביגר אותי ולימד אותי יותר על עצמי!
*רבתי עם חברות טובות שלי לתקופה מסויימת וגם השלמתי איתן
*נסעתי לאילת עם חברה שלי בלי החבר וגיליתי שאני יכולה להיות גם עצמאית
וואו ועוד המון שאני בטח לא זוכרת..
מה שכן גיליתי שהחיים טובים..
ושחשוב לזכור שלא משנה מה קורה צריך תמיד לחייך ולחשוב וורוד..
ותמיד תזכרו שצריך להנות מהחיים כי בחיים לא תצאו מהם חיים..
שנה מדהימה ומתוקה!מוווואה
וואלה..שנה שעברה הייתה אחת מהמשמעותיות בחיים שלי...שהגעתי לכיתה ז' הכרתי מלא אנשים שסיווגךי אותם לסוג מסויים כמו שהם סיווגו אותי..וגיליתי שהם ממש לא ככה...התאהבתי באחד שהוא עכשיו הידיד הכי טוב שלי..גיליתי מזה חברות אמיתיות...ועברתי המון דברים..גיליתי המון על עצמי ומי אני באמת. וזאת הייתי שנה מעולה אם לא הכי משמעותית בחיים שלי..
מממ... הייתה שנה שמאוד איכזבה אותי...
כל מה שהיה בשנה לפני היה יותר טוב...
האמת אני גם בן אדם שרואה הרבה דברים לא טובים....
אני נורא מתרגז שדברים לא בסדר...
השנה הספקתי לעשות מעט פרוייקטים ממה שחשבתי ולא ביגללי ביגלל שחקנים מפגרים שלא משתפים פעולה (אני מצלם, מבאיים, כותב תסריט, עורך והרבה פעמים נעלץ גם לשחק).
בתחום האהבה חשבתי שיהיה לי אומץ בשנה האחרונה ובטוח תהיה לי חברה אבל גיליתי שלא😢...