השנה שהייתה וגם זאת שעכשיו באה
ההתחלה שלה לא משהו
כי אני נמצאת בתקופה קשה
אבל אני מאמינה שהכל יעבור
ויסתדר עם הזמן חייבים לדעת
להתמודד ולהיות חזקים!
שתהיה לכולם את השנה הכי טובה
שיכולה להיות אוהבת אותכם תמיד והמון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אממ שנה של צחוק אכזבה דמעות..
אנשים יקרים ניפטרו...מתו..
רבתי בכיתיייי אכלתי שמנתי רזיתי..
אממממממממממממ מלאאאאאאאאאא דברים!!
שנהה חמדמדה..בעזרת ה'..
השנה תיהיה מ-ו-ש-ל-מ-ת..כי אני עם אברום שליי..=]
רונוש..
השנה שלי היית הכי מגעילה שאפשר
דבר אשון:
דוד של אבא שלי נפתר..
דבר שני:
אחרי שבועיים חבר טוב שלי נפתרקבלו כתבה עליו
http://sports.nana.co.il/next.asp?id=67095&Bz=11
אז השנה היית פיצוץ בשבילי
שנה של כיף ואהבות קטנות...
אבל יחד עם זאת...
שנה של המון כאב,עצב,התבגרות נפשית
מריבות עם החברה הכי טובה ובעצם לא רק מריבה אלא אנחנו לא מדברות כבר המון זמן..בהתחלה היה קשה לאבד את החברה הטובה שלא יכולתי שניה בלעדיה...
אבל מה לעשות...הבנתי שכבר החברות שלנו התקלקלה והפכה לאויבות ולתחרותיות ולשנאה...וכלהמריבה הזאת ביגרה אותי המון!
גם חשבתי שתהיה לי השנה אהבה גדולה...אבל כנראה עדיין אין לי את האומץ להתאהב(מי שמבין מבין...)
ועוד בעיות עם אובדן חיים של אנשים ומריבות עם אנשים והמון פגיעותבלב וכאב!
מקווה שהשנה הבאה עלינו תהיה הרבה יותר קלה וטובה ומאושרת עם המון א-ה-ב-ה
לא רק לי..
אלא לכולכם!
שנה טובה!!!
אוייי לחזור שנה שלמה אחורה זה קשה...
פחות או יותר עברה עליי שנה טובה- סיימתי י"ב , קבלתי רישיון, איבדתי את בתוליי חיחיח, הייתי מאוהבת עד השמיים ושבורה נפשית... הכרתי אנשים.. התגברתי .. למדתי ועכשיו אני מוכנה לקבל את השנה החדשה בזרועות פתוחות.... מקווה שהשנה שתבוא תהיה הרבה יותר טובה מזו :]
שנה טובה לכולםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
חחחחח היתה לי שנה אחת המגעילות בחיים איך אני זוכרת את עצמי כול הזמן בוכה
ביגלל בן חחחח כמו טיפשה בוכה ביגלל אהבה....
אבל עכשיו הכול עבר הרגש אליו ניגמר הכרתי ילד אחר שהצליח לכבוש לי ת'לב 😊
ועכשיו בלי עיןןןןןןן הרעעע החיים שליי מושלמיםםםם
הכול ליגהההההההה מילהה הכולל יפהה ומושלםםםםם 😊😊😊😊
שנננננה טובה יפיפיםםםםםם
~קדי~
אממ..פעם ראשונה שאני חושבת על זה.
היו לי עליות וירידות. תקופה שהייתי הכי מאושרת שיש אח"כ תקופה שחשבתי שהחיים מגעילים. לא'דעת..את השנה הזאת לא ממש אהבתי..לא מבחינת הלימודים, חברויות..
נקווה שהשנה הזאת בעזרת ה' תיהיה יותר נורמלית!!
שנה טובההה!
שנה חרא מגעילה מעצבנת ומפגרת 😊
חחח שירנו'ש איזו חמודה מזל טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנה של דבר ראשון התבגרותת אנימרגישהה שגדלתיי שאני כבר לא ילדה קטנהו המעשים שאני עושה זה לחשוב פעמיים לפני כול דבר
התאהבתי בבנאדםם שבחים לא יהיה שליי ולא ייהיה איתי.. נתתי לחברה שלי מישהו שאהבתי בכלל שטות מפגרת שלי
שנה של עצב כי איבדתי המון חברות טובותת..
אבל מצב שני גם מצאתי וחיזקתי קשרים עם אחרים..
בתחום הלימודי הלך לי טוב++ מכול השנים הקודמות..
ובמשפחה ברוך השם הכול בסדר..
וכמובן השנה מצאתי נחמהאצל הנסיך שלייי שאנכנו כבר עוד מעט 4 חודש.. ובאמת לא חשבתי שאני יצליח איתו כול כך בגלל המישהו האחר..
בקיצור מקווה ההשנה הזו תהיה שנה של אושר בריאות אהבה הצלחה בכול התחומיםם
ו ש........ יהיה שלוםםם
השנה שלי הייתה מגעילה...
-איימס-