רגע..
אולי בזה שהיא אומרת -"עוד פעם איתן".. היא אומרת שמתכוונת לכך שהיא רוצה שאת תבלי עם יותר חברות.
כי מצד אחד כל הזמן להסתובב עם אותן חברות כל הזמן זה לא טוב..
ואם היא חושבת שהן לא ילדות טובות...
תנסי להכיר לה אותן..
או אולי יש משו בדברים שלה והיא צודקת תנסי לראות.. בתכל'ס היא דואגת לך





