יש לי ממש בעיה..
אני לא יודעת ממתי זה התחיל אבל יש לי 2 חברות והן ניהיו חברות ממש טובות שלי..
ואמא שלי פתאום אומרת לי כזה עוד פעם את הולכת איתן.. כאילו היא מזלזלת בהן והיא בכלל לא אוהבת אותך..
מה לעשות?? אני לא יכולה ככה יותר!
כאילו מה זה כזה מפריע לה????
ושלא להבין לא נכון הן ילדות טובות והיא לא צריכה ככה להתנהג כאילו זה לא שהן מופרעות או משו כזהה
רגע...הן מופרעות או משהו??או שסתם היא אומרת "עוד פעם את מסתובבת איתן"??
אולי תשאלי את אמא שלך מה מפריע לה??ולמה היא אומרת את זה??
והיא אוסרת עלייך להסתובב איתן??
תשאלי אותה,בטח יש לה סיבה!!
גם לאמא שלי זה היה עם חברה שהייתה ממש טובה שלי כי היא אמרה שהיא קרה ולא אומרת שלום וכאלה...
אני מציעה לך לדבר איתה ולשאול לסיבות שבגינן היא לא אוהבת אותן...ואז נסו לפתור זאת יחד
תשמעי מאמי בחיים שלך אמא שלך לא תמיד תאהב את האנשים שתסתובבי איתם, והם יכולים להיות האנשים הכי טובים בעולם!
לדעתי יש לך 2 אפשרויות:
*לא להתייחס אלייה..שתדבר מה מפריע לך..יום יבוא והיא תכיר אותן ותראה שהן אחלה ילדות
*לדבר איתה ולהסביר לה
בהצלחה מאמי
דברי איתה...תשאלי אותה מה מפריע לה בהן..ואם זה משהו טיפשי וזה אז אל תשימי...אל תתני לא-ף א-ח-ד להרוס לכן את החברות שלכן
דבר ראשון תבררי מה מפריע לה. אם הן ילדות טובות ולא היה איתן בעיות אז באמת שאין לה סיבה מוצדקת.
יכול להיות שהיא אמרה את זה כי את רק מסתובבת איתן ולא עם עוד בנות?
מאמי סתכלי בעיקרון אני חושבת
שאמא שלך אומרת את זה
כי היא חושבת שהן לא הכי מתאימות
לך או טובות לך שתהיי חברה שלהן
היא לא עושה את זה מכוונה רעה
אלא רק מדאגה
לדעתי תדברי איתה על זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דנדוש..תעני לי שתהיי מחוברת לאתר..בפרטי,אני אשמח לעזור =]
נשיקוות!!
תיראיי מתוקה..!!
גמלי היה את אותה בעייהה..
אבל זה יהיה ההפך אבא שלי שנאא שההיתי מסתובבת עם איזה אחת..
אז הוא כל הזמן העירר לי למה אני מסתובבת כאילו אמר לי על תסתובבי.
אז יום אחד אמרתי לו אבאא אני יוצאת עם מי שבא לי כמו שאתה יש לך חברים מכל מיני סוגים לי יש גם...
(ושתבינוו הוא מכיר ת'הורים אולי בגלל זהה)..
אז יום אחד גיליתיי ישהיא מגעילה דחוהה כי כבר גדלתי והבנתיי שממששששש לא כדי להיסתובב איתם..
כי היא פשןו ההית ש=ר=מ=ו=ט=ה..!!
ולפעמים לא אכפת לנו מה ההורים חושבים או אומרים...!!
ולא תמיד זה כה זה קרה במיקרה פשוט..=)..
רונוש..
תנסי לדבר איתה,תראי למה היא מתנגדת שתסתובבי איתן
אני בטוחה שכבר ענו לך...
מקווה שהכל יסתדר מואההה זוהר
חח.. אימא שלי מתנהגת דומה- היא אומרת שאין לי חברות!!! מופרעת קטנה!!
אולי כדי שתביאי את החברות שלך הביתה ו.. לא יודעת.. יענו תכינו יחד שיעורים והיא תפסיק לומר את זה.. שלא תחשוב שהן השפעה רעה אליך...
יכול להיות שהייתם יותר קרובות לפני שנהיית חברה שלהם??.. אולי היא מקנא??
אני גם כפרה זה הדבר הטובה לעשות