אנשים מה קורה?
קוראים לי ליטל אני בת 17 וחצי.
ואני כל הזמן עייפהההההההההההה
זה כבר לא סתם בסבבה לישון..
זה מגיע למצב של בוקר צהרים ולילה
אני נפגשת עם חבר שלי שלא ראיתי אותו כל השבוע
ואני פשוט מתמוטטת...
אני לא יכולה כבר אני חייבת לפתור את זה ..
יש לכם הצעות..
אני אנסה הכל..!!!
אוהבת'כם..
=]
מואהההה
😍
QUOTE (son_of_rain @ 03/10/2005) כמה שעות את יושנת בלילה?
חח זהו..
אם אין לך הרגלי שינה יציבים ומסודרים לא פלא שתהיי עייפה כי זה מצטבר..
תקבעי לעצמך שעות קבועות לישון ולקום.. ותשני לפחות 7 שעות..
אמממ... תלוי..
בימים רגילים אני הולכת לישון בשעות כמו 22:00 23:00 24:00 בערך..
וקמה בשעות כמו: 7:00, 8:00 , 9:00
בסופי שבוע אני הולכת לישון בשעות כמו 12:00 2:00,1:00
אני לא יודעת מה לעשות העייפות יותר מידי משפיעה עלייי פעם לא הייתי ככה ואני כולה בת 17 אני רוצה לחזור ליכולות שהיו לי פעם ולא להרדם גם שאני לא רואה מישהו שיקר לי מלא זמן
=\
אהה ואני גם לרוב ישנה צהרים כשאני חוזרת מהביהס עד איזה 16:00 או 18:00
QUOTE (crazykiss @ 03/10/2005) אמממ... תלוי..
בימים רגילים אני הולכת לישון בשעות כמו 22:00 23:00 24:00 בערך..
וקמה בשעות כמו: 7:00, 8:00 , 9:00
בסופי שבוע אני הולכת לישון בשעות כמו 12:00 2:00,1:00
אני לא יודעת מה לעשות העייפות יותר מידי משפיעה עלייי פעם לא הייתי ככה ואני כולה בת 17 אני רוצה לחזור ליכולות שהיו לי פעם ולא להרדם גם שאני לא רואה מישהו שיקר לי מלא זמן
=\
אהה ואני גם לרוב ישנה צהרים כשאני חוזרת מהביהס עד איזה 16:00 או 18:00
ממ.. אז לא יודעת..
אולי חסרים לך ויטמינים וכאלה בגוף..
אני מציעה לך ללכת לרופא משפחה.. לעשות בדיקות דם.. אולי משהו חסר לך בגוף.
אממ כן אני צימחונית..
אבל הרופא שלי יודע את זה.. וכשחסר לי ויטמינים אני לוקחת..
אממ את חושבת אבל שיש שיטות זמניות ??
או מה את עושה כשאת מתהמעייפות אבל ממש ואת צריכה להיות ערנית?
זה קורה לך
?
QUOTE (crazykiss @ 03/10/2005) אממ כן אני צימחונית..
אבל הרופא שלי יודע את זה.. וכשחסר לי ויטמינים אני לוקחת..
אממ את חושבת אבל שיש שיטות זמניות ??
או מה את עושה כשאת מתהמעייפות אבל ממש ואת צריכה להיות ערנית?
זה קורה לך
?
אה נו אז זה יכול להיות בגלל שאת צימחונית..
חח וכן קורה שאני ממש ממש ממש עייפה אבל צריכה להיות עירנית..
אז אני שותה הרבה קפה חח.. קפיאין.. מה לעשות..
תשתי רדבול 😊 זה מעורר.
QUOTE אה נו אז זה יכול להיות בגלל שאת צימחונית..
כן צמחוני בגיל כזה ,לא ממש טוב
יש לי חבר צמחוני אז גם הוא תמיד עייף,הוא אפילו לישון הולך בשמונה
לי זה אף פעם לא קרה,
שאלת את אמא שלך או אבא שלך?,
אולי הם יודעים,
ואם את רוצה להיות עירנית,
אז כמו שלודה הציעה,
קפה עם קפיאין עוזר,
אבל אל תשתי הרבה כי קפיאין לא טוב לגוף,
שיהיה לך בהצלחה ומקווה שזה יסתדר לך
אוייייי מאמי..חחחח זה מה שלי ולחברה טובה שלי יש..
אבל לא בהקצנה כמו שאת אומרת..
אנחנו ישנות 6 שעות בלילה ככה..אבל דווקא איכשהו ערניות..
ודווקא אני חושבת שאת ישנה טוב בלילה וגם בצהריים חחח בסוף תהפכי לדרדס ישנוני..
טוב נסחפתי חח בקיצור...רוב הסיכויים שזה קשור לוויטמינים.יש 2 דברים שאת יכולה לעשות:
*לשתות קפה..יאמייייייי
*לעשות פעילות גופנית..יעני לוותר על השינה בצהריים ולהתחיל לעשות ג'וגינג(הליכה מהירה) ,אירובי,חדר כושר, הבנת בקיצור..זה יעורר את הגוף שלך ויתן לך הרגשה ממש טובה..
גם לי לפעמים קורה שכשאני עם חבר שלי אני קצת ישנונה אבל אצלך זה יותר מוגזם..אני מציעה לך לעשות דברים יותר מעוררים עם חבר שלך(חחח לא נשמע טוב... 😊 ) יעני ללכת באולינג,לסתובב בעיר, סנוקר,מסיבות..
הבנת? זה יעורר אותך טיפההה...
בהצלחה מאמיייייי!
בדיקות דם!!!!!!!!! (בקיצור ולעניין חח).
אני עושה פעילות גופנית..
אני הולכת למכון כושר ורצה שם 30 דקות ואופנים ודברים כאלה..
=\
אממ אני אנסה את הקפה ורדבול כי אני ממש אוהבת רדבול =]]]
ולצאת יותר עם חבר שלי
אממ ואני אלך לרופא זה מאוד חשוב!
תודה אנשים =]
אוהבת אותכם..
מואה
=]
את חייבת לעשות בדיקות דם
אולי את אנמית או שיש לך
חוסר בויטמינים מסויימים בגוף
את חייבת לבדוק את זה
כמה שיותר מהר בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשני לפחות שמונה שעות, תשתי קפה,ותעשי פעילות גופנית ובדיקת דם, כמו שכבר אמרו לך...
בהצלחה!!
חחח... נחמד! הכי טוב לישון חח.. ככה בסבבה!
..ניסית אולי.. לא ללכת לישון?.. כאילו, במקום לישון כול היום להסתכל טלויזיה, ללכת לחברות, לשחק במחשב... זה נותן לך אנרגיה לעשות דברים אחרים ואז בלילה את יושנת הכי טוב =)
ש(י)נה טוב חהחח