חחחחחחח מה ראע בלהיות עייפה לפעמים? אולי הגוף שלך צריך לגדול..?!
את יכולה לפנות לך שישי שבת אחד וכולו לישוןןןןןן...ואם זה לא יעזור אז תלכי לבדוק מה קורה לך בובה
תלכי שוב לרופא
יש ויטמינים וכל מיני דברים אחרים
שאת ל לא יכולה לקחת בתרופות
לכי לרופא..תעשי בדדיקת דם..
יש לי בעיה דומה גם אני עיפה למרות שאני יושנת הרבה.
התיעצתי עם הרופא וזה יכול לנבוע מכמה דברים:
לחץ דם נמוך
דיכאון
חרדה
שינוים בעקבות גיל ההתבגרות
יש עוד דברים שקוראים לך כמו:קור,ווסתכאבי ראש?
אני רואה שכבר עזרו לך...
ואמ... גם לי זה קורה לפעמים שאני לא מצליחה להחזיק את עצמי ערה... כאילו אני ערנית ואחרי חמש דקות אני יכולה להירדם בעמידה...
ואני כולה בת 14.10 חחח ולפעמים יש ימים שאני כל היום עם עיניים חצי סגורות
אבל היא מסבירה לכן שזה לא עייפות של סבבה כמו שיש לכולנו לפעמים,אלא עייפות בצורת מוגזמת, עייפות שלא נותנת לה לתפקד..שהיא רוצה לעשות דברים בזמן הפנאי ומרוב שהיא עייפה אז היא הולכת לישון במקום לעשות את אותם הדברים!
זו לא עייפות רגילה..
וזה סבל..תחשבו מה זה כל הזמן להיות עייפים גם כשאתם לא רוצים..זה מעבר לשליטתה..
את חייבת לבדוק את זה!
לכי לרופא ותשתי רדבול וקפה 😊
תעדכני אותנוווו
אממ כן..
להחזיק את עצמי אני לא יכולה אני פשוטלא מסוגלת אני מתה..
ואם אני לאישנה צהרים אז ערב..
אבל אני חייבת לישוןן!!!
ודרך אגב אתמול ניסיתי לאכול בשר ולא היה כזה נורא אז אולי אני אמשיך להכריח את עצמי..
אממ תודה אנשים אני אנסה את העצות שלכם
=]
מואאאאההההה
יופי אני שמחה מאמי!
את אוכלת דגים?ירקות?עוף?גבינות?
אם את לא אוהבת בשר יש תחליפים
עיפות יכולה לנבוע גם מדיכאון ותיסכול
ממתי התחילנ העיפות?
תראי מאמי לישון הרבה זה לא טוב
עם את יושנת מעל 7 או 9 שעות ביום את עייפה יותר
את צריכה לישון בלילה בשעה 10 או 11 עד 6 וחצי או 7 בבוקר מתי שאת כמה לבית הספר
או שעם את עייפה אחרי לימודים אז לשכב לישון שעה שעתיים יותר מיזה
כי הגוף שלך לא רגיל לשינה יותר מידי