אתם חושבים שקשר שמתחיל מיזיזות יכול להוביל לאהבה?
או שיותר סביר שאנחנו "מתאהבים" במגע הפיזי ומפרשים אותו כאהבה?
ובקיצור מה דעתכם על הנושא?
שאלה דיי קשה
הרי משיכה היא חלק מאהבה
אבל תמיד כשיש משיכה יש אהבה
לכן כאן הכל תלוי
ולפעמים ממשיכה יכולה להתפתח אהבה,אם בן אדם שאתה חושק בו לא רק יפה מבחוץ אלה גם מבפנים
אני מניחה שאם אתה מגיע להיות יזיז של מישהי... איפשהו גם האופי שלה מוצא חן בעינך לא?
כי בדר"כ האופי משקיף גם על היופי
בנאדם שיש לו אופי חרא אחרי שתכיר אותו הוא כבר לא יראה לך כ"כ יפה...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 30/09/2005) אני מניחה שאם אתה מגיע להיות יזיז של מישהי... איפשהו גם האופי שלה מוצא חן בעינך לא?
כי בדר"כ האופי משקיף גם על היופי
בנאדם שיש לו אופי חרא אחרי שתכיר אותו הוא כבר לא יראה לך כ"כ יפה...
יש כל מקרים,יש כל מיני אנשים
וביזיזים האופי הוא לא עיקרי,כי אחרת הם הייו נהפכים לחברים לא?
אפשר שהאופי פשוט יהייה סביר
הם יחד כדי לקבל הנאה לא מהרגש הפנימי,אלה רגש הפיזי החיצוני
באמת שאלה קשה...כשיזיזים זה רק כי נמשכים אחד לשני מבחינת מראה... לא כי אוהבים. אחרת היו הופכים את הקשר לרשמי יותר. אבל יכול להיווצר מצב שמתרגלים אחד לשני...או פשוט מכירים יותר טוב והמשיכה החיצונית הופכת לאהבה. הכל יכול להיות
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי נכון..חח לא נראה לי
בטח שאפשר..
ואני גם חושבת שזה יותר קל מאשר אהבה שמתפתחת מידידות רגילה..
כי פה באמת יש את הפאן הפיזי...
ויש משיכה.. זה כבר 50%
לא בדיוק מתרגלים... פשוט נגיד הקשר מתחיל מזה.. אבל לאט לאט מכירים יותר וכו'...
נראה לי הגיוני אבל הקטע שאפשר מאוד להתבלבל בקטע הזה
שירן נכון שיש פה פאן פיזי והכל.. אבל לא נראה לי שזה יותר קל
כי יש מצב שאת אוהבת את מה שהוא יכול לתת לך מבחינה פיזית ולא אותו עצמו
וזה יכול מאוד לבלבל
כי את בעצם לא מכירה מצב בלי הקטע הפיזי...
לדעתייי...לא תמיד יזיזות זה מש'ו בלי אהבה...
כי יכול להיות שיש כמה סיבות שהם לא יכולים להפוך את הקשר לרשמי, או שהם פשוט לא רוצים קשר מחייב, אבל הם נמשכים מאוד אחד לשני.
לא מחייב שיהיה לזה קשר למראה.
ובקשר למה ששאלת, לדעתי ברור שיכולה להתפתח אהבה מיזיזות, המשיכה הזאת גורמת לך להרגיש הרבה רגשות , ואחרי כל פגישה איתו את חוזרת עם מלא מחשבות עליו.. תגידי שלא?
אני מדברת מניסיון...
מקווה שעזרתי ,
אוהבת , לידור!
לדעתי הסיכויים מאוד קלושים...
זה תלוי גם אם הוא רק איתך בכזה קשר או גם עם אחרות
ז"א אם הוא רק איתך יכול להיות שיווצר מזה מש'ו כי אחרי הכל הוא רק איתך ככה, ז"א אם יש לו עוד ידידות ואני מתארת שיש אז הוא היה ככה גם איתן אם הוא לא היה מרגיש אלליך מש'ו, אני אל מדברת על אהבה אלא משיכה ומן כיף כזה שרק איתך הוא מרגיש ככה
אבל אם הוא ניפגש גם עם אחרות הסיכוי ממש קטן כי זה מראה שהוא ככה עם כולן בלי קשר מיוחד רק איתך...
תאמיני לי אני אוהבת את זה מניסיון.......
הבעיה לדעתי ביזיזות זה שצד אחד יכול לפתח רגשות והצד השני לא...
לדעתי יזיזים לא קשורים לאהבה,
זאת רק הנאה,
אתה נהנה מהמגע הפיזי,
החיצוני,
ובאהבה יש גם ת'אופי ות'דיבורים וההכרה,
כי איך מתאהבים?,
בבנאדם עצמו ולא במגע הפיזי,
אבל בכל אופן אני לא הולכת נגד זה,
יש מקרים שזה אפשרי אבל לא תמיד
QUOTE (פיצית_מטורפת @ 30/09/2005) באמת שאלה קשה...כשיזיזים זה רק כי נמשכים אחד לשני מבחינת מראה... לא כי אוהבים. אחרת היו הופכים את הקשר לרשמי יותר. אבל יכול להיווצר מצב שמתרגלים אחד לשני...או פשוט מכירים יותר טוב והמשיכה החיצונית הופכת לאהבה. הכל יכול להיות
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי נכון..חח לא נראה לי
אני מה זה מסכימה איתך!!...
כי דוגרייי כשיזיזיםםם בדרך כלל נימשכיתת חיצונייי כי נגיד יש לה גוףף סוף הדרךך והפניםם ליגה..
אולייי במקריםםם רחוקיםם קורהה שמישהווו מתאהב אחריי כל החירמונים שהם עשווו...חח
ת'אמת לא היהתי ממליצה למישהיי להיות יזיזה של מישהוו!...
רונוש=)
זה תלוי....
אם למישהו יש יזיזה הוא יכול להיות איתה גם אם האופי שלה לא מוצא חן בעיניו והוא איתה רק בשביל המין...
בד"כ ליזיזים אין רגשות אחד לשניה. אם היו, הם היו חברים לא?
אבל מצד שני, יכול להתפתח משהו מעבר אם מכירים טוב ומתחילים להרגיש אחד לשניה יותר מידידים או מיזיזים.... ואז הקשר יהפוך לרגשי ולא רק למיני.
אגב, אני באופן אישי נגד יזיזות.
מה שהתכוונתי שהקשר מתחיל כקטע מיני... אבל כמו שמישהי פה אמרה אחרי כל מפגש חוזרים עם הרבה מחשבות אחד על השני
והרי הקשר הוא לא רק להתקשר להגיד תבואי אליי וכו'... מדברים גם מעבר
אז נראה לי שיכול להיות מצב שכם מתחילים לפתח רגשות אחד כלפי השני
מצד שני אפשר מאוד להתבלבל בפירוש המחשבות האלה... כי הן לא חייבות להיות אהבה
אלא אולי רק על הקטע המיני
קצת הסתבכתי מקווה שהבנתם...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/10/2005) מה שהתכוונתי שהקשר מתחיל כקטע מיני... אבל כמו שמישהי פה אמרה אחרי כל מפגש חוזרים עם הרבה מחשבות אחד על השני
והרי הקשר הוא לא רק להתקשר להגיד תבואי אליי וכו'... מדברים גם מעבר
אז נראה לי שיכול להיות מצב שכם מתחילים לפתח רגשות אחד כלפי השני
מצד שני אפשר מאוד להתבלבל בפירוש המחשבות האלה... כי הן לא חייבות להיות אהבה
אלא אולי רק על הקטע המיני
קצת הסתבכתי מקווה שהבנתם...
סתכלי, יזיזות זה נטו מין.
יזיזות זה בלי שום קשר מעבר.
אם זה עובר למשהו אחר כמו להיפגש אז זה כבר ידידים ששוכבים.
מידידים ששוכבים זה יכול להפוך לאהבה. מיזיזות נטו לא אפשרי.
יש מבין? 😊
נקודה מעניינת חחחח זה נראה לי יותר קשר "לא מוגדר"