QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/10/2005) נקודה מעניינת חחחח זה נראה לי יותר קשר "לא מוגדר"
מה קשר לא מוגדר?
ידידים ששוכבים?
מוגדר מאד, זה אנשים שמכירים אחד את השני מסתדרים בחיי היום יום, יש משיכה פיסית אבל אין רגשות.
כל העניין שאני אומרת שאולי כן יכולים להתפתח רגשות
כי הרי ידידים זה בעצם רק בלי משיכה גופנית.. אחרת הם היו חברים לא?
אני מתכוונת לידידים טובים לא סתם כאלה של היי וביי
אז אם יש ידידות ויש משיכה... לא סביר שיש סיכוי לאהבה?
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/10/2005) אז אם יש ידידות ויש משיכה... לא סביר שיש סיכוי לאהבה?
לא. אז היה לי ידיד שוואלה גם הייתה משיכה הדדית...
אבל שום אהבה לא התפתחה.
ידידות ומשיכה זה לא התנאים היחידים לאהבה.
לא בהכרח תנאים.. אבל זאת יכולה להיות נקודת התחלה
לא בכל המקרים זה קורה.. אבל נראה לי שיש סיכוי
בכל אופן אני באמת לא ממש בעד יזיזות 😊
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/10/2005) בכל אופן אני באמת לא ממש בעד יזיזות 😊
למה לא?
לא יודעת.. הרבה טוב לא נראה לי יוצא מזה בטווח הארוך
אפשר להתאהב לדעתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/10/2005) לא יודעת.. הרבה טוב לא נראה לי יוצא מזה בטווח הארוך
חחחח אפשר לחשוב עד כמה זה טווח ארוך ביזיזות...
אממ לפי דעתי יש סיכויים ומקרים יוצאי דופן אבל אני חושבת שאם בת נהפכה ליזיז של מישהו רוב הסיכויים שלא יתפתח משהו רציני ביניהם בגלל שאין מה שימשוך את הבן..
הוא כבר משיג את מה שהוא רוצה גם בלי להיות בקשר רציני ..
וחוץ מזה הוא בטח חושב שהיית ככה עם כולם..
ובנים לא מסוגלים להיות עם בת ש"הייתה עם כולם".. (גם אם לא היית ככה הוא בטח חושב ככה)..
=\ לא יודעת אם זה נכון אבל זאת התאורייה שלי לגבי בנים לפי מקורות ששמעתי מחברים..