יש לי חברות איך להגיד ברבריות קצת...
טוב נו זה למען האמת לא כל כך קצת אלא יותר מידי אני חברה שלהם כבר הרבה מאוד זמן ולא הפריע לי שכולם מדברים עליהם ואומרים לי שהם לא מתאימות לי וכאלה אב זה כבר התחיל להיות מוגזם אבל ממש מוגזם וזה פגע בי ביחסים עם אמא שלי עם אבא שלי עם המשפחה עם שאר החברות ובעיקר עם חבר שלי זה מאוד הפריע לי הוא תמיד ניסה להרחיק אותי מהם עד שהוא הרים ידיים ועכשיו הוא מחכה לראות מה יהיה הוא אמר שאם זה ימשיך ככה עם כל האהבה שיש לו אלי
אנחנו ניאלץ להיפרד כי אנשים כבר באים אליו ומדברים והוא מתבייש לא יודע כבר מה להגיד טוב קיצר אולי זה נשמע אגואיסטי מצידי להתרחק מהם בגלל החבר אבל זה ממש לא ככה אני עושה את זה בשביל עצמי עכשיו אני רוצה לשלוח לו מכתב או הודעה חמודה כזאת כדי שיידע שהחלטתי לעות את זה גם בשבילי וגם בשביל שנינו כי היחס שלו אליי השתנה בזמן האחרון ואנחנו תמיד רבים בגללם יש לכם רעיונות אולי??
בבקשה תעזרו לי זה חשוב לי מאודדדדדדדד
מה זאת אומרת מתבייש?? ולמה בכלל הוא מקשיב למה שאנשים אומרים לו עליך?
הוא אוהב אותך שיאהב שאף אחד לא יתערב לא בקשר שלכם ולא בקשר שלך עם החברות שלך
ואם החברות שלך כאלה את צריכה לקבל אותן כמו שהן יותר נכון אחרים צריכים!
ותגידי לו שאם מישהו שואל אותו עליך וחברות שלך שפשוט יגיד להם שלא יתערבו.
ממש חוצפה מצדו...
מקווה שהכל הסתדר מואהה זוהר
לא הבנתי מה הבעיה עם החברות... אני אשמח אם תפרטי יותר...
טוב אז ככה לא הבנתם אותי נכון הוא אוהב אותי בלי תנאים והכל הוא דיבר על זה עם חברה שלי לא איתי פשוט אני יודעת שזה מפריע לו מן הסתם..
עכשיו הגעתי למקנה שחברות שלי פוגעות בי קיבלתי אותן עד עכשיו איך שהם אבל כבר אי אפשר איתם זה עבר כל גבול אבל ממש כל גבול אני לא יתחיל לפרט אבל זה לא ריבים רגילים של חבות פשוט אין הגעתי למסקנה שהחברות הזאת רק פוגעת בי ומדרדרת אותי לדברים שבחיים לא חשבתי שאני יגיע אליהן ובזמן האחרון אני ועוד חברה התחלנו להרגיש אפילו מנוצלות..לא חשוב הגעתי להחלטה הזאת והפעם אני בטוחה שאני לוקחת את ההחלטה הנכונה אם הייתי מפרטת לכן כאן אז הייתן מצדיקות אותי במיליון אחוז ואפילו ממליצות לי להתרחק מהן מהרררר אבל זה יהיה ארוך ואין לי כוח אז פשוט אני מבקשת את העזרה שלכן בלכתוב לחבר שלי מכתב חמוד או הודעה חמודה שיידע שלקחתי החלטה גם בשבילי וגם בשביל שנינו והבנתי שהוא צודק ואני אוהבת אותו משהו יפה כזה ...
מישהו? פליז זה דחוף לי תענו
ואני לא הבנתי מה השאלה שלך בדיוק?
הרי כבר החלטת הכל לא?
אם החלטת להתרחק מהבנות האלו פשוט תגידי לו פנים מול פנים, הבנתי שזה פגע במערכת היחסים שלכם לא?
כנראה טוב שכך... והוא בטח ישמח לשמוע את זה.
אין ספק שהוא ישמח הקטע זה שאני תמיד אומרת את זה אני רוצה לעשות משהו כדי שהוא יבין שהפעם זה רציני
QUOTE (בונבונוני @ 28/09/2005) אין ספק שהוא ישמח הקטע זה שאני תמיד אומרת את זה אני רוצה לעשות משהו כדי שהוא יבין שהפעם זה רציני
אז פשוט תעשי את זה,ואז תראי לו את התוצאות
QUOTE (son_of_rain @ 28/09/2005) QUOTE (בונבונוני @ 28/09/2005) אין ספק שהוא ישמח הקטע זה שאני תמיד אומרת את זה אני רוצה לעשות משהו כדי שהוא יבין שהפעם זה רציני
אז פשוט תעשי את זה,ואז תראי לו את התוצאות
!!!
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 28/09/2005) QUOTE (son_of_rain @ 28/09/2005) QUOTE (בונבונוני @ 28/09/2005) אין ספק שהוא ישמח הקטע זה שאני תמיד אומרת את זה אני רוצה לעשות משהו כדי שהוא יבין שהפעם זה רציני
אז פשוט תעשי את זה,ואז תראי לו את התוצאות
!!!
!!!!
לא הבנתי מה ז"א ברבריות......
דוגרי פשוט תעשי את מה שהחלטת שיראה תוצאות כמו שאמרו פה!
למה צריך מכתב?!!?
אנ'לא מבינה!
אנשים היא רוצה מכתב או הודעה חמודה לשלוח לחבר שלה,
אז מה הפאק פה?,
מי שיודע שיכתוב וזהו
אוייייייי תודה שהבנת אותי כבר חשבתי שאני לא מובנת..