מצטערת אני לא יודעת לכתוב...
אני חושבת שאם את רוצה לכתוב משהו זה צריך לבוא מימך ככה זה יהיה הכי אמיתי ותוכלי לבטא את הרגשות שלך בצורה הטובה ביותר...
אני מסכימה עם התגובה
הראשונה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז עם את רוצה מכתב תקיחי ניר ועט והכול כבר יזרום על הדף!!
זה ייצא ממך!!!!!!!
=]]
תקשיבה חמודהה אני יכתוב לך משהוו קצר וחמוד...חח!
אתה איתי תמיד תיהיה בנישמתיי..
שום דבר לא יפרידד אותי מימך או מנישמתך..!!
אפילו המרחקק...
תמיד אוהבת אותך ורק אותך!!..=)
(לא משהו)
QUOTE (מזי__ @ 01/10/2005) אני עם זוהררר
😂 😂 😂
דרך אגב ברוכה השבה בובלה... 😛