עשו לי עכשיו אינטרנט מהיר יותר...ואני לא מתלוננת, אבל המסך עכשיו רועדדדד וממש רועד...כזה בקטנה אבל הרוב מטושטש וזה מעצבןןןןןןןןןן
וזה מסך יחסית ישן והוא לא דק...ממממש לא דק והוא תופס לי חצי רוחב שולחן ובקושי יש לי מקום לשים את הידיים על השולחן כדי לכתוב אז הייתי מאושרת אמרתי המסך התקלקל סוףסוף נקנה מסך חדש........ואבא שלי בשלו "לא, אנחנו ניקח את המסך לטכנאי" אוףףףףףףףף מי הוא חושב שהוא דייייי זה מעצבן אני לא יכולה ככה עם מסך ענקייייייי
ארגגגגגג
אתם לא צריכים להגיב,הייתי צריכה להוציא את העצבים
אוףף יש לי משפחה כזאתי מעצבנתתת 😠
אממ חח לא נורא...
גם לי יש מסן ענקיי.. אבל ממש =\ וזה מעצבן!
אבל אפשר להתרגל!
-איימס-
לא רק לך!
אצלי זה בדברים אחרים אבל עדיין משפחה מעצבנת..
עם זה רק המחשב זה בסדר..
המסך ענקי וזה כן מעצבן.....ואחרי 4 שנים מתרגלים אבל חלאסססס נמאססססס
ולא, זה לא רק המחשב שמעצבן אותי במשפחה......הרבה דברים מציקים לי, דברים שאני בחיים לא יוכל לומר להם....לא להם ולא לאפחד פשוט אני חושבת פעם מה היה קורה אם הייתי נולדת למשפחה אחרת..אבל אחרי הכל אני אוהבת אותם אבל פשוט יש את הדברים הקטנים האלה שיכולים לעצבן אותך כלללללללל כךךך וזה פשוט שובר אותי ואני פה עם דמעות, וזה לא ישנה כלום אוףףףף
הגעתי מבצפר עם מצברוח מושלםםםםם עכשיו אני מרגישה כאילו הכל חראאאא
מאמי לא תמיד זה אפשרי להחליף
זה גם יקר תחכי שהוא יקח
לטכנאי אני חושבת שעדיף שקודם
יבדקו מה הבעיה שם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קודם כל תרגעי.. את נראת לי יותר מדי בלחץ..
את יודעת משפחה לצערנו לא בוחרים..
וגם עם היינו יכולים לבחור אני לא חושבת שבסופו של דבר היינו מרוצים..
בכל מקרה הלוואי ומסך זאת תהיה הבעיה שלנו,
ובקשר לבעיות האחרות - אני לא חושבת שיש משפחה בלי בעיות כאלה,
גם לי יש - עצה: דברי איתם!
אחרת את תמשיכי לאגור בתוך עצמך המון והמון בעיות וכשזה יתפוצץ זה יהיה איום ונורא!
זה לא רק זה.....זה העניין הקטן...וגם בתכלס שווה לשלם 400 שקל כדי לתקן משו שאצלי כבר 4 שנים מאשר לשלם 650 ולקנות חדש?
אבל הוא עיצבן אותי עם היחס שלווו ארגגגגגגג יאאא אני בעצביםםם
גלוששש יפה שליי
דברי איתוו ותסבירי לו
על כל הקטע עם המחשבב
וכבר אמרתי לך באיסיקיוווו
אף אחד לא שווה את הדמעות או העצבים שלךך
עליוו
מתה עלייךךך מאמי
QUOTE (galush123 @ 26/09/2005) זה לא רק זה.....זה העניין הקטן...וגם בתכלס שווה לשלם 400 שקל כדי לתקן משו שאצלי כבר 4 שנים מאשר לשלם 650 ולקנות חדש?
אבל הוא עיצבן אותי עם היחס שלווו ארגגגגגגג יאאא אני בעצביםםם
תראי עם זה עניין של 250 שקל אז פשוט דברי איתוו..
אני לא חושבת ש250 שקל ישנה לו משש'ו ואני חושבת שהוא ישמח לעשות טוב לבת שלו,
אבל עם לא תדברי ולא תגידי לו את כל מה שיש לך להגיד אני לא חושבת שהמצב ישתנה,
הוא לא אמור לנחש לבד!
הוא בהחלט לא אמור לנחש לבדדד
בגלל זה במשך החצי שנה אחרונה אני אומרת לו שחייבים לקנות מסך חדששש
והוא בשלו..יש לך מסך תסתפקי..אני יודעת שאנחנו לא כאלו עשירים שיכולים להרשות לעצמם הכל..אבל אנחנו לא כאלו עניים שלא קונים כלום...וכרגע הוא לא ישמח לעשות משו כי הוא מעוצבן עלי אוףףף אני בעצבים ובכלל אני במצברוח חרא הערב!
חנצ'י שלי אוהבתותך המוןןןן יפיופה שלי
אחרי בירור נראה לי שהוא יבין שהמחיר של תיקון זה כמו מחיר של חדש
אמרתי לו היום את זה...הוא אמר שמסך מתחת ל1500 שקל לא שווה כלום והוא לא מתכוון לקנות עכשיו בכזה הרבה כסף...\=
לפחות יש לי מחשב! חח אני מנסה למצוא חשיבה חיובית \=
מזה ארג מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח ארגג יעני מעיצבון ארגגגגגגגג
זה מה שיוצא כשתעצבנים חח אבל לא נורא המסך הסתדר מעצמו ....
והכל טוב [=