חחחח...
דווקא לתקן מסך נראה לי יותר יקר מלקנות אחד חדש!!
יש לי רעיון בשבילך!!! תזרקי עליו אבנים ותגידי שהוא התפוצץ.. לא ישימו לב 😉
אמ לא בסדר...אבא שלך דואג לך ועושה בשבילך טוב ואת מתלוננת..
קודם כל הוא צודק..מסך דק זול לא שווה לרוב כי לא רואים בו טוב וזה גרוע..
ומה את מתלוננת על 4 שנים של המסך?! אני הייתי 8 עד שקנו לי את החדש ולא התלוננתי אפילו פעם אחת..יש להורים שלי דברים יותר חשובים להוציא עליהם כ:כ הרבה כסף!
תהיי בריאה..ואני מקווה שתדברי עם אבא שלך ותביני אותו..
*חג שמח ושנה טובה*
מסכימה עם העליונה...^^..
רונוש=)