נכון זה באמת עצוב!
אבל היא חייבת לעשות משו'..
כאילו הבן אדם שנמצא עם אמא שלה ושמקיים עם אמא שלה יחסי מין רקיים עם הבת בעל כורחה... הוא חייב להיענש!
אין צריך לקחת אחד אחד מהאנסים האלה ולסרס אותם...
אמאאאא איזה עולם אכזרי לפעמים
זה כל כך לא מגיע לה מסכנה
אני ממש מצטערת מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) ידעתי שתביני, הייתי ב-100 אחוז בטוחה שאת תיהיה הראשונה שתבין.
למה?
ומה נסגר עכשיו עם החברה שלך?
איך עלתה השיחה הזאת בכלל? ואיך היא אחרי זה שהיא סיפרה לך?
אחרי איך שאת הגבת?
כי ככה, ידעתי (:
זה התחיל בזה שסיפרתי לה משהו שלא סיפרתי לאף אחד.
ואז היא סיפרה לי גם משהו
ואז שאלתי אותה לגבי האבא הביולוגי שלה..
ומפה לשם היא אמרה כזה..
.........האונס שסיפרתי לך לא?
ואז אמרתי לא והיא סיפרה.
והייתי בשוק, לא עיקלתי
שאתה קורא על זה בעיתון, על אונס אתה מזדעזע
שאתה שומע את זה מבנאדם שאתה מכיר ואוהב אתה נשבר
ואז התחלתי לדבר איתה וכמו שאר הבנות פה ניסיתי "לשכנע" אותה לספר למישו
ולהראות לה כמה שהיא צריכה לעשות את זה.
ובעצם לא הקשבתי לה.
ורק אחר כך שקראתי את השיחה שלנו הבנתי שלא הקשבתי לה,
ושאני טועה ולא רואה את התמונה בשלמותה ולא יכולה לשפוט אותה וכל מה שכתבתי בהודעה הראשונה..
ואז אמרתי לה שטעיתי..
והיא בנאדם כ"כ מדהים
והיא אמרה שלי שאני לא טעיתי ושזאת הדעה שלי
ואמרתי לה שאני טעיתי בזה שלא הקשבתי לה, ולא הסכמתי לקבל את הדעה שלה וכו'.
אוקיי... אין לך מה לעשות עם זה..
אם היא לא רוצה להתלונן זאת זכותה וזה לגיטימי...
כל מה שאת יכולה לעשות זה לתמוך בה...
עצוב.. ממש עצוב..
בהחלט, זכותה המלאה..
ואני תומכת בה הכי שאפשר, לפחות משתדלת.
כי מגיע לה היא באמת ילדה מקסימה ומדהימה וטובה.
וזה כ"כ עצוב..
QUOTE (בת-אלושקה @ 27/09/2005) בהחלט, זכותה המלאה..
ואני תומכת בה הכי שאפשר, לפחות משתדלת.
כי מגיע לה היא באמת ילדה מקסימה ומדהימה וטובה.
וזה כ"כ עצוב..
כן.. מה עוד יש הרי לעשות..? =\
QUOTE (בת-אלושקה @ 27/09/2005) שום דבר, באמת שום דבר 😢
=\