הבנתי, את מה שאני בחיים לא אוכל להבין
בחיים אני לא אוכל להבין איך היא סלחה לו אחרי זה
בחיים לא אוכל להבין איך היא ממשיכה ומדברת על זה בקלות
או אולי היא לא מדברת על זה כ"כ בקלות
אולי שם היא יושבת עם דמות וכאב, כאב של פצע שאני בכבודי ובעצמי פתחתי.?
המחשבה שנלחמתי על משהו, שאני בחיים לא אוכל להבין
ברגע שהיא סיפרה לי הייתי צריכה להגיד שאני פה בשבילה ולשתוק.
היא הרבה יותר בוגרת ממני למרות שהיא יותר קטנה
יש לה הרבה יותר ניסיון וחוכמת חיים.
רק רציתי שהיא תבין שלא היה לו זכות,
אבל אני לא הבנתי שהיא מבינה את זה שהיא יודעת ומאמינה בזה בכל ליבה
ושאם היא תשבור את קשר השתיקה
היא תשבור ביחד עם זה עוד הרבה דברים אחרים
דברים שאנשים שקרובים אליה בנו והקדישו אליהם את רוב החיים שלהם.
אני לא ראיתי את התמונה במלואה, ושפטתי לפי חלק קטן מהפזאל, ואסור לי.
והיא, היא הגדולה החזקה והחכמה מכל שרואה את כל התמונה אבל גם את החלקים הקטנים
והיא לא מורשה לעצמה להישבר, ולפעמים היא לא שולטת בזה.
ואחר כך ידעתי שזה יבוא ידעתי שהיא תרצה לדעת אם זה שינה משהו, השיחה, הסיפור
וגם ידעתי את התשובה שלי.
אני הבטחתי לה ממש רק שהכרתי אותה, שאני בחיים לא ישפוט אותה לפי איך שהיא חושבת ולפי המעשים שלה
היא כבר שכחה את ההבטחה הזאת, אבל הזכרתי לה אותה וחיזקתי אותה בכך שלא שכחתי את זה,
ורק עכשיו בערך שעה אחרי השיחה
הבנתי, אני טעיתי ולא היא.
כל מה שקרה כתוב למעלה.
והכל מדבר על חברה שלי שסיפרה לי שהחבר של אמא שלה
אנס אותה בגיל 9.
😮
ובת כמה היא עכשיו?
היא לא סיפרה לאף אחד? גם לאמא שלה לא?
ואמא שלה עדיין עם אותו חבר???
אני בשוק עככשיו!
לא חסר סוטים בעולם..איזה חרא של בן אדם!!
ובמה טעית!!?1.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) 😮
ובת כמה היא עכשיו?
היא לא סיפרה לאף אחד? גם לאמא שלה לא?
ואמא שלה עדיין עם אותו חבר???
היא עוד מעט בת 13 עכשיו
היא איכשהו סיפרה ליועצת בפנימיה שלה
היא גרה בפנימיה
אבל בלי אישור שלה זה לא עובר הלאה לשום מקום
והיא ממש לא רוצה לעשות עם זה כלום.
אמא שלה והחבר הזה עכשיו נשואים.
ולשניה, אני חושבת שכתבתי הודעה מספיק ארוכה ועכשיו היא גם די מובנת
אני לא כ"כ רוצה להסביר את עצמי מעבר.
תקשיבי היא לא הייתה מובנת בכלל...
עד שלא קראתי שאמרת שהיא נאנסה לא הבנתי בכלל מה כתבת האמת!!
אני חושבת שכדי שתעשי עם זה משהו..כאילו אמא שלה נשואה לבן אדם שהאנס אותה?!?
איך היא בכלל הסתירה את זה מאמא שלה~~? אמא שלה היא הראשונה שצריכה לדעת מי היה החבר שלה שאנס את הבת שלה.. איך היא נתנה חאמא שלה להינשא לבם אדם כזה!!?!!?
הוא צריך לשבת בכלא שם זה המקום שלו..
אני חושבת שהיא צריכה לספר את זה לאמא שלה תנסי לשכנע אותה..
למרות שעברו כמה שנים עדיין זה דבר שישאר כול החיים!!!
היא חייבת להגיד לאמא שלה אני בטוחה שאמא שלה תעשה עם זה משהו!!!
זה כל כך מזעזע אלוהים ישמור!!! אני מקווה שהיא תאזור את האומץ ותתלונן במשטרה לבן אדם כזה לא מגיע לחיות!!!! נבלה... הרס לה את החיים!!!!
לא עלינו דברים כאלה....
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) 😮
ובת כמה היא עכשיו?
היא לא סיפרה לאף אחד? גם לאמא שלה לא?
ואמא שלה עדיין עם אותו חבר???
היא עוד מעט בת 13 עכשיו
היא איכשהו סיפרה ליועצת בפנימיה שלה
היא גרה בפנימיה
אבל בלי אישור שלה זה לא עובר הלאה לשום מקום
והיא ממש לא רוצה לעשות עם זה כלום.
אמא שלה והחבר הזה עכשיו נשואים.
ולשניה, אני חושבת שכתבתי הודעה מספיק ארוכה ועכשיו היא גם די מובנת
אני לא כ"כ רוצה להסביר את עצמי מעבר.
אה הבנתי..
ואיך הכרתן?
והיא לא סיפרה לאמא שלה אף פעם?
הבנתי ממה שכתבת מה קרה..
ואני באתי ישר בקטע של לשפוט ושהיא חייבת לספר אבל אחרי שקראתי שוב מה שכתבת הבנתי...
בעיקרון אם היא רוצה להתלונן אז היא חייבת לעשות את זה מיד כי יש דבר כזה שהוא חוק התיישנות..
אבל אני גם יכולה להבין אותה ללמה היא לא תרצה לעשות את זה..
את רק צריכה להיות שם בשבילה, לתמוך בה בכל בחירה שלה..
יהיה טוב..
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) 😮
ובת כמה היא עכשיו?
היא לא סיפרה לאף אחד? גם לאמא שלה לא?
ואמא שלה עדיין עם אותו חבר???
היא עוד מעט בת 13 עכשיו
היא איכשהו סיפרה ליועצת בפנימיה שלה
היא גרה בפנימיה
אבל בלי אישור שלה זה לא עובר הלאה לשום מקום
והיא ממש לא רוצה לעשות עם זה כלום.
אמא שלה והחבר הזה עכשיו נשואים.
ולשניה, אני חושבת שכתבתי הודעה מספיק ארוכה ועכשיו היא גם די מובנת
אני לא כ"כ רוצה להסביר את עצמי מעבר.
אה הבנתי..
ואיך הכרתן?
והיא לא סיפרה לאמא שלה אף פעם?
הבנתי ממה שכתבת מה קרה..
ואני באתי ישר בקטע של לשפוט ושהיא חייבת לספר אבל אחרי שקראתי שוב מה שכתבת הבנתי...
בעיקרון אם היא רוצה להתלונן אז היא חייבת לעשות את זה מיד כי יש דבר כזה שהוא חוק התיישנות..
אבל אני גם יכולה להבין אותה ללמה היא לא תרצה לעשות את זה..
את רק צריכה להיות שם בשבילה, לתמוך בה בכל בחירה שלה..
יהיה טוב..
ידעתי שתביני, הייתי ב-100 אחוז בטוחה שאת תיהיה הראשונה שתבין.
לא יודעת אני לא הצלחתי להבין..לפחות אני לא!!
אבל אני אמרתי לך דעתי..
היא חייבת לעשות עם זה משהו!!
ואת באמת תתמכי בה כמה שאת יכולה ובמה שהיא תרצה לעשות!!
ובגלל זה אמרתי לה
שאני לא שופטת אותה לפי המעשים או הדעות שלה,
וזה לא ישפיע על האהבה שלי אליה.
והיא ילדה קשה היא עברה הרבה דברים בחיים שלה
היא לא צריכה שאני יגיד לה מה לעשות
היא יודעת יותר טוב ממני
היא רק צריכה שאני יהיה שם בשבילה והיא תוכל להיתמך בי, ואני כ"כ שמחה שאני יכולה לעשות את זה בשבילה.
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) ידעתי שתביני, הייתי ב-100 אחוז בטוחה שאת תיהיה הראשונה שתבין.
למה?
ומה נסגר עכשיו עם החברה שלך?
איך עלתה השיחה הזאת בכלל? ואיך היא אחרי זה שהיא סיפרה לך?
אחרי איך שאת הגבת?
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) ידעתי שתביני, הייתי ב-100 אחוז בטוחה שאת תיהיה הראשונה שתבין.
למה?
ומה נסגר עכשיו עם החברה שלך?
איך עלתה השיחה הזאת בכלל? ואיך היא אחרי זה שהיא סיפרה לך?
אחרי איך שאת הגבת?
כי ככה, ידעתי (:
זה התחיל בזה שסיפרתי לה משהו שלא סיפרתי לאף אחד.
ואז היא סיפרה לי גם משהו
ואז שאלתי אותה לגבי האבא הביולוגי שלה..
ומפה לשם היא אמרה כזה..
.........האונס שסיפרתי לך לא?
ואז אמרתי לא והיא סיפרה.
והייתי בשוק, לא עיקלתי
שאתה קורא על זה בעיתון, על אונס אתה מזדעזע
שאתה שומע את זה מבנאדם שאתה מכיר ואוהב אתה נשבר
ואז התחלתי לדבר איתה וכמו שאר הבנות פה ניסיתי "לשכנע" אותה לספר למישו
ולהראות לה כמה שהיא צריכה לעשות את זה.
ובעצם לא הקשבתי לה.
ורק אחר כך שקראתי את השיחה שלנו הבנתי שלא הקשבתי לה,
ושאני טועה ולא רואה את התמונה בשלמותה ולא יכולה לשפוט אותה וכל מה שכתבתי בהודעה הראשונה..
ואז אמרתי לה שטעיתי..
והיא בנאדם כ"כ מדהים
והיא אמרה שלי שאני לא טעיתי ושזאת הדעה שלי
ואמרתי לה שאני טעיתי בזה שלא הקשבתי לה, ולא הסכמתי לקבל את הדעה שלה וכו'.
QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 25/09/2005) QUOTE (בת-אלושקה @ 25/09/2005) ידעתי שתביני, הייתי ב-100 אחוז בטוחה שאת תיהיה הראשונה שתבין.
למה?
ומה נסגר עכשיו עם החברה שלך?
איך עלתה השיחה הזאת בכלל? ואיך היא אחרי זה שהיא סיפרה לך?
אחרי איך שאת הגבת?
כי ככה, ידעתי (:
זה התחיל בזה שסיפרתי לה משהו שלא סיפרתי לאף אחד.
ואז היא סיפרה לי גם משהו
ואז שאלתי אותה לגבי האבא הביולוגי שלה..
ומפה לשם היא אמרה כזה..
.........האונס שסיפרתי לך לא?
ואז אמרתי לא והיא סיפרה.
והייתי בשוק, לא עיקלתי
שאתה קורא על זה בעיתון, על אונס אתה מזדעזע
שאתה שומע את זה מבנאדם שאתה מכיר ואוהב אתה נשבר
ואז התחלתי לדבר איתה וכמו שאר הבנות פה ניסיתי "לשכנע" אותה לספר למישו
ולהראות לה כמה שהיא צריכה לעשות את זה.
ובעצם לא הקשבתי לה.
ורק אחר כך שקראתי את השיחה שלנו הבנתי שלא הקשבתי לה,
ושאני טועה ולא רואה את התמונה בשלמותה ולא יכולה לשפוט אותה וכל מה שכתבתי בהודעה הראשונה..
ואז אמרתי לה שטעיתי..
והיא בנאדם כ"כ מדהים
והיא אמרה שלי שאני לא טעיתי ושזאת הדעה שלי
ואמרתי לה שאני טעיתי בזה שלא הקשבתי לה, ולא הסכמתי לקבל את הדעה שלה וכו'.
אוקיי... אין לך מה לעשות עם זה..
אם היא לא רוצה להתלונן זאת זכותה וזה לגיטימי...
כל מה שאת יכולה לעשות זה לתמוך בה...
עצוב.. ממש עצוב..