ממש ממש לא!!!
זה כולה נשיקה .. וגם תלוי איך את מרגישה אם זה.. אם זה סבבה אז את
לא צריכה להרגיש ככה.. 😊
לדעתי זה לא קטע של זנותי כי בטוח זה לא ..
זה רק נשיקה בעצם ..
למרות שאני חושב שנשיקה זה משהו מעבר למה שאנחנו חושבים זה
הרבה יותר את הדבר הזה צריך לשמור קצת כי זה דבר
שצריך לתת הרבה בשביל להצליח לקבל את מה שזה אמור לתת בעצם
בקיצר נשיקה בפגישה ראשונה שמסתכלים על זה בקטע של קשר רציני
אני נגד.. אבל אם זה בקטע של סתם בא לי אז חבל לבזבז את הדבר היפה הזה
חומר למחשבה לכולם ...
😊
QUOTE ולהתנשק בפגישה הראשונה זה בסדר גמור לדעתי.. כאילו, אם יש משיכה, אז למה לא?
😊 😊 😊
זה לא זזנותי בכלל..
כמו שאמרו פה זה דווקא נחמד...
כי זה מראה שיש כימיה..
=]]
זה לא זנותי להתנשק בפגישה ראשונה...
אבל זה גם לא נהוג...
זתומרת, זה לא משהו שאני היתי עושה...
צריך להכיר מישהו לפחות פעם אחת לפני שמתנשקים איתו!..
ובטח שלא יותר בפגישות הראשונות..
אם את נמשכת אליו.. אז למה לא?
כל-כך לא זנותי...
כל-אחד מתנשק כשבא לו והוא מרגיש מוכן...