הכרתם דרך אייסיי/מסן/סקייפ/טלפון וכו'..
מכירים בערך שבועיים..רואים אחד ת'שני בתמונות..
נפגשתם. התנשקתם.
זה זנותי או לא?
לא..
אם זה התחשק לך הרגע הנכון אז למה לא?
מה אכפת לך, אם רצית אז רצית.
ולהתנשק בפגישה הראשונה זה בסדר גמור לדעתי.. כאילו, אם יש משיכה, אז למה לא?
נשמתיי אל תשימיי אל אפ'חדד
שומדברר לא זונתיי ולא בטיחחחח
לא זה לא זנותי. זה רק נשיקה לא יותר מיזה.
חחח זה קרה לך?
לדעתי זה לא וזה אפילו די נחמד זה אומר שיש כימיה טובה 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 19/09/2005) לא..
אם זה התחשק לך הרגע הנכון אז למה לא?
מה אכפת לך, אם רצית אז רצית.
ולהתנשק בפגישה הראשונה זה בסדר גמור לדעתי.. כאילו, אם יש משיכה, אז למה לא?
מסכימה
לא בכלל לא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊😊😊
זה עודד אותי :]]]טנקס גירלס..הייתי זקוקה לזה!
חח כן זה קרה .. ואמא עשתה לי ייסורי מצפון.
היא חשבה שהתמזמזנו אז אמרתי שרק התנשקנו.
לוליפופ.
מאמי זה קורה
ונשיקה בפגישה יכולה לקרות
וקרתה להרבה אנשים
את לא הראשונה ולא האחרונה
זנותי זאת אחת שמתנשקת עם
כל אחד כל הזמן בכל הזדמנות
אומנם אני לא מכירה אותך כל כך אישי
אבל אני אומרת לך 1000000000000 אחוז ויותר מהמספר הזה
שאת לא היית ולא תהיי כזאת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש ממש ממש לאא!!
לפני חודשיים וחציי ההיתי מדברת עם איזה אחד שבחיים שליי לא ההיתי רואה אותוו יעני חודשים ההינו מדברים..
אחרי זה הוא עושה לי אני חיייב ליראות אותך זה היה בקיץ הקיצר ראיתי אותוו ומה זה איזה שוהה הואא אמלהה1!!
ראינו אחד את השני רק במונותת!!
והקיצר דיבנוו מלאא מלאא והוא הצחיקק אותיי פולל..חח..
ואחריי זההה במיקרה היתשקנוו ואף פעם לא ראיתי אותו..(ד"ה הוא אמר שהוא היתאהב בי דרך האי יסיי)
והוא אמר לי שהוא אוהב אותיי והכלל..
ועכשיו אנחנו עוד מעט 3 חודשש ואני כ"כ מאושרתתתתתתתתתתתתתתתתתת..חחח.
מקווה שעזרתיי=)
רונוש..
ברור שלא..
זאת כולה נשיקה..😊
לא..בכלל לא! כאילו זה כולה נשיקה זה שלא ממש עשיתם משו..
לדעתי זה ממממש לא זנותי..
כולה נשיקה.. והכרתם שבועיים לפני זה דרך האייסי או משו.. אז זה ממש לא זנותי