אויששש שלא נדע מצרות..
לא נעים..
אני משתתפת בצערה..
זה מאוד לא נעים במיוחד שזה קורה לחברה טובה..
😢
הכי חשוב שתהיי לידה ותתמכי בה..
היא עוברת תקופה ממש לא טובה