אתם קולטים!?!??
אבא של חברה שלי ניפתרר!!!!!![/B]
[color=red][SIZE=14]הילדההה שאהבה שמחהה עכשיו ובוכה.!!!
האבא בשמיםם איי שםם בין מלאכים בין השומרים!!
הנשמה של הילדה זועקת עליו אבל הוא שם בשמים כבר לא שומע..
רק רואהה איך לילדה כואבב ובוכה בכלל נישמתהה!!!
"אני מצטער ילדה שלי"זה מה שהאבא אומר.!!!
"לא יכולתי יותר החיים הקשו עליי"..
והילדה לא שומעתת לא מבינה איך ה' לקח לה את נישמתהה איתהה!!
איךך?!?!
למה את אביהה למהה?! ולא אותה?!?!
הילדה זועקת לה' שיחזיר אותוו אבל היא יודעת כלום לא יעזור.!!
מתפללת שעות על גביי שעוותת!!!
שלפחותת יבוא יגיד לה בפעם האחרונה שלום!!
היא כ"כ רוצה להחזיר את הגלגל לאחור לעברר..
שתשלים איתו ת'זמנים ההם החסרים!!
דיי ילדה על תיבכיי זהמה שהאבא אומר..!!!
וואייייייייייייי
מסכנה 😢😢😢😢😢
תגידי היא במקרה התגייסה לפני כמה ימים?
כי בדיוק היום חברה שלי סיפרה לי שאחת שאיתה בטירונות חזרה הביתה כי אבא שלה נפטר...
אמאאאא אלוהים כמה שזה עצובב
העולם הזה כל כך אכזר לפעמים
זה לא מגיע לאנשיםםם
=[[ אם את צריכה עזרה או
משהו כל דבר אחר אני פה תמיד
משתתפת בצערה ובצערך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי תודה לכם בנותת!!
ולא היא רק בת 14!! ילדה קטנה שנישבר ליבהה=(
כמה עצוב לי עלייה!!!
רונו...
[B]יאאאאאאאא איז עצוב......איזה מכנה!!!!!!!!זה כאב שנשאר לכל החיים..!!!
ואיך הוא נפטר?ממנת יתר???
אז יש לה אולי אחות שהתגייסה? זה צירוף מקרים די מוזר...
לאא היא אחות הכי גדולהה...!!=(
ועינבלושש נימעס לו מהחייםםם כבר נימעסס!!
הוא היה בן אדם טוב....
אמא שלה דידררה אותווו..פשוט ככה..!!!
ניסמע לו מהחיים והוא היה צורך סמים מלאא זמן הם הפסיקו אחרי 8 שנים התחילו עוד ההפעם!
כבר 3 שנים מאז שהם בפסיקוו עוד הפעם התחיללוו!!!
זה םשוטט עצובב!!!!
מאוד מאודד!!ילדה קטנהה עם החיוך והילדה שההית שמה פסס על כל העולם!!!!
עכשיוו ילדה חלשה עצובה ושליבה נישבר..=(.
רונוש..
בנאדם טוב לא צורך סמים
והיא צריכה בטח טיפול פסיכולוגי עכשיו
אל תדאגי הכל יהיה בסדר.. פשוט תהיי שם בשבילה ואל תנסי "להבין" יותר מידי
כי אי אפשר להבין דברים כאלה...
איזה עצובבב
😢
תהיי שם בשבילה..
תנסי לעודד אותה ולעזור לה עד כמה שאת יכולה..
איזה עצובב
😢
תראי אי אפשר להחזיר את הזמםם אחורה..
וזה מאוד עצוב מה שקורה ללה..
היא עכשיו צריכה כתף לבכות עלייה וזה מה שאת צריכה לחעשות..
ליהיות לצדיה לחבק אותה לעודד אותה..
ברור שהכאב תמיד יישאר בםנים אבל עם הזמן היא תחזור לעצמה..אני לא אומרת סתם כי גם לחברה שלי אח שלה נפטר וברור שהכאב נשאר בתוכה אבל היא חזרה לצמה..
את רק צריכה עכשיו ליהיות איתה ולתמוך בה
אני יודעת שאת עצובה אבל ההפך תיהיה חזקה תיהיה איתה.
אל תישברי גם את..
את זאתי שצריכה לחזק אותה ולתמוך בה!!!
תשאירי את העצב בצד כרגע ופשוט תיהיה איתה ותתמכי בה