בקניון רננים😊חיחי
כאילוו הייתי בקניון רננים עם חברות שלי וידידים שלי שהיו איתו באותו בצפר(ואני לא) ואז הכירו בנינו..ואחרי יום או יומים הוא השיג את האי סי שלי והתחלנו לדבר...ולהיפגש..ואזז..נהינו ביחדד😊😊היום המאושרר בחיי 22.4.05😁
ועוד 17 ימים בעזרת השם נהיה חמישה חודשיםם😊
זזתייי
אוהבת מלאאאאאאא
ניצנוששש 😊
ראיתי אותו בפעם הראשונה במקדלונד'ס..הוא היה חבר של חבר של חברה שלי..טוב כבר לא..
לא משנה מסובך חח
ואני הייתי רווקה חחח והוא ממש מצא חן בעיניי...בקיצור אמרו לי שהוא מעוניין והתחלנו לצאת להכיר..רק אחרי חודש וחצי ככה נהיינו חבריםםם 😊 😊 😊
מחר 11 חודשיםםםםםם 😊 😂 😁 😁 😛
דרך ידידים שליי
תמיד כשהיתי יושבת איתם הוא היה בא גם...
ובהתחלה לא סבלנו את את השני ואפילו לא דברנו שנה
ובסוף נהינו ביחד ואנחנו ביחד חודש וחציי 😊
מזל טוב לכוללם
אני הכרתי את האקסית שלי בכיתה שלי היא הייתה ביחד איתי בכיתה ואף פעם כזה לא דיברנו עד שפתאום מצאנו נושא משותף ואז התחלנו מלא לדבר ואז שידכו בינינו ונישארנו ביחד איזה שנה וחצי בערך..
עכשיו אין לי חבר
אבל את החברים שהכרתי
זה היה דרך חברות טובות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני וורקה עשינו עבודה אחת ביחד.. והתחברנו!!! =)
וואי זה היה מזמן..
משו כמו בכיתה ה' (עכשיו אני ט')
הוא היה חבר של האקס שלי..
אבל אחרי שאני והאקס נפרדנו אני והוא התחלנו לדבר ומשם זה זרם:9
ובעוד שבוע וחצי אנחנו כבר שנה ביחד
😊
אני הכרתי את שלי בבצפר החדש שאני בו עכשיו.....פשוט היה קליק בינינו =] הבעיה שגילינו שחבר הכי טוב שלו אוהב אותי גם......בעיה רצינית =/
את שני האקסים הפוצים האחרונים הכרתי במסיבה בת"א..
בואו שמעו את הסיפור שלי חחח 😊
הכל התחיל בזה שהיינו מדברים באיסיקיו בלי שאני ראיתי אותו והוא אותי.
ומשם זה התגלגל.. אני הלכתי לעבודה (מלצרות)...
והוא היה (ברמן) אלו שמזמינים...
ואז אני עבדתי הוא עבד.. הוא נידלק עלי ממבט ראשון וכן.. גם אני..
לא ידענו שאני והוא מדברים באיסיקיו ואנחנו מכירים...
מפה לשמה התחלנו לדבר ואז גילינו..
התגלגל והתגלגל...
ונהיינו חברים..
חחחח
QUOTE (17liron @ 08/09/2005) בואו שמעו את הסיפור שלי חחח 😊
הכל התחיל בזה שהיינו מדברים באיסיקיו בלי שאני ראיתי אותו והוא אותי.
ומשם זה התגלגל.. אני הלכתי לעבודה (מלצרות)...
והוא היה (ברמן) אלו שמזמינים...
ואז אני עבדתי הוא עבד.. הוא נידלק עלי ממבט ראשון וכן.. גם אני..
לא ידענו שאני והוא מדברים באיסיקיו ואנחנו מכירים...
מפה לשמה התחלנו לדבר ואז גילינו..
התגלגל והתגלגל...
ונהיינו חברים..
חחחח
וואי מגניבבבבבבבבבבבב
אצלי זה המקרה הכי מצחיק..
הוא תמייייד היה במושב שלי..
מאז שהייתי ככה כיתה ד' ידעתי שהוא קיים..
[עכשיו אני ב-ט']
בכיתה ה' כל הקטע בנינו התחיל..הוא רצה להיות חבר שלי לא רציתי ואז נידלקתי עליו פיתאום..
בקיצור מכיתה ה' ועד עכשיו הסתכלנו אחד על השנייה מרחוק..יענו היו רגעים בהם היינו ידידים ודיברנו קצת..
ורררררק בחופש הגדול...של השנה הזאתי יענו...כל האהבה הענקית הזאתי..התממשה :]
אני מתתתתתתתה עליו..
ניפרדנו לפני כמה זמן ..ואתמול חזרנו ברוך ה' ...:]
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 08/09/2005) QUOTE (17liron @ 08/09/2005) בואו שמעו את הסיפור שלי חחח 😊
הכל התחיל בזה שהיינו מדברים באיסיקיו בלי שאני ראיתי אותו והוא אותי.
ומשם זה התגלגל.. אני הלכתי לעבודה (מלצרות)...
והוא היה (ברמן) אלו שמזמינים...
ואז אני עבדתי הוא עבד.. הוא נידלק עלי ממבט ראשון וכן.. גם אני..
לא ידענו שאני והוא מדברים באיסיקיו ואנחנו מכירים...
מפה לשמה התחלנו לדבר ואז גילינו..
התגלגל והתגלגל...
ונהיינו חברים..
חחחח
וואי מגניבבבבבבבבבבבב
ענק!