פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי איפה הכרתם את החבר/ה שלכם/ן?...

איפה הכרתם את החבר/ה שלכם/ן?

✍️ SeXy_BaRbIe 📅 06/09/2005 04:55 👁️ 572 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
אז ככה..!!
איך אני וחבר שלי הכרנו...
הההיתי לפני איזה שנההה במסיבה כזה רוני באה לשם וזהה!!..
והכרתי את אח שלנו יעני אח שלו התחיל איתי(אח של חבר שלי)
ביקש אי יסיי נתתי לו..והתחלנו לדבר באיי סי פיתאום חבר שלי ניכנס איליי לאיי סיי!!
לא ידעתי מה זה מו מי..
הקיצרר ההית לו חברה 4 חודש והוא דיבר איתי באותו זמן יהיה לנו רומן דרך האי יסיי!!
בחיים לא ראיתי אותו רק בתמונות..והתחלנו כידידים מה זה טובעים הוא היה מספר לי דבריםם!!
שקראו לו עם חברה שלו וזה ותמיד שההינו מסיימים לדבר הוא יהיה אומר לי "יאילה זזזתי אוהבת אותך מלאא"
וגמני ההיתי אומרת א תזה..!!
ואז הגיע היום שהואנ יפרד מחברה שלו!!
ואמרתי לו שיש לי חבר והוא מה זה היתבאס הוא ירד מימני ישרר(הוא בן אדם כזה שעם לךא רוצים אותו הוא ישר יורד מבחורה) ולא יהיה לי חבר אמרתי בצחוק שיש לי חבר!
אחרי כמה זמן אמרתי לו שסתם אין יל חבר וזהה הוא עושה לי עכשיו יש לי חברה..!!!
ואאניייי היתבאסתייייייייייייייי רצחח!!!
אמלההה רציתי לבכות למרות שלא ראיתי אותו אף פעם אבל התחלתי להרגיש משהוו אליו!!
ואז אחרי כמה ימים שבועיים ניראלי הם ניפרדוו!!
והוא ניפגעע כי הוא התחיל להיתאהב בהה..
ואני זאתי שתמכתי בוו ועשיתיי הכלל שיהיה שמח!!!
והוא אמר לי שירדו לו דמעותתת בגלל זה!!
ואני עזרתי לו עשיתיי הכלל שישכח אותה!!
אחרי כמה זמן הוא אמר לי שהוא רוצה לבוא אליי יעני לראות אותיי אמרתי לו בכייףף!!
ופחדתי להיתאכזב!!!
כשראיתייי אותו דפק לי הלבב!!!!
והוא ממש ניראאא טובב!!!!!
פשוט נידלקתיי!!!
ואזז כשהגיע הערב הוא סיפר לי שהוא היתאהב ביי דרך האי יסיי שזה מה זה מוזר לו ובחיים לא קרה לו דבר כזהה!!!
ואני מה זההההה היתלהבתי כי אני התחלתי להרגיש משהוו אליו!!!
ואז כזה יהיה כל מיני קטעים שהוא יהיה מצחיק אותיי!!!
וזה וההיתי מביא לו בומבום בראש ואז היסתכלתי עליווו כזה וכזה היתנשקנו בלי לשים לבב!!
אמלהה זה יהיה נשיקהההה כפיתת!!!!
ואזז בערב כבר כשהחשיך הוא זז לבית הוא אמר לי שקשה לו לעזוב אותייי!!
ושהוא לא רוצה ללכתת!!!
ואני ההיתי חייבת ללכת יעני יש לי עוד דברים לעשוץץ!!!
ואחיר זה לא ידעתי מה איתי ואיתו יעני אנחנו חברים או לא הוא אמר לכולם שאנחנו חברים ואני ההיתי אומרת שיעני יש מצב לא ידעתי בוודאות!!
ואחרי זה הוא עושה לי שאנחנו חברים ואני מחתיי!!
וניהינו חברים=)....כבר חודשיים וחצי משהו כזה@!!!
29.6.05-->תאריך בן זונה!!

ואי אני אוהבות אותווו כמו החייפ שליי!!!:
חפרתיי!!!!כברר..😊
רונוש..
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מזה?!!?......אינציקלופדייה 😁
יש לי חבר אנשים!! אני כל כך מאושרת [[= קוראים לו כמוני (חחח כאילו לשתינו יש אותו השם....ולא זה לא רומי.....חחחח..... 😁 ) הוא ממש חמוד והכרתי אותו שהוא ניסה לשדך לי את חבר הכי טוב שלו.......חחחחח...... 😊
רוצים מכתב שכתבתי לו לשנה שלנו???
ושמה גם כתבתי איך הכל התפתח
עם בא לך אז ביף למה לא?!
רונוש=)
אממ טוב אז ככה זה קצת הרבה ארוך חח
הוא היה בביצפר שלי (כבר לא הוא סיים ואני בכיתה יא')
וראיתי אותו יורד במדרגות למטה לכיוון שלי וממש ממש ממש נידלקתי עליו
ואז אמרתי די אין אני חייבת להכיר אותו ולדעת את השם שלו כמובן
ואז חברה שלי שהייתה איתי אמרה לי שהוא בן דוד של אחת מהשיכבה
אז דיברתי איתה והשגתי את השם של והכל ..
ואז אחרי שכבר ידעתי באיזה כיתה הוא הלכתי לחבר של חברה שלי שהוא
היה איתו בשיכבה וביקשתי תאייסי שלו..
עכשיו עד ששלחתי לו הודעה לקח זמן למה היתביישתי רצח
בסוף שלחתי והיה איזה תקופה של שבוע ככה שהיינו מדברים פול פול באייסי
אבל עדיין בביצפר הייתי מאוד מאוד ביישנית..
הוא ידע שאני "דלוקה" על מישהו והוא רק לא ידע מי זה
ובאיזהי שיחה אחת שלנו הוא הוציא את זה ממני
והוא אמר לי שהוא צריך לחשוב על זה
ואני כמובן היתאבסתי הכי בעולם כי לפניו הייתי דלוקה על אחד אחר
והוא לא רצה איתי כלום..
טוב אז אחרי זה גם הוא לא רצה איתי כלום הוא אמר לי שהוא לא בנוי לקשר ובלה בלה בלה
הייתי הכי עצובה בעולם לא היה שניה שלא בכיתי אבל ...
אני ממש לא וויתרתי ואמרתי לחברה שלי זאת שחבר שלה איתו בשיכבה שידבר איתו..
בסוף הוא "שיכנע" כן כן לצערי הוא ממש שיכנע אותו לבוא אלי באיזשהו יום שישי
איתו ועם חברה שלו( שהיא חברה שלי) ו.....
אחרי כל זה היה בינינו קליק רציני וממש אהבנו להיות אחד עם השני..
אז היה בינינו קטע אולי כמה שבועות ואחרי כמה זמן כבר הוא הודיע לי שאנחנו חברים..
ואתמול(יום שבת) היה לנו חצייייי שנהההה..😊
והיום אני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר בעולם...
חח אז יש לי עצה קטנה לסיומת..
אל תאבדו תקווה בכלום ..
אין דבר העומד בפני הרצון אלוהים כמה שזה נכון..כמה שרציתי השגתי אותו בסוף..

ואיייייייייייייי סורי על המגילה מקווה שמי שקרא אהב תסיפור..חח ושוב סורי על הארוך..
יש פה סיפורים ממש יפים!!

חבל על הזמן.. אני מקנא 😢

כרגע אין לי חברה, אבל אני יספר איך הכרתי את הבחורה הראשונה שאהבתי, הייתי בן 15 והיא בת 14.

אז ככה, היה לי שכן.. והיינו גרים באותה קומה והיינו ממש חברים טובים.
ויום אחד הגיע היום הולדת שלו, והוא החליט לעשות בבית מסיבה, אני כמובן עזרתי לו בהכנות והכל.

עכשיו בהתחלה, כולם נפגשו לא רחוק מהבית שלו ורק אז הלכו אליו.. אני והוא חיכינו לכולם.. ובאה אחת הידידות שלו ממש ראשונה.. אז הוא שאל אותי "איך היא?" ועניתי לו "נראת ממש חמודה"...
הוא חשב שנדלקתי עליה, ומסתבר שהיא נדלקה עלי! אבל.. אבל אני לא!! 😕

אוקי.. הלכנו אליו למסיבה... ופתאום.. איזו בלונדה יפיופה ממש כמו בסרטים באה למסיבה... ישר נדלקתי!!!!!!!
עכשיו הבלונדה הזו וחבר שלי חשבו שאני רוצה את זאת שאמרתי עליה שהיא חמודה..
בזמן שהבלונדה ניסתה לסדר לי את חברה שלה, לאט לאט התפתח משהו בינינו! 😛
ממש אהבנו זה את זו.. אבל לא הסתדרנו.
וכל פעם היינו רבים ולא מדברים.. בקיצר לא הלך, החלטתי לחתוך את זה כי זה לא היה בריא לשנינו.

וזהו...
בנתיים אני רווק 😊

נאור
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
איזה באסהההה....חיחיחיחי..
טוב שמחההה שהכל טוב ויפההה ויעלושש.!!
ממש לא חפרת ככה צריךך תיקווה..לאהבה..
רונוש..
אממ... את האקס שלי הכרתי דרך ידיד..
יענו היינו יושבים כולם יחד חברים וכו'.. ואז הידיד הזה הביא את חבר שלו..
הכרנו נהיינו ידידים.. והיינו ידידים איזה שנה לא חשבנו על משהו בכיוון חחח

ואז ניתקנו קשר.. ופתאום נזכרתי בו חחחח ואז חזרנו לקשר של ידידות..
נפגשנו.. הוא רצה אני לא חחח
ואז אני רציתי וקיצר נהיינו זוג בפעם הראשונה חחח

מאז נפרדנו איזה כמה פעמים חחח

וסך הכל היינו יחד שנה וחצי.

נפרדנו לפני איזה חצי שנה סופית ועכשיו יש לי מישהו אחר... 😊

שהכרנו דרך האינטרנט [בעע חחחח]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך