זוכרים מה שסיפרתי לכם?!?! עם חבר הכי טוב שבגד בי עם החברה הכי טובה וזה
קיצורררר עכשיו בדיוקקקקקק 00:15
הוא נכנס למסנג'ר ועושה לי "רועי אתה יודע אני וליטל נפרדנו לפני חצי שעה"
יענוווו מההההההההההה?!??!!??
עכשיו שאלתי אותו למה..הוא לא אמר ליי..
כנראה עכשיו אני לא צריך לחשוב הרבה..לדבר איתו..וליטל פשוט הייתה בחירה גרועה, ילדה בעעעעעעעעעעעעע!
מאמי אני לא ראיתי מה שכתבת על הבגידה הזו...
אבל מה שבטוח זה שתעבור הלאה ותמצא לך מישהי יותר שווה כי הליטל הזו וגם החבר שלך הזה
נשמעים לי שני קקאות.. :/
היא סתם זבל.. וטוב שהוא נזכר פתאום שהוא חבר שלך
במקום להאשים אותך בטעות גם על הפרידה הזאת.. זוג מפגרים
השאלה אם אתה מוכן לתת לו עוד צ'אנס
לאאא יודע לא יודע..
כאילו הילד ממש מסכן הוא כמעט ולא הולך הבית..אבא שלו נפטר..
אני מכיר אותו פול זמןןןן...ובנוסף לזה אמא שלו בבית חולים..וגם בפנימיה הוא שקט והוא ילד חכם!! אז כולם או יורדים עליו או לא מדברים איתו..ככה שאני לא יודע..
דבר ראשון--->>> אל תרחם עליו!!!!! אני שונאת שמרחמים על מישהו.
דבר שני---->>> עם הוא באמת חשוב לך תתן לו הזדמנות שנייה. גם לסלוח בחיים צריך!
דבר שלישי---->>> תעזוב כבר את הליטל הזאת. סתם מפגרת.
דבר רביעי---->>> לפני שתעשה את כל זה עם תעשה בכלל. תברר מה היתה הסיבה שלו להסתיר את זה ממך. אחר כך תסיק מסקנות.
מקווה שעזרתי מואההה זוהר
חחח...אז זהו שששתיהם אמרו שהם לא רוצים לפגוע בי בגלל זה לא סיפרו...(טיפשי למדיי!, אז מה עדיף שאני אגלה מאוחר יותר-עד כמה אפשר להסתיר?!-)
זה באמת טיפשי!
אבל רגע בינינו. אתה רוצה לסלוח לו?
הוא חשוב לך?
עם כן. תסלח לו!! מה אתה מתלבט בכלל?
כנראה היא באמת לא שווה את זה.
לא יודע..גם הוא חושב שהוא חכם מהכלל..חייב תמיד להתווכח..לפעמים אפילו מביא כזה עקיצות עליי...לא יודע בגלל זה אני מתלבט..
QUOTE (רועיקוששש @ 01/09/2005) לא יודע..גם הוא חושב שהוא חכם מהכלל..חייב תמיד להתווכח..לפעמים אפילו מביא כזה עקיצות עליי...לא יודע בגלל זה אני מתלבט..
אולי פשוט תשבו שניכם ותנהלו שיחה כמו שני אנשים בוגרים!
תגיד לו מה מפריע לך תספר לו מה מציק לך עם הוא לא מוכן לקבל את זה. תעזוב אותו מי צריך חברים כאלה?
אבל עם מוכן לנסות ולהפסיק. ולשפר את היחס שלו תתן לו הזדמנות שנייה.
בסך הכל אתה לא מפסיד כלום! אתה יכול רק להרוויח.
אתה צודק.. גם אני לא שמחתי כשהסתירו ממני דבר כזה... אנחנו בסכ"ה לא מטומטמים כאלה כמו שהם חושבים... אני הבנתי מיד שהולך מה שהלך....
אמממ תנהל איתו שיחה בין גברים ותדברו פתוח .. רציני מה מפריע.. תגיעו להחלטה ביחד
אולי שניכם תסכימו על זה שאתם צריכים להתרחק ואולי להפך... בכל מקרה תעשה מה שנכון --לך!
בעניין הילדה הזאת.. היא מחוקה כן? אל תנסה להחיות מתים
בהצלחה 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי..
פששששששששש אללה רועייי
חחח אני מקווה שתעבור את זה בשלום...
מה עם שיילי?
חח אני מקווה שאתה יודע מיזו....:]]] 😁
מותק...
יש לי תשובה מדוייקת בשבילך!!
כנס אליי לאייס....279289115 😊
זה נראה לי רק לגרום לך להרגיש יותר טמבל שהכל הלך לך מאחורי הגב
ובאמת אל תהיה חבר שלו מתוך רחמים... אף אחד לא רוצה את זה
חוץ מזה אמרו פה הכל