מממ לא יודעת מה הלך שם
אבל תראה חבר זה חבר..ולפי מה שהבנתי זה היה מאחורי הגב שלך אם הבנתי נכון
אבל תכלס מי שאשמה זאת החברה שלך
ובשביל בנות לא צריך לריב עם חברים
ואם אתה איתו רק כי אתה מרחם עליו זה כבר לא נקרא חבר
אתם יכולים להגיד שאני טועה
אבל בשבילי החברות שלי הן אחיות ואני בחיים לא הייתי רבה איתן בגלל איזה מניאק
לא יודעת עד כמה הקשר שלך איתו היה קרוב אבל תחשוב על זה..
ובקשר אליה היא יצאה הכי חרא בכל הסיפור הזה
מאמי תדבר איתו פנים
מול פנים אם תראה שהוא
מבין את הטעות אולי תסלח
לו זאת תהיה גדולה
כי בסך הכל הוא בנאדם
וגם לו מותר לעשות טעויות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דוגרי אני חושבת שענו לך!!!!
אהל ב'מת עם הוא חשוב לך אז תדבר איתו ותסלח לו אבל עם זה מתוך רחמים אני חושבת שכדאי שתחשוב על זה...כמו שאמרו פה גם אני שונאת שמרחמים...
QUOTE (such a BABE @ 31/08/2005) היא סתם זבל.. וטוב שהוא נזכר פתאום שהוא חבר שלך
במקום להאשים אותך בטעות גם על הפרידה הזאת.. זוג מפגרים
השאלה אם אתה מוכן לתת לו עוד צ'אנס
ראסמי!!