QUOTE (רועיקוששש @ 01/09/2005) הם היו ביחד שאני הייתי בחשותת ואני והיא היינו במצב ממש גרוע...קיצרררררררררררררררררררררררר
אתמול החבר הזה אומר לי שהם נפרדו....מה אני לעזעזלללל אני עושה עכשיו!?
הולך לחבר שלך הזה ואומר לו תראה בשביל מה דפקת את החברות שלנו
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 01/09/2005) ברור שאף אחד לא מושלם אבל לכי תדעי אם הוא למד את הטעות שלו הוא לא..
את לא יכולה לדעת..
נכון את זה רק רועיקוש יכול לדעת
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/09/2005) QUOTE (רועיקוששש @ 01/09/2005) הם היו ביחד שאני הייתי בחשותת ואני והיא היינו במצב ממש גרוע...קיצרררררררררררררררררררררררר
אתמול החבר הזה אומר לי שהם נפרדו....מה אני לעזעזלללל אני עושה עכשיו!?
הולך לחבר שלך הזה ואומר לו תראה בשביל מה דפקת את החברות שלנו
צודקת 100%
תגיד לו בישביל קשר שלא החזיק הרבה מאוד מעמד תיראה איך דפקת הכל...
חבר הכי טוב הוא כבר לא יהיה לפחות לא בזמן הקרוב..
QUOTE (such a BABE @ 29/08/2005) זה בדיוק מה שקרה לי שנה שעברה.. רק תאר לך שזה היה בין בנות אז איזה טרור עברתי...
בכל מצב קח את הזמן ותתרחק --משניהם!
הדבר היחיד שאתה עוד איכשהו אשם בו זה שהכרת ביניהם בכל השאר הם אשמים ככה שאין להם זכות להאשים אותך בכלל!!!
אחרי שתתרחק תבין באיזה עמדה אתה עומד ומה הכי כדאי לעשות במצב שלך
בהצלחה!!!
😢
QUOTE (ktuma @ 03/09/2005) QUOTE (such a BABE @ 29/08/2005) זה בדיוק מה שקרה לי שנה שעברה.. רק תאר לך שזה היה בין בנות אז איזה טרור עברתי...
בכל מצב קח את הזמן ותתרחק --משניהם!
הדבר היחיד שאתה עוד איכשהו אשם בו זה שהכרת ביניהם בכל השאר הם אשמים ככה שאין להם זכות להאשים אותך בכלל!!!
אחרי שתתרחק תבין באיזה עמדה אתה עומד ומה הכי כדאי לעשות במצב שלך
בהצלחה!!!
😢
😢
אני אומרתת שהיא חתיכת פוסטמהה והוא חתיכת נעלל..
שמור מהם דיסטנססס לא שווים אותךך