פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

בעיה קטנה..

✍️ רועיקוששש 📅 28/08/2005 23:50 👁️ 642 צפיות 💬 35 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אוקה אז ככה..
הייתה לי חברה, שממש אבל ממש אהבתי הייתי איתה ממש פתוחחח והכלל אהבנו שנינו כמו לא יודע מה. עכשיו אני ילד מאוד חשדןןן מאודד. ונתנתי לחבר שלי את האייסי שלה כדי לראות מה היא תעשה. בסדר יצא התוצאות כמו שרציתי וגיליתי לה שהוא חבר שלי...עכשיו הוא חבר מאודד קרוב יושן איתי אוכל איתי הכלל (אנחנו בפנימיה ביחד) אז הימים עברו והם החלו לדבר יותר. החבר תמיד אמר לי "גם אם היא תפרד ממך אני לא אהיה איתה" כי הוא ראה שאני ממש קנאי וחושד..במשך הזמן ממש התחלתיי לחשודד כאילו ממש קורא בינהם משהו..בין אם זה שהוא קיבל הודעות לפלא' ואייסי שהוא החביא ממני והריי אנחנו החברים הכי טובים!! בחיים הוא לא הסתיר. עכשיו ההיא הכחישה הכל! שלא קרה כלום וזה. עכשיו אני שכבר הייתי מתוסכל לא יודע מה לעשות הילדה הזאת אהבתי כמו לאאא יודע מה! התחלתי להרגיש רע וכך היחס שלי אליה כי הרגשתי שהם ביחד.
לאחר כמה זמן היא אמרה שאנחנו נפרדים בגלל היחס הזה..פססדר הייתי ממש פגוע לא אהבתי אף אחת אחרת לא יכלתי תמיד נזכרתי בה היא הייתה רשומה לי בכל מקום. ופתאום עדיין הרגשתי שיש בינהם קשר. בוקר אחד קמתי ולא יודע למה הייתה לי הרגשה לגשת לפלא' שלו ולהסתכל על ההודעות. ופתאום אני חוטףף שוקקקק אני רואה פול הוודעות אליו לא סתם הודעות של אהבה!
הרגשתי ממש חרא..כתבתי אפילו שיר (אם תרצו אני אכתוב) ושרתי אותו שהוא קם והוא הבין שיש משהו והוא חש לא בנוח. לא אמרתי לו כלום עד הגעתי הבית ודרך המחשב אמרתי לו..
ואז התברר לי שיש בינהם קשר מאז שחשדתי, החושים שלי לא הטעו אותי, הייתי ממש מבואס אמרתי שלא אסלח לעולם! עכשיו אני והיא דיברנו והיא אומרת שהיא אוהבת את שתינו והיא לא רוצה לפגוע גם בו בפרידה אז היא נשארת איתו...
בקיצור אני ממש לא יודע מה לעשות לדבר איתו או לא..כאילו אני מדבר איתו והכל כמו פעם אחרי שיחה ארוכה של ליבון הדברים. אבל עדיין אני מרגיש חרא אני לא סובל אותו ואת הילדה! מה לעשות?! לסלוח?! להמשיך לדבר איתו?! לא לדבר איתו בכלל!? ומה איתה? לדבר איתה?! לזרק אותה לעזעזל?! דברו איתי..
אוהפת'כם, רועי!
האמת יש לך איזשהו חלק בקשר שלהם...אתה זה שהכיר לה אותו בגלל החשדות שלך ובדיוק בגלל הן התממשו
נראה לי אתה צריך לסלוח לשניהם, אחרי הכל אם אהבת אותה כל שאתה אומר אתה אמור לסלוח לה.
אבל אח שלי זה יותר מסובך ממה שאתה חושב..אני אהבתי אותה כמו שלא אהבתי א=ף א=ח=ת! והחבר הזה הוא החבר ה=כ=י ט=ו=ב שלי!!! אז מה אם הכרתי בינהם!!! אני אמור לסבול?! מאיפה אני אמור לדעת שהחר הכי טוב והחברה שלי יבגדו בי?!?!
אני מבין שנפגעת משניהם
ואתה בטח רוצה לזרוק עליו משו...אבל אני חושב שכדאי לך לדבר איתם וללבן את זה
כמו שאמרת הוא החבר הכי טוב שלך וחבל לאבד אותו
חח...אז לא קראת טוב אח שלי..אני מדבר עם שניהם! אבל עדיין מרגיש כעוס ועצובב אני כמעט מלאא טינה אליו..לא יודע איך להסביר לך אני שואל רק אם זה היה נכוןן כי זה ממש פוגע בי!
אני מבין על מה אתה מדבר...
אבל זה לא נקרא ללבן את העיניינים אם אתה עדיין מרגיש טינה כלפיהם, יום אחד זה יתפרץ ויצא ששלושתכם תפגעו. וזה באמת חבל
תראה..דיברתי איתה..דיברתי איתו! ואין הם מאשימים אותי בכל מה שקרה..לא יודע מה לאמר לך!
QUOTE (רועיקוששש @ 28/08/2005) תראה..דיברתי איתה..דיברתי איתו! ואין הם מאשימים אותי בכל מה שקרה..לא יודע מה לאמר לך!
אותך?!!?....חחחחח.....יש לך חברים ממש סתומיםם.... 😯 אה ותגיד רגעע...אתה בפנימייה נכון?
יואווו כי יש מזה המון דברים שאני רוצה לדעת =] טוב לא משנה על זה אני ידבר איתך בפרטי 😁
קיצר אני חושבת שאתה צריך לעזוב את זה ודיי....ועם הילדה אל תדבר!! היא סתם שיחקה בך
שתלך ***** !!
מאמי לדעתי אתה צריך
לדבר עם שניהם ולראות מה באמת קרה
ככה הכל יהיה טוב וברור
לגבי אם לסלוח או לא
זאת החלטה שלך אתה
יכול לסלוח ולהמשיך אבל בכל
מצב עדיין תזכור את זה
ואתה יכול לא לסלוח ולהמשיך לכעוס
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה בדיוק מה שקרה לי שנה שעברה.. רק תאר לך שזה היה בין בנות אז איזה טרור עברתי...

בכל מצב קח את הזמן ותתרחק --משניהם!
הדבר היחיד שאתה עוד איכשהו אשם בו זה שהכרת ביניהם בכל השאר הם אשמים ככה שאין להם זכות להאשים אותך בכלל!!!

אחרי שתתרחק תבין באיזה עמדה אתה עומד ומה הכי כדאי לעשות במצב שלך


בהצלחה!!!
לדעתי אתה פשוט צריך קצת הפסקה משניהם,
לא לדבר עם שניהם לקצת זמן- לתת לעצמך להירגע,
ואח"כ כשאתה מרגיש מוכן לחדש את החברות עם חבר שלך למרות שהוא עם האקסית שלך, אז פשוט אל תדבר איתו עליה ועל הקשר שלהם...
ורק שתדע- אתה לא אשם בכלל בקשר שלהם!! אתה סמכת עליהם והם בגדו באמון שלך, לא אתה בהם!!
אוקעע אז ככה..
אני לא דיברתי איתם בתקופה של חודשיים ואז כבר דיברתי עם שניהם ואז האשימו אותי..קיצר אני אשמע לעצה של רומי..
ורומי אני אענה לך חופשיי רק תשאלי..
QUOTE (רומי_המאמי @ 28/08/2005) QUOTE (רועיקוששש @ 28/08/2005) תראה..דיברתי איתה..דיברתי איתו! ואין הם מאשימים אותי בכל מה שקרה..לא יודע מה לאמר לך!
אותך?!!?....חחחחח.....יש לך חברים ממש סתומיםם.... 😯 אה ותגיד רגעע...אתה בפנימייה נכון?
יואווו כי יש מזה המון דברים שאני רוצה לדעת =] טוב לא משנה על זה אני ידבר איתך בפרטי 😁
קיצר אני חושבת שאתה צריך לעזוב את זה ודיי....ועם הילדה אל תדבר!! היא סתם שיחקה בך
שתלך ***** !!
מסכימה איתך =]
אז ככה..
זהאומר שאם הבת אינ לא אדבר..אבל עם החבר אני אמשיך לדבר כ-ר-ג-י-ל???
אח שלי יש מצב שאני מבין אותך
צא מיזה ומהר תכיר בנות לך לים צא מיזה
תראה לאותה שרמוטה שאתה ממשיך הלאה תאמין לי זה יפגע בה
תכיר בנות חפש מנוש אחי יעבור לך ותרגיש יותר טוב אם החבר
לא יודע אחי עשה מה שבראש שלך אבל תתחיל לחיות!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך