QUOTE (אנטנה @ 28/08/2005) האם הייתם מוכנים לשנות את המראה החיצוני שלכם בצורה קיצונית בשביל האהבה?
דוס מי ניח, אונד דוס איס מיי שיח. (ביידיש, " זה אני ואלו הנעליים שלי" ).
אם היא לא אוהבת איך שאני נראה- או שתסתדר, או שתלך. אני מניח שלעגיל באוזן, תספורת שונה זה לא מהפך קיצוני, ולזה אין לי בעיה. אבל קעקועים בכל מקום ועגילים בגבה,בשפה, בפטמה וכל זה.. אני לא הייתי מסכים.
QUOTE (אליאלי @ 28/08/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/08/2005) עד כמה זה קיצוני.
ואם הזה ש"אוהב" מבקש את זה אז אני בספק.
אם הייתי משנה את המראה בשביל אהבה אז זה היה בא ממני ולא בגלל שהבן זוג דרש.
מה גם שאם הבן זוג היה בא בדרישה כזאת הייתי מאד נעלבת.
טאני לגמרי מסכימה
גמאני 😛
לא אמורים להסכים לדברים כאלה אם היא התאהבה בך
כמו שאתה התאהבת בה
אתה התאהבת מן הסתם גם איך שהיא ניראת ואתה לא תבקש ממנה לשנות משו כמו שהיא לא צריכה ואמורה לבקש ממך
התאהבתם כמו שאתם לא כמו אנשים אחרים ואתם לא אוהבים אנשים אחרים אתם אוהבים את עצמכם..
לא הייתי משנה את עצמי. אחרי הכל אני זאת שחיה עם הגוף הזה....
חוצ מזה מה כבר אפשר לשנות? לעשות עגיל/ תספורת/ סגנון שהוא לא אני??
אני מזה לא מתעסקת בשטויות האלה..
הוא יקבל אותי כמו שאני.. ואם לא .. הוא ייאלץ...
אם הייתי מרגישה שאני לא נראית מספיק טוב והיה מישהו שאני רוצה, בהחלט שהייתי עושה מהפך.. אבל לא רקקק בשבילו, הוא פשוט היה ה"גורם" לזה..
רק עם זה אהבה אמיתית ובין שתינו ולא הייתי מוכנה יותר מתספורת או עגיל באיזשהו מקום... 😁
[B]תלוי מה ואיך...=]...
אבל לפי דעתי..
אם אוהבים אותך, צריכים לקבל אותך כמו שאת..
לא כמו שרוצים שתהיה.!!
כי זאת לא באמת אהבה.=]
אני לא הייתי משתנהה...ואני לא אשתנה בשביל אף אחדד..!!
אוהבתתת
בתאלוששש[B]
עם זה בשבילי אז כן,
עם בשבילו לא,
אני כמו שאני ולו אין ברירה אלה לקבל אותי!
תלוווי
כעיקרון..צריך לאהוב אחד את השני..בגלל מה שאתתתתה
אבל...אפשר😊(:
QUOTE (morand @ 29/08/2005) QUOTE (אליאלי @ 28/08/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/08/2005) עד כמה זה קיצוני.
ואם הזה ש"אוהב" מבקש את זה אז אני בספק.
אם הייתי משנה את המראה בשביל אהבה אז זה היה בא ממני ולא בגלל שהבן זוג דרש.
מה גם שאם הבן זוג היה בא בדרישה כזאת הייתי מאד נעלבת.
טאני לגמרי מסכימה
גמאני 😛
פחח
גמאני😊
אגב לזה שדיבר ביידש זה יפהה..
אבל הכווננה גם באופי