האם הייתם מוכנים לשנות את המראה החיצוני שלכם בצורה קיצונית בשביל האהבה?
עד כמה זה קיצוני.
ואם הזה ש"אוהב" מבקש את זה אז אני בספק.
אם הייתי משנה את המראה בשביל אהבה אז זה היה בא ממני ולא בגלל שהבן זוג דרש.
מה גם שאם הבן זוג היה בא בדרישה כזאת הייתי מאד נעלבת.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/08/2005) עד כמה זה קיצוני.
ואם הזה ש"אוהב" מבקש את זה אז אני בספק.
אם הייתי משנה את המראה בשביל אהבה אז זה היה בא ממני ולא בגלל שהבן זוג דרש.
מה גם שאם הבן זוג היה בא בדרישה כזאת הייתי מאד נעלבת.
אותו דבר...
אני חדש
אם לא שמתם לב 😊
אני מתכוונת שאת תעשי את המהפך,בלי שהוא יבקש!
אם אני באמת אוהב אותה אז בטח שכן
QUOTE (אנטנה @ 28/08/2005) אני מתכוונת שאת תעשי את המהפך,בלי שהוא יבקש!
אבל איך את יכולה לדעת אם הוא מעוניין ב"מהפך" אם הוא לא מבקש? חחחח
Terayon, ברוך הבא 😊
לא יודע למה אתן התכוונתן אבל אני התכוונתי למהפך במטרה לכבוש את זו שאני אוהב...
כי אם אנחנו כבר ביחד אז אין שום סיבה למהפך כזה
אני מתכוונת,שאת רואה מישהו ואת בקשר טוב איתו ואת רואה שאת לא נראת טוב מבחינת חיצונית
אז את רוצה לעשות מהפך?!
האם תעשי
QUOTE (אנטנה @ 28/08/2005) אני מתכוונת,שאת רואה מישהו ואת בקשר טוב איתו ואת רואה שאת לא נראת טוב מבחינת חיצונית
אז את רוצה לעשות מהפך?!
האם תעשי
אה, כן.
אבל זה כבר לא בשבילו, זה בשבילי.
הוא פשוט היה הטריגר.
כן
נראה לי אפילו קצת כבר שיפרתי את מראה 😊
בגלל מישהיא
אני אנסה תמיד להראות טוב בלי שום קשר לבן הזוג שלי. ואני חושבת שצריך לאהוב אחד את השני גם עם כל המיגרעות כי אף אחד לא מושלם מבחינה חיצונית.
אם אני ירצה בזה
ויחשוב שזה יעשה לי טוב
אז כן אם זה רק בשביל
שהוא יהיה איתי אז לא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/08/2005) עד כמה זה קיצוני.
ואם הזה ש"אוהב" מבקש את זה אז אני בספק.
אם הייתי משנה את המראה בשביל אהבה אז זה היה בא ממני ולא בגלל שהבן זוג דרש.
מה גם שאם הבן זוג היה בא בדרישה כזאת הייתי מאד נעלבת.
טאני לגמרי מסכימה