יש כמה
קנאה, געגועים, בדידות, חוסר ביטחון
ואת כולם אני מרגישה עכשיו 😢
קנאנה,עצב,שנאה
ובזמן האחרון גם..
אהבה
QUOTE (שמאוהבת @ 27/08/2005) ותהרגשה הזאת שתקעו לך סכין בגב.. 😢
נכון..
QUOTE בדידות, חוסר ביטחון
וגם זה נכון..
לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..
וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)
קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...
בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא שונא רגש מסוים
כל רגש משלים בי ונותן לי משו אחר
געגועים למשל אני אוהב את זה כי זה משאיר בי תקווה ורצון לראות שוב
זה מחמם לי תלב בזמן שכואב לי
זה משאיר אותי עירני בזמן שאני עייף
כל רגש מעורר בי משו אחר
עצב צריך להרגיש אותו אחרת לא יודעים מה הפסדת
כשמאבדים מישהי מרגישים תעצב ולא מבינים כמה האהבה הייתה גדולה עד שהיא עוזבת
QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..
וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)
קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...
בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 27/08/2005) איזה רגש אתם הכי שונאים?
[כן כן.. שוב משעמם לי חחח]
חחחח חצי מהאנשים פה כותבים שנאה... סתם זה מצחיק כי היא אמרה "שונאים"....
לא חשוב.. אני הכי שונאת את רגש המניאקיות, געגועים ,קנאה ובדידות
רוכשנות, חוסר סבלנות, שנאה וקנאה אובססבית
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..
וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)
קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...
בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....
נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
QUOTE (aline_angel @ 29/08/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..
וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)
קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...
בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....
נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
לא נכון גם לאהבה יש סיבה.
אם אני מתאהבת במישהו שהוא שונה ממני אז זה דווקא בגלל שהוא ההפך ממני.
כי הוא שונה, כי זה מסקרן, כי זה מאתגר וכי זה מעניין.
להכל יש סיבה רק צריך לחפור עמוק מספיק בשביל למצוא אותה.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 29/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 29/08/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..
וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)
קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...
בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....
נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
לא נכון גם לאהבה יש סיבה.
אם אני מתאהבת במישהו שהוא שונה ממני אז זה דווקא בגלל שהוא ההפך ממני.
כי הוא שונה, כי זה מסקרן, כי זה מאתגר וכי זה מעניין.
להכל יש סיבה רק צריך לחפור עמוק מספיק בשביל למצוא אותה.
יש בזה משהו לא חשבתי לכיוון הזה..=]
QUOTE יש בזה משהו לא חשבתי לכיוון הזה..=]
😊
לא שונא אף רגש...
צריך כל אחד ואחד מהם בחיים