פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

רגשות..

✍️ DarK AnGeL 88 📅 27/08/2005 12:14 👁️ 640 צפיות 💬 43 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
יש כמה
קנאה, געגועים, בדידות, חוסר ביטחון

ואת כולם אני מרגישה עכשיו 😢
קנאנה,עצב,שנאה
ובזמן האחרון גם..
אהבה
QUOTE (שמאוהבת @ 27/08/2005) ותהרגשה הזאת שתקעו לך סכין בגב.. 😢
נכון..
QUOTE בדידות, חוסר ביטחון
וגם זה נכון..
עצב ושנאה
עצב קנאה בדידות שנאה פחד
לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..

וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)

קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...

בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא שונא רגש מסוים
כל רגש משלים בי ונותן לי משו אחר
געגועים למשל אני אוהב את זה כי זה משאיר בי תקווה ורצון לראות שוב
זה מחמם לי תלב בזמן שכואב לי
זה משאיר אותי עירני בזמן שאני עייף
כל רגש מעורר בי משו אחר
עצב צריך להרגיש אותו אחרת לא יודעים מה הפסדת
כשמאבדים מישהי מרגישים תעצב ולא מבינים כמה האהבה הייתה גדולה עד שהיא עוזבת
QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..

וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)

קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...

בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 27/08/2005) איזה רגש אתם הכי שונאים?


[כן כן.. שוב משעמם לי חחח]



חחחח חצי מהאנשים פה כותבים שנאה... סתם זה מצחיק כי היא אמרה "שונאים"....
לא חשוב.. אני הכי שונאת את רגש המניאקיות, געגועים ,קנאה ובדידות
רוכשנות, חוסר סבלנות, שנאה וקנאה אובססבית
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..

וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)

קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...

בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....

נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
QUOTE (aline_angel @ 29/08/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..

וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)

קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...

בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....

נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
לא נכון גם לאהבה יש סיבה.

אם אני מתאהבת במישהו שהוא שונה ממני אז זה דווקא בגלל שהוא ההפך ממני.
כי הוא שונה, כי זה מסקרן, כי זה מאתגר וכי זה מעניין.
להכל יש סיבה רק צריך לחפור עמוק מספיק בשביל למצוא אותה.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 29/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 29/08/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 28/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/08/2005) לחוש ניבגד...זה הרגש הכי בילתי ניסבל ופוגע...
שלא נדבר שעם הרגש הזה תמיד מתעוררים הרגשות הכיכיכי לא נעימים
שינאה, טינה...חוסר הבנה..

וגם בדידות (לא סובלת את הרגש הזה)

קיצר הרגשות שאני הכי לא מתה עליהם..
להרגיש ניבגדת , בדידות, חוסר אונים, אהבה (לא כל הסוגים של האהבה אבל תסוג הנפוץ)...

בנינו אפשר להיתמודד עם שינאה כי עם אתם שונאים מישהו יש סיבה..
עם אתם אוהבים מישהו..זה כבר הכי קשה להיתמודד במיוחד עם הוא לא מרגיש אותו דבר..
אני לא כל כך מסכים איתך
לדעתי ניתן להתמודד עם כל דבר גם עם אהבה חד צדדית פשוט זה קצת קשה בהתחלה אסור לוותר מהר
וצריך לנסות להבין איך להתמודד
אף אחד לא אמר שאהבה זה קל ומוצאים את אהבת חייך בשניה
לפעמים מחפשים לפעמים בונים אבל תמיד מקבלים בחזרה פי שניים את כל מה שנותנים
כן אבל לשינאה יש סיבה..לאהבה אין סיבה!!
עם אני מיתאהבת במישהו שהוא ההפך מימני אני לא יכולה למצוא סיבה אבל אני אוהבת אותו..
וןעם אני שונאת מישהו זה ביגלל שהוא עשה ל משהו או פגע בי.....

נכון אפשר להיתמוד אבל לא תמיד..צריך גם לדעת לוותר!
לא נכון גם לאהבה יש סיבה.

אם אני מתאהבת במישהו שהוא שונה ממני אז זה דווקא בגלל שהוא ההפך ממני.
כי הוא שונה, כי זה מסקרן, כי זה מאתגר וכי זה מעניין.
להכל יש סיבה רק צריך לחפור עמוק מספיק בשביל למצוא אותה.
יש בזה משהו לא חשבתי לכיוון הזה..=]
QUOTE יש בזה משהו לא חשבתי לכיוון הזה..=]
😊
לא שונא אף רגש...
צריך כל אחד ואחד מהם בחיים

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך