איזה רגש אתם הכי שונאים?
[כן כן.. שוב משעמם לי חחח]
את הרגש שאני מרגיש כהחטול שלי אוכל את האצבעות שלי ב-6 בבוקר 😊
אבל האמת לא יודע 😁
שנאה ועצב..
אבל צריך כל רגש..אחרת החיים לא מעניינים..
קנאה, געגועים, שנאה, בדידות...
קנאה..געגועים..
ותהרגשה הזאת שתקעו לך סכין בגב.. 😢
QUOTE (JestMe @ 27/08/2005) אהבה
גם...
-איימס-
שנאהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצב, פחד , געוגועים, תחושת כישלון,